Sari la conținut

Postări Recomandate

Poţi să o îmnatriculezi definitiv la sfârşitul celor 3 luni.

După ce iei maşina faci programare online aici şi alegi ce dată îţi convine.

Data primei înmatriculări din certificat e data înmatriculării definitive :)

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu prin credit nevoi personale am reusit rata de 1100 pe 48 luni in 2016.

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Mak,

Eu am luat prin credit auto de la Dedeman, tu?

Cât a fost avans?

 

@Namdust,

Mulțumesc!

 

 

 

Cum ziceam mai sus :

- 49 000 avans

- 36 x 1300 lei = 46800 lei credit 

( creditul este de fapt de 44 325 lei, dar cu totul voi plăti cei 46 800 lei );

- garanție extinsă 5 ani

 

1. Am calculat că ies mai ieftin în 36 de luni : 36 x 1300= 46800 

Au ofertă de credit cu % dobânda, la achitarea unui avans de 50% , pe o perioadă de maxim 36 luni.

2. Am uitat să mentionez de garanție de 5 ani în postarea anterioară ...

Adică inclus în ceea ce vă ziceam mai sus am si acea garanție ...

Mi s -a zis ca am  5 ani / 5 revizii cu tot cu consumabile inclus ...

I- am zis că eu poate vreau sa pun alt ulei ( de exemplu ei imi pun Dacia si eu vreau Elf);

Nicio problemă: se poate plăti diferența de prețuri la consumabile si pun ce vreau eu; conditia sa fie de origine ...);

Editat de quarelin

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu m.am complicat cu credit auto.Am dat avans de 6000 euro.Masina a fost peste 17.000 E.Practic am luat 11.000 euro.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s- a părut mai simplu așa ...

( credit auto);

Duster ul actual l- am luat cu credit de nevoi personale;

Și, sincer mi s a părut mai complicat atunci ...

Am stat după bancă mai bine de o lună, dobândă mai mare ...( parcă de 9%);

Așa, depun 5% acont, fac finanțare la ei și până îmi vine mașina trebuie să achit cei 50%.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Salut,

 

1. Eu la dusterul  meu 1.6 16 V 4x4 2011 am un mic sirenaj ...( doar in treapta a 6 a si nu prea deranjant);

La noul 1.3 TCE  150 GPF 4 WD  mai este acel sirenaj?

Am urmărit câteva clipuri cu 1.5 dci 4x4  ( cel cu adblue) care aveau acel sirenaj ...

@Zirius , @gicu, @Solaris,

La ale voastre apare acest sirenaj?

 

2. Am.mai văzut în clipuri că agață la schimbatul  vitezelor 1 - 2 -3 

( la 1.3 TCE 4x2)

La 4WD agață ?

Am vrut să fac un drive test la Bc dar nu au acest model ...

Si azi m as fi dus la ei pt comandă ...

Vă rog să îmi răspundeți ...

Să știu cum e treaba ...

Mulțumesc!

Editat de quarelin

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am sesizat acel sirenaj si la masina de test drive 1.3tce 130 4x2 insa nu era chiar asa de suparator. Din pacate, dupa cum iti e norocul, poti sa nimeresti o masina la care sirenajul este mai pregnant iar la unii am inteles ca zgomotul se amplifica, ducand la schimbarea cutiei pe garantie sau doar nervi si telefoane la vocea clientului, cu promisiunea ca dacia va veni pana in noiembrie cu o solutie.

In afara de asta se pare ca mai exista o problema la acceleratie:

https://www.facebook.com/groups/Duster.Trails/permalink/1288889744611092/

din nou, fara raspuns din partea Dacia.

Am vrut sa cumpar masina dar am hotarat sa astept sa vad daca se rezolva sau nu.

In afara de asta, observa si tu cum sunt luati peste picior cei care le raporteaza si isi manifeste indignarea\frustrarea la adresa situatiei. E practic vina lor, ca nu s-au documentat si n-au niciun drept sa-si expuna in mod public sentimentele. In plus, sunt doar niste zgomote minore care se vor rezolva. Ah, mai putin treaba aia ca nu se accelereaza, aia nu e zgomot minor si iti poate pune viata in pericol daca te bagi intr-o depasire si deodata nu mai merge pedala.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As adauga pedale care scartie in interior pentru ca nu sunt gresate. In principiu Vocea Clientului isi face treaba.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Revin cu amanunte... Dupa ce am verificat metodic tot ce mi-ati recomandat toti trei - si vreau sa va multumesc pentru ideile pertinente si pentru implicare - am decis sa ma predau si sa caut un electrician auto.  A venit, à pus contactul, a ascultat putin si à verificat amperajul bateriei.  Bateria era total descarcata. Am lucrat doua zile intregi la insonorizare  cu portiera deschisa. Peste noapte portiera a ramas deschisa deasemeni. Eram convins ca dupa un timp masina va opri toti consumatorii. Nu a fost asa. Bateria aproape descarcata a fost cauza acestui incident, cu cabluri conectate la o alta masina a ponit la sfert.  Totul a reintrat in normal. 
    • Pai poate si  din cauza taxelor isi cumpara!
    • Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
    • Salut. Pe masina stock, cu 215/70/R16 intra lanturi, fara sa atinga la virarea rotii?
    • Scuzeeeee,   Dar am postat pe undeva pe aici pe un topic ... Problema la Dusterica al meu e că săracul a fost ... lovit! Am descoperit, atunci când am dat cutia jos ca să văd dacă bătaia este din cutie/ rulment presiune, că am capacul ambreiaj sudat pe vreo 10 cm ... De aici, am mers pe firul ăsta și am măsurat mașina pe dedesubt, cu un program pe calculator; ( nu mă pricep și este ceva timp de atunci ...); Am lonjeron dreapta mai scurt cu 5 mm ... Coroborat cu sudura aia = mașină lovită pe dedesubt ... Ideea este că de atunci sunt  2 ani + de când merg așa FĂRĂ probleme - nu tocește cauciucurile, trage fără probleme, nu patinează ambreiajul ... Am lăsat o așa ... Atât timp cât merge, fuge, trage pe nisip, bolovani, zăpadă ... sincer NU mă mai interesează că huruie la viteze sub 40 - 50 km/h ... Și în timpul ăsta am schimbat pe ea  doar un braț, plăcuțe frână și un racord pe la motor ( în afară de chit ambreiaj, rulment presiune, rulmenți spate - toate schimbate nu pentru că trebuia ci pentru a scăpa de huruit); Eu zic că este o mașină ușor/ ieftin de întreținut!   Stimă!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...