Sari la conținut

Nivel Ulei Duster 1.5 Blue dCi


Postări Recomandate

Va salut, 

Saptamana trecută am fost la reprezentanță și am facut revizia mașinii. La schimbul de ulei au pus 5.5 L in motor. Pe un grup am vazut că la motorul 1.5, nu cel cu ad-blue, se pun maxim 4.5 L de ulei. La acesta este la fel? Culmea e că nu prea îți dai seama la ce nivel este pe jojă pentru că după ce o ridici, rămâne ulei pe tunelul jojei și se murdărește. Cei care ați mai făcut schimbul, cât ulei au pus la motor? Ar trebui să mai scot?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine au pus 4.5 litri (mi-au si dat bidonul de 5 litri in care ramasese jumatate de litru). Nivelul uleiului e fix la maxim pe joja.

Verifica sa nu fie o eroare pe hartie, totusi. Daca ai stat langa ei si ai vazut ca au pus 5.5 litri, e prea mult, trebuie scos urgent.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 minute, Stef13 a spus:

La mine au pus 4.5 litri (mi-au si dat bidonul de 5 litri in care ramasese jumatate de litru). Nivelul uleiului e fix la maxim pe joja.

Verifica sa nu fie o eroare pe hartie, totusi. Daca ai stat langa ei si ai vazut ca au pus 5.5 litri, e prea mult, trebuie scos urgent.

Al tau este Blue dCi? stiu sigur ca au pus 5.5 L. am vazut.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

5,7 l se baga in noul blue-dci.

Nu ai printata de la dealer o foaie cu numele: Cartea mea de service?

Acolo scrie cat si ce se baga si la cati km. Sunt 2 coli A4.

Daca nu ai, te poti duce sa ceri sau iti faci cont pe My Dacia, te inregistrezi cu VIN-ul masinii tale si ai acolo tot ce trebuie pentru masina.

Daca nu este secret, cat te-a costat revizia. Mai am un pic si urmez si eu. ;) Sa fiu "pregatit".

 

Apropo de joja ca uitasem, o mizerie. Mult mai buna era aceea de plastic galbena.

Pe asta de metal este imposibil sa-ti dai seama de nivelul uleiului, cel putin pana incepe sa se innegreasca. Cat este curat nu se intelege nimic pe ea.

Editat de cbogdy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
acum 1 oră, cbogdy a spus:

5,7 l se baga in noul blue-dci.

Nu ai printata de la dealer o foaie cu numele: Cartea mea de service?

Acolo scrie cat si ce se baga si la cati km. Sunt 2 coli A4.

Daca nu ai, te poti duce sa ceri sau iti faci cont pe My Dacia, te inregistrezi cu VIN-ul masinii tale si ai acolo tot ce trebuie pentru masina.

Daca nu este secret, cat te-a costat revizia. Mai am un pic si urmez si eu. ;) Sa fiu "pregatit".

 

Apropo de joja ca uitasem, o mizerie. Mult mai buna era aceea de plastic galbena.

Pe asta de metal este imposibil sa-ti dai seama de nivelul uleiului, cel putin pana incepe sa se innegreasca. Cat este curat nu se intelege nimic pe ea.

revizia a costat 935 ron. Asa e cu joja, nu prea iti dai seama nivelul. am primit si eu foile alea. am sunat la vocea clientului si astept vesti in legatura cu nivelul de ulei. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, este fara adblue (martie 2018) si am presupus ca e acelasi motor, diferenta fiind doar sistemul SCR. La a mea, joja e cu plastic galben in partea inferioara, nivelul se observa destul de usor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...