Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 254
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Salut, am ajuns cu mașina la 4500 km. Mașina se comporta foarte bine. Weekendul trecut am fost pe câmp după ciuperci, și ma prins ploaia, sa înmuiat asfaltul unde circula doar tractoare. Cu acest moto

Posted Images

La 11.06.2020 la 12:35, Rue a spus:

Ciudat, in Romania pe configurator pt COMFORT nu poti adauga si Climatizare automata, dar in Ungaria se poate cu 50 000 HUF (145 eur) extra.

Acum mai nou se poate configura motorul de 100 Tce +Gpl și pe versiunea SL BlueLine și pentru 200 eur,  se poate opta pentru aer condiționat automat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • 3 weeks later...

Salutari. Am trecut cu mașina de 7000 km, acum o întrebare legata de revizie. Dacia recomanda revizia de ulei la 30000 km sau un an, dar în același timp și la gpl tot la un an (la gpl 30000 km sau un an ptr filtru stare gazoasa și 60000 km sau un an ptr filtru stare lichida. 

La Masina veche făceam revizia la ulei la 10.000 km. Sa fi evoluat atât de mult calitatea uleiului încât sa isi păstreze proprietățile de lubrifiere pana la 30000km?

La gpl nu ma pricep, e prima mașina și învăț din mers. 

Aștept păreri. Mulțumesc! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În urma unor teste făcute de o altă comunitate, prin trimiterea de monstre de ulei scoase din motor dupa 10-15.000 km, la un laborator specializat, s-a constatat că marea majoritate a uleiurilor s-au degradat destul de mult, deci numărul de km era cam la limită sau chiar peste.

Mai mult, ca exemplu personal: mașina, din 2017 până azi, a "suferit" 2 majorări alte numărului de km dintre revizii. Inițial era 1 an sau 10.000 km, apoi 1 an sau 20.000 km, ca anul ăsta sa fie 1 an sau 30.000 km. În condițiile în care uleiul folosit este același din 2012/2013 încoace, de când a aparut generația 2 de la Dacia și implicit, motorizarea 1.5 dCI de 75/90/110 CP

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cumva tu ai inteles de ce erau acele valori la "Fier" atat de mari? nu sunt expert insa..de unde atata metal ? atat de uzate sa fie motoarele alea?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca faci peste 20 000 km si pastrezi masina pe termen lung, este bine sa faci o revizie intermediara, cu acelasi ulei ca cel din fabrica. Facuta in alt service daca iese mai ieftin sau chiar la reprezentanta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...