Sari la conținut

Postări Recomandate

Fiecare dupa gusturi. Si eu am luat un Logan 0.9 Tce GPL din fabrica anul trecut. 12k euro. Merge excelent mai ales pentru trafic preponderent Bucuresti.

Editat de taviro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 254
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Salut, am ajuns cu mașina la 4500 km. Mașina se comporta foarte bine. Weekendul trecut am fost pe câmp după ciuperci, și ma prins ploaia, sa înmuiat asfaltul unde circula doar tractoare. Cu acest moto

Posted Images

Acum 7 ore, taviro a spus:

Motorasul asta are cuplu de 160 Nm. 

Eu pe aspirat 1.6/105 am doar 148 Nm. NU sunt nici un fel de probleme in depasiri chiar daca  e pe pe GPL.

Deci ar trebui sa merga foarte bine !

@jelly sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara evenimente.

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu demarajul masinii.

Si eu sunt incantat de 1.6-le meu aspirat si nu am nici o problema in depasiri. Sunt persoane care au vrut neaparat sa incerce Dacia de 16K pe care mi-am luat-o sa vada de ce ar da cineva atatia bani pe o Dacie si unii au fpost impresionati iar altii au avut doar de comentat. De asta fiecare e liber sa faca ce doreste cu banii lui :-))
 

@jelly , mult noroc sa ai de ea si rabdare cat mai multa pana iti ajunge! :-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 23 ore, taviro a spus:

Motorasul asta are cuplu de 160 Nm. 

Eu pe aspirat 1.6/105 am doar 148 Nm. NU sunt nici un fel de probleme in depasiri chiar daca  e pe pe GPL.

Deci ar trebui sa merga foarte bine !

Nu e vorba doar de cuplu mai mare, ci si de curba de cuplu. La un motor turbo mare parte din cuplu e disponibil de la turatii mult mai mici si pe o plaja mai larga...stiti voi povestea pe care o tot sustin fanii dieselului... Defapt strict nu motorul diesel, ci motorul turbo are cuplu mare de la turatii joase.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu se supara nimeni, ce ai insirat ca fiind "probleme" sunt alegerile  producatorului si nu derajeaza deloc ( ba chiar volanul "stins" e beton noaptea si nu ti rupe ochii ). Ei, mai sunt oameni cu un grad mai mare de nefunctionare link degete-creier care se incurca cu apasatul pe butoane :)

si nu se supara nimeni daca ti-ai luat dusterul de 24.000 eur din fimuletul "junk":) .

sa zic cum e cand ai masina " cu plastice bune " si cand pune nasul catelul  pe ele freci o ora sa iasa amprenta boticului ?

la Duster este minunat plasctiul, cu o laveta umeda se sterge intr-o secunda.

Pentru deparsire in siguranta recomand cu caldura cursul de conducere defensiva de la Academi Titi Aur,

O sa se poata depasi perefect si o bicicleta, dupa acest curs.

Doamne ajuta si numai bine.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, Adrian197071 a spus:

Am condus..chestia e că dacă sunt 4 persoane in masina deja se simte lipsa de putere. Sa nu mai vb. De ac și un deal. Motorul 1.3 tce însă e ok dar din cauza noxelor a trebuit să se încerce varianta de 1 l. Nu vreau sa par cîrcotaș dar la peste 90...120 km la oră nu ai șanse cu el sa faci depășire in siguranță. Pentru oraș e ok motorul. Și mai e ceva....Duster se merita luat pentru sistemul 4#4 care e performant. Altfel o iei numai pentru garda inalta... Sistemul 4#4 compensează alte chestii minore dar multe cum ar fi..cotiera tip maxi taxi..foarte incomoda...comenzile volan fara iluminare...lipsa discuri spate, materiale folosite la planșă bord și portiere..chederele care se uzează la imbinarea coltului portierei cu caroseria... Etc...daca greșesc sa mă corecteze cineva că nu mă supăr...

Lipsa puterii se simte si la Loganul de 75 sau 90 Cp sau Dusterul de 125 Cp, daca ai 4 persoane plus bagaj in masina. Detin un Logan 1.4 75Cp) si cand intalnesc un deal sau curba in ac de par, o turez mai mult si masina se descurca foarte bine. Singrele masini care stau lipite de mine in astfel de ocazii (deal, curba ac de par), sunt cele diesel, in rest niciodata nu mi-a fost rusine cu Loganul.  Iar cu depasirile, am fost mereu atent la asta si am depasit numai in situatii de siguranta. Ca o paranteza am observat ca depasirile la limita, le fac aproape numai cei cu masini  puternice si daia se intampla atatea accidente. Eu sincer ma gandesc la altceva, la durata de viata a motorului si daca in timp rezista coafura la turatii  ridicate. Ma mai gandesc, sa nu fie la fel de prost ca cel de 1.0 Sce, in sensul sa manance ulei sau sa-l dea pe afara. Motorul de la Loganul meu, are aproape 15 ani si nu are nicio pata de ulei pe el,  e curat ca lacrima.;)

De ce am luat Duster 4X2? Pentru ca la acest motor nu era si optiunea de 4X4 :D si ca sunt fan GPL. Sa auzim de bine!

Editat de jelly
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu cateva poze, poate intereseaza pe cineva! La versiunea Comfort cu GPL, masina vine  echipata cu jante  pe 16 inch de aliaj. Butelia cred ca are o capacitate de 40 litri si utili 32 litri. Din pacate, instalatia este Landi Renzo, eu unul as fi vrut Tomasetto.

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03.jpeg

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03 (3).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03 (4).jpeg

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03 (6).jpeg

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...