Sari la conținut

Postări Recomandate

In urma unei ieșiri în natură Duster-ul meu nu mai cuplează 4*4,se aprinde la bord martorul abs și cel din dreapta care indică patinajul și sare în modul automat sau 4*2 iar câteodată cel care indică defecțiune electronică.Pe modul 4*2 martorii se sting.Am pus un tester pe mașina și s-a constatat lipsa comanda electrica 4*4 mai pe înțelesul tuturor lipsa o masa pe circuitul electric.Am fost la un service am ridicat mașina mașina pe elevator și s-a verificat instalația electrică care pleacă din interiorul grupului până la intrare in caroserie care este perfect funcțională(cel care mi-a pus testerul auto a sugerat posibilitatea să fi agățat vreun cablu pe dedesubt)însă această cauză a fost exclusă.Toate siguranțele sunt bune.S-A MAI CONFRUNTAT CINEVA CU ACEASTA DEFECTIUNE??Cred că cea mai sigura cale e sa merg la o reprezentanta Dacia.Va mulțumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Revin cu amanunte... Dupa ce am verificat metodic tot ce mi-ati recomandat toti trei - si vreau sa va multumesc pentru ideile pertinente si pentru implicare - am decis sa ma predau si sa caut un electrician auto.  A venit, à pus contactul, a ascultat putin si à verificat amperajul bateriei.  Bateria era total descarcata. Am lucrat doua zile intregi la insonorizare  cu portiera deschisa. Peste noapte portiera a ramas deschisa deasemeni. Eram convins ca dupa un timp masina va opri toti consumatorii. Nu a fost asa. Bateria aproape descarcata a fost cauza acestui incident, cu cabluri conectate la o alta masina a ponit la sfert.  Totul a reintrat in normal. 
    • Pai poate si  din cauza taxelor isi cumpara!
    • Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
    • Salut. Pe masina stock, cu 215/70/R16 intra lanturi, fara sa atinga la virarea rotii?
    • Scuzeeeee,   Dar am postat pe undeva pe aici pe un topic ... Problema la Dusterica al meu e că săracul a fost ... lovit! Am descoperit, atunci când am dat cutia jos ca să văd dacă bătaia este din cutie/ rulment presiune, că am capacul ambreiaj sudat pe vreo 10 cm ... De aici, am mers pe firul ăsta și am măsurat mașina pe dedesubt, cu un program pe calculator; ( nu mă pricep și este ceva timp de atunci ...); Am lonjeron dreapta mai scurt cu 5 mm ... Coroborat cu sudura aia = mașină lovită pe dedesubt ... Ideea este că de atunci sunt  2 ani + de când merg așa FĂRĂ probleme - nu tocește cauciucurile, trage fără probleme, nu patinează ambreiajul ... Am lăsat o așa ... Atât timp cât merge, fuge, trage pe nisip, bolovani, zăpadă ... sincer NU mă mai interesează că huruie la viteze sub 40 - 50 km/h ... Și în timpul ăsta am schimbat pe ea  doar un braț, plăcuțe frână și un racord pe la motor ( în afară de chit ambreiaj, rulment presiune, rulmenți spate - toate schimbate nu pentru că trebuia ci pentru a scăpa de huruit); Eu zic că este o mașină ușor/ ieftin de întreținut!   Stimă!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...