Sari la conținut

Turatie recomandata (optima) Duster dCi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 48
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Știi tu ceva dar greșit: 2010-2013 = Duster ph1 aka H79 2013-2017 = Duster ph2 aka H79ph2 2017 - prezent = Duster ph3 aka HJD incorect denumit Duster II, 2017, 2018, 2019 etc

Nu am studiat cum merge treaba la diesel dar a trebuit sa aprofundez treaba cu hartile de injectie la benzinar. Ai dreptate, calculatorul de injectie invata tot timpul, dupa stilul de condus al soferu

Aceasta. Scuzati am luat un screenshot in viteza de pe Youtube, sa fie totul in regula pun si linkul. Praful uleios e chiar in zona incercuita (anterior), acolo e si jocul.   Condu

Posted Images

Acum 6 ore, Leutzul a spus:

 El avea un stil de condus mai molcom, dar după ceva timp masina sa adaptat la stilul meu de condus și n-am mai umblat la motor. Cumnatul nici în ziua de azi nu crede că mașina sa adaptat la stilul meu de mers

Nu am studiat cum merge treaba la diesel dar a trebuit sa aprofundez treaba cu hartile de injectie la benzinar. Ai dreptate, calculatorul de injectie invata tot timpul, dupa stilul de condus al soferului. Pentru cine doreste sa afle cum face acest lucru sa studieze termenii de "Fuel Trim, Short Term and Long Term Fuel Trims".  E un inceput.

Pentru initiator, parerea mea de fost posesor de diesel 3 ani (nu Renault/Dacia), citit tone de pareri, manuale, etc, e sa nu scazi sub 2000 RPM. Deci dupa ce schimbi viteza acul de la turometru sa fie in jur de 2000. Nu accelera brusc decat dupa ce motorul a ajuns in regim normal de functionare, adica 90 grade daca tin eu bine minte. Nu opri motorul imediat dupa un drum lung pentru a permite turbinei sa se raceasca.  Sunt cateva reguli de baza pe care eu le-am respectat.

Editat de taviro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Revin cu un mic update (dar, zic eu) important.

Si anume, conducta ce cupleaza epuratorul de gaze si merge catre intercooler avea urme de praf uleios pe partea anterioara plus un joc destul de pronuntat.

S-a decis in service sa se inlocuiasca pe garantie. Azi am efectuat operatiunea si noua conducta cu agrafa de prindere sunt acum perfect fixate, joc inexistent. E clar ca pe acolo pierdeam aer comprimat de turbo de unde si putere ceva mai slaba si crestere de consum.

Rezultatul -> masina se simte mult mai vanjoasa in ture peste 3000, asta cu motorina 51, standard, iar consumul s-a diminuat (urban) cu mai mult de 0.5 L.

 

Deci cine are acest joc e de luat in considerare aceasta inlocuire. Ma refer la Duster II fabricate din 10.2017 incoace, Euro 6B; la Euro 6D add Blue poate au pus din prima din fabrica o conducta prinsa cum trebuie.

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta.

Scuzati am luat un screenshot in viteza de pe Youtube, sa fie totul in regula pun si linkul.

Praful uleios e chiar in zona incercuita (anterior), acolo e si jocul.

 

Conducta se vede incepand de la minutul 44:20

 

 

L.E. Modelul din clip are deja conducta tip nou montata, arata exact ca cea de la mine pusa astazi pe masina, agrafa de prindere solida, cea veche era mult mai ingusta.

Deci probabil nsite loturi la inceput au avut pe ele puse piesa mai slaba calitativ, in 2018 deja rectificasera.

 

 

1.JPG

Editat de eman4x4
  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, problema este valabila si la modelul din 2014. Asta am constatat si la mine, avea joc la prindere sus , unde este siguranta...l-am strans cu un colier. Practic cand turbina crestea presiunea de aer, se misca furtunul si iesea aer pe langa.

Editat de mikail
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...