Sari la conținut

Duster 1.3TCe 150 4WD


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).

Salut! Sper să nu greșesc topicul. Am făcut comandă pe 31 mai (plătit avans) pentru un TCe 150 4WD Confort. Vocea clientului m-a anunțat că pe 19 iulie iese din fabricație. De fapt pe 19 iulie am

Eu as fi mai precaut cu caracterizarea motorului de 1,3 Tce. Nu preluati afirmatiile ziaristilor, chiar si ei au folosit ghilimele: https://www.zf.ro/auto/dacia-a-prezentat-la-paris-noul-duster-c

Posted Images

Acum 11 ore, eman4x4 a spus:

@Jani

Cum daca cutia e nesigura? Sau te referi la faptul ca e foarte scurta si se tureaza rapid fara a lua viteza mare masina?

 

Mersi

M-am referit la faptul ca nu este suficient de bine fixată nici cutia și nici schimbătorul de viteze. Totul vibrează împreuna cu motorul la fiecare apăsare a accelerației. Vitezele se schimbă acceptabil, acolo nu sunt probleme. Poate eu am așteptări prea mari după 8 ani cu Subaru Forester... Cutia nu pare să aibă vreo problema, dar se simte foarte nesigură. In rest mașina este impecabilă și poate că din aceast cauză contrastul este așa de mare: mașina merita o cutie mult mai bună.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 21.07.2019 la 22:41, Jani a spus:

M-am referit la faptul ca nu este suficient de bine fixată nici cutia și nici schimbătorul de viteze. Totul vibrează împreuna cu motorul la fiecare apăsare a accelerației. Vitezele se schimbă acceptabil, acolo nu sunt probleme. Poate eu am așteptări prea mari după 8 ani cu Subaru Forester... Cutia nu pare să aibă vreo problema, dar se simte foarte nesigură. In rest mașina este impecabilă și poate că din aceast cauză contrastul este așa de mare: mașina merita o cutie mult mai bună.

Sunt de acord cu colegul @Jani . Intr-adevar daca tii mana pe schimbator se simte un mic soc in momentul in care apesi pedala de acceleratie, cam in orice treapta de viteza. Nici timoneria cutiei nu este foarte precisa si in plus, cam orice schimbare de treapta este insotita de sunete usoare din zona schimbatorului/timoneriei. La fel, poate am si eu steptari prea mari venind de pe Mazda 3 care avea o cutie/timonerie mult peste ce ofera Duster. Chiar si asa sunt de parere ca pana la urma ne vom obisnui si cu aceasta cutie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Timoneria cutiei e pe cabluri, un sistem mai ieftin, fără posibilitate de reglaj/preluare jocuri.

Că pe accelerări/decelerări bruște ansamblul cutie TL8+ motor H5H se balansează înainte/înapoi și trage de cămăsile  cablurilor e altceva.

Era inevitabil, pentru 150CP trebuie alte tampoane și evident și alte frâne (discuri pe spate) - o să-mi dați dreptate mai târziu.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 15 ore, t0rquemada a spus:

Timoneria cutiei e pe cabluri, un sistem mai ieftin, fără posibilitate de reglaj/preluare jocuri.

Că pe accelerări/decelerări bruște ansamblul cutie TL8+ motor H5H se balansează înainte/înapoi și trage de cămăsile  cablurilor e altceva.

Era inevitabil, pentru 150CP trebuie alte tampoane și evident și alte frâne (discuri pe spate) - o să-mi dați dreptate mai târziu.

 

1. Frânele deocamdată sunt ok, dar sunt incă in rodaj și nu le-am solicitat incă la modul mai serios.

2. Mă gândesc să pun și scuturile pentru protecție (toate cele 3 sau sunt mai multe?), dar nu știu dacă să fie din oțel sau din aluminiu. Ce părere aveți? Are cineva scuturi montate de mai demult? Cele din oțel par puțin prea grele iar cele din aluminiu prea moi. Care ar fi varianta mai bună (să nu le pun degeaba, dacă tot le pun)?

3. Fapt divers: la mine pe modul ECO pare să consume ceva mai mult (cam cu 0,3 litrii / 100). Este posibil așa ceva?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

3. E foarte normal daca te dai la ea si ai nevoie de putere. Practic ECO iti limiteaza /scade curba de cuplu/putere si normal ca devine mai lenesa -> ceri putere ea cere benzina.

Cand conduci cu ECO On atunci mergi mai batraneste altfel te taxeaza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 24.07.2019 la 23:53, t0rquemada a spus:

Timoneria cutiei e pe cabluri, un sistem mai ieftin, fără posibilitate de reglaj/preluare jocuri.

Că pe accelerări/decelerări bruște ansamblul cutie TL8+ motor H5H se balansează înainte/înapoi și trage de cămăsile  cablurilor e altceva.

Era inevitabil, pentru 150CP trebuie alte tampoane și evident și alte frâne (discuri pe spate) - o să-mi dați dreptate mai târziu.

 

Eu am terminat deja rodajul si am inceput sa merg mai sustinut (normal pentru mine) cu masina. Iti dau dreptate cu franele de acum (nu mai tarziu). Am avut de efectuat o franare mai serioasa (de la 90 Km/h pana aproape de 0 Km/h) din cauza unui idiot care s-a gandit ca e mai bine sa traverseze insula care desparte sensurile de circulatie decat sa mai mearga cateva sute de metri si sa intoarca normal. Trebuie sa recunosc ca desi initial am considerat ca distanta este destul de mare incat nici nu trebuie sa franez tare, spre finalul franarii am avut emotii. Cand am apasat serios pedala de frana, masina a devenit destul de instabila, chiar daca sistemul ABS nu a fost nevoit sa intervina. Pentru 150 de cai si eu sunt de parere ca trebuiau discuri pe spate, pentru ca masina trage destul de bine si urca rapid in viteza insa te surprinde neplacut la franare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare 

rog posesorii de duster 1.3 tce 4x4 sa ma ajute cu info : turatia si consum in treapta a 6-a la 130

daca pentru 1.3 tce 4x2 am gasit test drive , pentru 4x4 ... seceta mare. 

 

multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...