Sari la conținut

Nivel ulei peste marcajul maxim, Tce 150 GPF 4x2


Postări Recomandate

2024 și problema persistă. Duster cumpărat nou, în Belgia. Surpriză la 58000 de km, eroare în bord că defecțiune motor. Zic, cine știe, vedem. Opresc, mă uit pe la motor ca găina în lemne, și zic da să pornesc din nou. Nici o problemă, conduc restul de 3 km pana acasă, parchez pe drept și-mi spun mâine verificăm joja și mai vedem ce zice, altfel sunăm la Dacia assistance, fiind în garanție și alea. Verific uleiul, mă frec la ochi, doi centimetri peste nivelul maxim. Zic, nu are cum, joja era murdară, trebuie să o curăț și o să fie bine. Din nou aceiași citire. Și pentru că nu-mi credeam ochilor, dau să mă uit mai de aproape, mai în lumină, știu eu, poate văd rău, când mă lovește un miros de benzină. Nu e bună! Desfac capacul, miros, din nou același rezultat. Mâna pe telefon, sun, vin dde mi-o iau de acasă, îmi dau mașina la schimb și peste 5 zile răspunsul: problemă de software. Băi tată, să pic din picioare, nu mai auzisem, aveam impresia că mi-a zis că nu aveam presiune în roți și de acolo aveam de fapt benzină în ulei. Bun, am luat-o așa, mai având încă un aprox 40000 km de garanție. Totuși, nu sunt liniștit. Am condus de la întâmplarea asta vreo 200 km, nivelul iar nu e ok dar mirosul parcă e, parcă nu. Urâtă treabă. Sincer, eu cam vreau motor nou să o zic dreaptă că nu știu cât am mers cu benzină în loc de ulei, și mi-e că mi-au murit niște cai din herghelia aia de 130 bucăți, plus că ăia rămași sunt în convalescență. Nu mai sunt sigur de motor. Ce ziceți, pe unde o scoatem cu motoarele astea? Am mai avut un MCV înainte de asta, tot nou luat, nici o problemă până la 98k când am schimbat-o cu Duster. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 32
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1,3 TCe ca și 1,2 TCe sunt motoare GDI, adică injecție directă de benzină. Fiind motoare mici, în anumite regimuri de temperatură/turație(drumuri scurte, porniri dese cu motor rece, etc) sunt "înnecat

Atentie!  Dupa diluarea uleiului cu benzina, in afara de scaderea vascozitatii cinematice, care conduce la uzura mai rapida a pieselor , scade mult punctul de inflamabilitate al uleiului, adica acesta

Daca benzina ajunge in ulei, automat acesta se depreciaza. In acest caz toate piesele in miscare care beneficiaza de lubrefiere pe baza de ulei se uzeaza rapid. Adica cuzineti, pistoane via segmenti,

Posted Images

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...