Sari la conținut

Sfaturi intretinere si curatare


Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am facut comanda online si am mochetat si eu fundul buzunarelor din portierele față si cel al torpedoului. La ph3 n-ai cum sa faci si lateralele buzunarelor, relieful e prea complicat pe-acolo. Materi

Ca sa nu mai zdrangane diversele obiecte din buzunarele portierelor:Cost 5 lei , un patrat de 40x40 cm mocheta autoadeziva ajunge pentru ambele usi. Durata executie: 20 de minute.

Hai ca acum are Rapid..Numa" zic..

Posted Images

@Ciprian1503Poți să pui o poză sau un link cu produsul? Eu când folosesc spray-uri din astea pun pe recircularea aerului în habitaclu și pornesc ventilația la maxim, dau drumul la spray și îl pun pe jos la picioarele  pasagerului din față (că scoate și un pic de lichid care apoi se evaporă), închid mașina și o las așa cu motorul pornit vreo 15 minute.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scoti filtrul de habitaclu și bagi pe acolo spumă, pui capacul la loc (îl rupi de pe vechiul filtru pentru Duster ph2), apoi furtunul primit cu respectivul spray îl bagi pe teava de scurgere a condensului (e sub masină) și  pulverizezi simultan cu extragerea furtunului, după 5 minute poți porni motorul și ventilația pe rece + AC, stai așa vreo 10 miunte, la nevoie repeți operațiile descrise mai sus.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

1. Scot filtru de habitaclu 

2. Bag spuma cu pistolul. Ce cantitate? Bag cu furtunul?

3. Pun capacul la loc pe care l-am scos initial. Cand il scot, trebuie sa il rup?

4. O sa las AC-ul sa porneasca sa gasesc acea teava de condens. Ce cantitate pulverizez pe aceasta teava?

Editat de Ciprian1503
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Despre ce mașină vorbim ?

1. Da.

2. Ochiometric, să acoperi tot vaporizatorul.

3. La Duster ph3 (II) ai capac detașabil, pe care îl pui la loc. La Duster ph1/2 capacul e corp comun cu filtrul de habitaclu - de aia am scris rupi filtrul de pe capac

4. Pulverizezi până începe să iasă afară (cu mici pauze de observare !)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim despre un Duster din 2018.

1. Ok.

2. Ok. 

3. Ok. Fiind din 2018 se incadreaza la ph3 (II), astfel am capacul detasabil. 

4. Cu extragerea aerului din exterior, nu cu recircularea lui in interior, corect? 

 

Editat de Ciprian1503
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Indiferent de model, Duster ph1, ph2, ph3 circuitul aerului e același:

Exterior/recirculare--ventilator-- filtru habitaclu*--vaporizator**--volet rece/cald--calorifer--voleti dirijare

*  aici pulverizezi dacă scoți filtrul, pct. 2 de mai sus

** aici ajungi pe sub mașină, prin scurgerea de condens (se bagă cât intră tubul primit cu spray-ul, apoi pulverizezi concomitent cu extragerea acelului furtun) pct. 4 de mai sus

 

După etapele * și ** aștepți cam 2-5 minute apoi pornești ventilația pe exterior/recirculare și AC pentru vreo 10minute. Se repetă până când ești multumit de rezultat (lipsă mirosuri)

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...