Sari la conținut

Jani

Duster 1.3TCe 150 4WD

Postări Recomandate

  Nu înțeleg care este legătura dintre puterea motorului și distanța de frânare.

  Aceasta este influențată direct de eficiența sistemului de frânare, de masa mașinii, de calitatea pneurilor, de viteză, de suspensii. Când ai luat piciorul de pe accelerație nu prea văd ce contează câți cai putere are motorul atâta timp cât masa, viteza, sistemul de frânare și pneurile sunt aceleași. In cazul unei frânari bruște, frâna de motor nu prea mai are o importantă foarte mare.

  Faptul ca sistemul de frânare este subdimensionat, este altă discuție. Și, de asemenea, faptul că Dacia se încăpățânează să nu pună discuri de frână pe spate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Amarok are tot tamburi pe spate si nu se mai supara nimeni. De acord ar.trebui calibrat sistemul de franare cu noua dinamica a masinii.

2400 km efectuati , consum raportat 7.8l/100 km combinat. Masina trage din ce in ce mai bine.

La 130 km /h consumul meu a fost undeva in jur de 8.3-8.4 l /100 km si aprox 3000 ture.  La 150 km / h consum raportat 8.7l/100 km. Viteza maxima 110 km cu depasiri si merg ok, consum 7.1l/100 km. Duster 1.3 tce 150 ps 4x4.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

intreb pe cunoscatorii care 'vad' putin in viitor, daca se vor ilumina comenzile de pe volan.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 18.07.2019 la 13:56, 205 a spus:

Ai idee cum este distribuția la acest motor (pe curea sau pe lanț)? Nu am găsit pe net această informație. Mulțumesc.

lant.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la această versiune mai apare acel sirenaj?

La mine ( 1.6 16V 2011) este, dar nu supărător ...

Cum este?

Mulțumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 12.09.2019 la 5:53, quarelin a spus:

Salut, la această versiune mai apare acel sirenaj?

La mine ( 1.6 16V 2011) este, dar nu supărător ...

Cum este?

Mulțumesc!

Salut!

A trecut ceva vreme decand am fost pe forum...

Da, apare un sirenaj la viteze mai mari de peste 90, cand motorul nu este in sarcina. Parca iese gaz la presiune dintr-o teava metalica. Am fost si la service si mi-au spus ca este un sunet normal (da, pentru o racheta: am fost in armata la antiaeriana.. :-) ).

Se aude in continuare ( acum am in jur de 5000 km) dar motorul pare sa functioneze fara probleme in afara de suierat.

Am inteles ca apare cam la toate motoarele 1.3 tce intr-o mica sau mai mare masura (si la Megane). Cu toate acestea cred ca sunetul respectiv n-are ce cauta intr-o masina noua de 20mii EURO.

A gasit cineva cauza? Se poate oare remedia?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 25 minute, Jani a spus:

Salut!

A trecut ceva vreme decand am fost pe forum...

Da, apare un sirenaj la viteze mai mari de peste 90, cand motorul nu este in sarcina. Parca iese gaz la presiune dintr-o teava metalica. Am fost si la service si mi-au spus ca este un sunet normal (da, pentru o racheta: am fost in armata la antiaeriana.. :-) ).

Se aude in continuare ( acum am in jur de 5000 km) dar motorul pare sa functioneze fara probleme in afara de suierat.

Am inteles ca apare cam la toate motoarele 1.3 tce intr-o mica sau mai mare masura (si la Megane). Cu toate acestea cred ca sunetul respectiv n-are ce cauta intr-o masina noua de 20mii EURO.

A gasit cineva cauza? Se poate oare remedia?

Suiera mai mult sau mai putin functie de cum ti-e bafta.

Eu am 42000 km pe dCi, am schimbat uleiul la cutie/transfer/grup si face fix la fel, nici o diferenta.

 

Am condus recent 1.33 TCe 150 4x4 si fluiera o veselie la 6000 km, deci...

Mai mult ca sigur ca sirenajul vine din cutia de transfer, intrucat la cele 4x2  chestia asta nu se manifesta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atunci  sa dam muzica mai tare?

Acum 15 minute, eman4x4 a spus:

Suiera mai mult sau mai putin functie de cum ti-e bafta.

Eu am 42000 km pe dCi, am schimbat uleiul la cutie/transfer/grup si face fix la fel, nici o diferenta.

 

Am condus recent 1.33 TCe 150 4x4 si fluiera o veselie la 6000 km, deci...

Mai mult ca sigur ca sirenajul vine din cutia de transfer, intrucat la cele 4x2  chestia asta nu se manifesta.

Atunci  sa dam muzica mai tare?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...