Sari la conținut

meniu secret Media Nav Evo 2


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 42
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cred ca e pe invers, fata de ce am spus. Incearca sa pui Wake = Off si vezi de se schimba pornirea. Tu il ai acum pe On. Asa e in MICOM nu umbli daca nu stii exact ce faci. Iti poti bloca unitate

a intrat cineva de curiozitate in meniul secret ? poate gasim ce reprezinta toate acele butoane ce pot fi activate/dezactivate . atasez fisier video cu accesul catre meniul ascuns  Media Nav

Pentru asta cu "screen mirror" trebuie sa ai telefonul mobil "rootat". Daca nu stii ce inseamna, te sfatuiesc sa nu iti bati capul ca risti sa iti strici telefonul 

Posted Images

La 24.06.2019 la 14:03, eman4x4 a spus:

Eu am versiunea de soft 9.1.1

Am incercat ambele coduri din clip si sistemul imi spune ca parola e gresita.

E vreo alta care sa mearga?

 

Multam

codurile difera la versiunea ta. Pentru Evo2 codurile difera de la revizie la revizie.

si aici sunt de acord cu @t0rquemada si @ElfStone . Multi si-au pus pe butuci unitatea jucandu-se prin MICOM.

Chiar recent cunosc 2 - 3 cu unitati Evo2 busite astfel.

@mihairacovanu nu ai activ butonul Micom Test pentru ca nu ai folosit codurile corecte sau fisierul corect.

 

Mare mare atentie.

Editat de Neek
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu m-am linistit cu Test code-ul, nu vreau sa fac soft brick pe unitate.

Am pus cred ca de vreo 7 ori codul si a slus ca e eronat. Nu stiu cate incercari or fi pana se blocheaza dar nu ma risc.

Singura chestiune care ma supara la acest Nav 2 e faptul ca orice clip vudeo as rula de pe telefon prin bluetooth are un decalaj audio vs video de vreo 2 secunde, ceea ce e deranjant si nu stiu daca tine de softul unitatii sau am vreo problema eu cu sistemul bluetooth de pe telefon, acesta din urma fiind un Note 9.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, ma rog nu ma uit eu ci ceilalti din masina, eu ma uit inainte la drum, dar fugitiv cand mai arunc un ochi observ  decalajul.

Mersi

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...