Sari la conținut

Duster 4x4 150 CP TCe GPF 2020


Postări Recomandate

Salut,

    Până a mă hotărî să renunț la a cumpăra Duster, o săptămână am vorbit cu dealerul ... ( dosarul meu rămăsese acolo, nici nu mă gândisem să l iau, vroiam acel Duster 😁 );

Sincer, nu a găsit ceea ce doream ... ( 1.3 TCE 4WD 150 CP SL Orange culoare orange );

Când am văzut că nu a găsit, după o săptămână am renunțat ...

Chiar mă gândisem că nu are interes din cauză că, dacă ar fi găsit la alt dealer, aș fi cumpărat de la acesta ...

Dar mi a explicat că dacă va găsi, tot ei mi l vor vinde ( probabil că a căutat doar in reteaua lor, mă gândesc eu acum ...);

Asta este ...

Faptul este consumat ...

Oricum nu- mi pare rău de alegerea facuta!

Plus că am avut cca 3,5 ani timp să mă bucur de al meu Duster 😁 ...

 

Stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 174
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Bine v-am gasit, Printr-o ciudata situatia, dupa cel putin 10 incercari cu diverse adrese de email, incercare de contact pentru suport admini forum ( toate fara succes), astazi a mers next next c

Posted Images

Intrebare -( pe repede inainte n-am gasit )

 

- cum 'dau la cheie" fara sa vreau sa porneasca? ( Ca atunci cand vrei sa "rupi uleiul" dupa ce l-ai schimbat)?

 

sau cum sa opresc "pornirea" dupa 1 secunda de "invartire"?

 

stima

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Răspuns simplu: nu poți.

Răspuns complicat: via diagnoză, inhibare injectoare (pentru test compresie) și apoi poți da la demaror cât vrei, defapt cât te lasă (la cele cu S&S și card comanda demarorului nu e directă).

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Am implinit 6550 km.

Azi i-am tras o revizie ( ulei + filtre). Acum 2 zile o terosonare suplimentara pe contraaripi + niscai ceara in usi ( cu capacelele scoase :) ).

Foarte interesant - uleiul era ok( cel de fabrica), pesemne ca era o sa l fi schimbat la 10k. Dar deh, pitici. pana in 4k nu se vedea - era aproape "invizibil". Pe la 5k a inceput sa "se vada" cu o usoara nuanta portocalie. Azi era rosu inchis.

Filtrul de polen nu arata bine iar cel de aer era okis. PEsemne ca tot 10 k mergea.

Asta in masura in care masina nu a vazut oras si doar drumuri lungi,conditii bune (munte, mare,trafic lejer).

Concret, daca esti bucurestean..7000km e maxim.

Cea mai grea parte a fost scutul - 11 suruburi si greutatea lui.

Gresat la montat, dinamometrica pt tot,d'astea de defect la minte.

a..sa nu uit. azi a mancat jar 10 km. am ajuns prima oara la 5k, schimbat vitezele vioi bine. Pana acum mers 2.7..3.1 k cu varfuri de pana in 4.

trage de m-a lasat uimit!

 

poze ulterior.

 

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Update - 9500 km.

Inca nu am ajuns la poze dar promit ca revin cu ele ( sunt mia multe- calatorii, service ).

O mica  problema- AC-ul. Merge dar parca nu la fel ca acum 1 saptamana ( si nu e vorba de temperaturi ridicate afara sau folosire neconforma). Voi merge la service sa verifice situatia.

 

In rest numai de bine. DE la autostrada cu 150 km/h pana la varfuri de munte si "trasfagarasanuri". 98% on road. Am ajuns in locuri unde nici cu frana de mana trasa nu statea :) ( panta foarte mare) Si marea la 1m :). Am iesit cu tr 1 la 3000. Nu era loc de schimbat tr2 deloc. Senzatia aia de vezi numai cerul e nepretuita.

Impecabila senzatia - drumuri de 900--1200 km / zi sunt o placere. Sunt convins ca tine si de model, pe cel anterior nu puteam sa merg mai mult de 2 ore  (spatele).

Am avut parte si de furtuna ( ploaie torentiala pe autostrada 400 km ) si de 39 grade ( la umbra ). Nimic de semnalat. Doar ca se spala minuntat singura cand mergi prin ploaie curata.

La 3800...4500 (masina incarcata,AC, ,panta lunga ) cand "ii dai " ( 110 - 150 km/h) se aude semnificativ turbina.

Simt nevoia de un upgrade la lumini - e pesemne subiectiv - diferenta intre luminile de drum si de intalnire nu e spectaculoasa (prin comparatie cu alte modele). Pesemne e un moft dar daca tot e jurnal de bord am zis sa  mentionez.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...