Sari la conținut

Postări Recomandate

Si pentru asta era nevoie de topic nou?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam să știu care varianta se merita luata. Nu mă refer strict la 500 e ci daca motorul și turbina rezista mai bine in timp cu varianta de soft de 130 cp. Bănuiesc că și consumul e un pic mai mic .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Gandesti gresit.

Capacitatea cilindrica este identica, deci...cum e mai usor sa urnesti din loc un obiect ? 

Pui 130 de cai sa munceasca 100% sau pui 150 de cai sa munceasca 86.6% ? 

Din logica de mai sus, varianta de 150 are consum mai mic, uzura mai mica si lista continua

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca totul tine de soft care e logica sa reduci puterea masinii ?   Se poate resofta ulterior un 130 pentru 150 ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Părerea mea că la motor identic puterea e crescuta doar prin injecție mai mare de carburant și eventual presiune mai mare în turbina. Și logic ar fi putere mai mare rezultă si consum un pic mărit.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de 150 e mai optimizat decat cel de 130, din toate punctele de vedere.

De ce exista atunci varianta de 130 si varianta de 150 ? 

Pentru ca...MARKETING.

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...