Sari la conținut

Postări Recomandate

Corect, vezi de exemplu cel de 1.0 ecoboost de la Ford care nu in putine situatii a si luat foc. Dovezi destule pe youtube.

Totusi cred ca baietii de la Dacia au facut o treaba mai buna cu acest 1.0 Tce ce trebuie privit strict ca un propulsor economic nu facut pentru fugareala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 254
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Salut, am ajuns cu mașina la 4500 km. Mașina se comporta foarte bine. Weekendul trecut am fost pe câmp după ciuperci, și ma prins ploaia, sa înmuiat asfaltul unde circula doar tractoare. Cu acest moto

Posted Images

Intradevar, un motor in 3 pistoane se echilibreaza mai greu, dar asta nu inseamna ca nu sunt solutii. Opel  face motoare in 3 pistoane din 1998. Si merg si acum. Si multe sunt cu peste 4 - 50000 km.

Ecoboost - ul de la Ford a iesit motorul anului parca vreo 3 ani la rand.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun motorul asta de drujba si in km astia s-a schimbat doar lanțul de distributie si carcasa de la termostat, cel putin asta zice in comentarii. Asa s-a vorbit si cand a aparut 1.4 Mpi si cel de 0.9 Tce, pe toate forumurile erau discutii fara rost si uite ca timpul le-a dat peste nas celor care au comentat aiurea.  Taximetristii il considera pe cel de 0.9, foarte bun si net superior vechilor motoare pe benzina. Cine nu crede, sa faca o intrebare pe grupul taximetristilor de pe facebook.  Eu zic sa lasam timpul sa vorbeasca sa vedem cat de bun e, sau nu "drujba" asta!

Editat de jelly
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 13 minute, Lucian51 a spus:

Intradevar, un motor in 3 pistoane se echilibreaza mai greu, dar asta nu inseamna ca nu sunt solutii. Opel  face motoare in 3 pistoane din 1998. Si merg si acum. Si multe sunt cu peste 4 - 50000 km.

Ecoboost - ul de la Ford a iesit motorul anului parca vreo 3 ani la rand.

nu stiu ce sa zic - in principiu vine echilibrat din fabrica - nu cred ca tu ai nevoie sa il echilibrezi.

daca e de interes pot sa ajut cu stabilierea"dezechilibrului". cum vrei sa facem ?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai baiete! Cand ti a raspuns un coleg putin mai dur faceai pe lupul moralizator. Acum esti tare in gura de parca ideilea acelea sunt valabile doar cand esti tu cel vizat. 

In alta ordine de idei. Am facut cumva armata impreuna, ne am tras de bracinar amandoi? Te rog sa ti masori cuvintele si sa o lasi mai moale cu bautura.

  • Like 2
  • Haha 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 11.03.2020 la 17:08, jelly a spus:

Astazi am fost la Auto Cobalcescu si am facut un Drive Test cu Dusterul 1.0 Tce cu GPL.  Pot spune ca am ramas placut surprins de cum trage motorasul, turbina intra putin dupa 2000 de ture si se aude cand intra si chiar isi face treaba. Am testat masina atat pe benzina cat si pe gpl, cu si fara AC. Nu am simtit mari diferente. Mentionez ca am fost 3 persoane in masina. Este cu mult peste motorizarea 1.4 si 1.6 Mpi. 

Cu insonorizarea cum sta?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...