Sari la conținut

Postări Recomandate

De la cine aveti informatiile astea ca o masina platita integral are prioritate la livrare inaintea uneia pentru care se fac rate?

Daca va ganditi un pic, de pe urma celei in rate Dacia scoate mai multi bani deci (ipotetic vorbind, desigur) aia ar trebui sa fie livrata mai repede, nu? :)

Eu unul nu cred ca exista niciun fel de legatura intre modalitatea de plata si disponibilitatea modelului ales. Totul depinde de culoare, motorizare, dotari, stocuri dealeri, relatii dealer samd. Din punctul meu de vedere, o masina achitata integral nu e cu nimic mai presus ca una luata in rate intrucat ambele modalitati de achizitie sunt legale si agreate in egala masura.

Editat de mihaibv
  • Like 1
  • Haha 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stau și mă gândesc la o chestie ...

Îți vine mașina la concesionar ...

Cum o iei de acolo?

Treci întâi și iei actele de la dealer, mergi frumușel la Poliție și -ți iei nr roșii?

Mă gândesc că aș merge o perioadă cu nr roșii ( ce rămâne din noiembrie + decembrie, asta dacă dau comandă acum, că dacă mă mai bâlbâi mult ...);

Adică să merg până la sfârșitul anului cu nr roșii și s-o înmatriculez din ianuarie ( oricum până fac RAR trece ceva...);

Căci va apare pe certificat  data primei înmatriculări ... 2020  :P

Cum este ?

Am dreptate, sau e alta procedura?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa nu va suparati. Nu m-am facut inteles. Am dat aceasta solutie in cazul in care nu vreti sa asteptati. Eu, daca spre exemplu doresc 1.3 tce 4x4 nu trebuie sa astept 3 luni doar pentru ca fabrica nu face fata comenzilor de masini prin programul Rabla. Si da eu zic ca asta e solutia. Altfel.masinile sunt la fel indiferent de calea de plata.

Eu personal sunt mai demodat si ma gandesc cum sa fac sa platesc mai putin la Dacia, nu rate si comisioane.Asa ca da, va rog sa ma scuzati daca tot platesc o masina cu bani fara nici un avantaj, gen ecotichet , macar sa o livreze mai repede, garantie extinsa etc. E o situatie anormala sa nu poti sa iei o benzina 4x4 ,varf de gama in sistem Rabla.Sau poate avem suficiente stocuri de diesel sa le vindem.La noi ca la nimeni. 

Mi se pare foarte mare termenul de livrare momentan.

Editat de gicu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prima mea comanda de masina romaneasca, facuta inainte de 1989, avea termen de livrare nedefinit... Nici nu am primit masina desi am platit-o. Cei care au prins vremurile acelea stiu ce zic.

Eu am comandat Dusterul spre sfarsitul lunii iunie si a fost gata pe 23 - 24 iulie. Ar fi trebuit sa ajunga in Bucuresti in jur de 30 iulie dar a ajuns pe 9 august cel mai probabil din cauza cererii mari si a capacitatii reduse de transport al firmei care face asta. Intai vine un transport mai mare in Ciorogarla dupa care le muta pe masini mai mici si le aduc in Bucuresti.

Nu Dacia transporta masinile catre reprezentante ci alta firma care este gard in gard cu Dacia si cu care aceasta are contract. Mai intervine si infrastructura noastra rutiera care, asa cum spunea nenea Iancu: "este sublima, dar lipseste cu desavarsire". Saptamana trecuta am intalnit pe la munte, pe serpentine, masini de transport de la Mioveni. Daca aveam autostrazi alta era situatia.

Dacia are o perioada de concedii in luna august in care se opreste productia (ca in multe fabrici din vest) iar comenzile din iulie - august au termene de livrare mai mari din acest motiv.

Din cate stiu eu, poti cumpara mai repede un autoturism Dacia doar daca alegi unul care este pe stoc. Adica produs deja.

Daca vrei o anumita combinatie de culoare, motor, accesorii, trebuie sa astepti sa se produca... Ceea ce e normal.

 

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Renault Commercial Roumanie isi ia banii imediat, fie ca-s de la client sau de la un finantator.

Primul Duster l-am primit in trei zile, ca era pe stoc. Pentru al doilea a trebuit sa astept doua luni, c-am avut mofturi la culoare si altele. Ambele au fost achitate integral.

Oricum, doua sau trei luni e un termen rezonabil comparativ cu alte marci.

Acum 49 minute, quarelin a spus:

Stau și mă gândesc la o chestie ...

 

Poti incerca. In CIV scrie anul fabricatiei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

@Stef13,

Mulțumesc,

 

Știam că în CI e trecut anul , dar eu port doar Certificatul la mine ...

😁

Mai glumim ...

O seară minunată!

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 09.09.2019 la 19:56, quarelin a spus:

 

Cum o iei de acolo?

 

Treci întâi și iei actele de la dealer, mergi frumușel la Poliție și -ți iei nr roșii?

Mă gândesc că aș merge o perioadă cu nr roșii ( ce rămâne din noiembrie + decembrie, asta dacă dau comandă acum, că dacă mă mai bâlbâi mult ...);

Adică să merg până la sfârșitul anului cu nr roșii și s-o înmatriculez din ianuarie ( oricum până fac RAR trece ceva...);

Nu prea ai dreptate.

1. Dealer-ul se ocupă de înmatricularea provizorie valabilă 3 luni, singura întrebare e dacă îţi dă numerele roşii cadou sau le plăteşti (~100 lei).

2. Auto se livrează obligatoriu cu RAR-ul făcut, trebuie să primeşti cartea de identitate a vehiculului (CIV) şi, dacă vehiculul deține omologare CE de tip, certificatul de conformitate (CoC).

3. Nu poţi părăsi reprezentanţa fără asigurare RCA pe care o poţi încheia la ei sau, în prealabil, la alt asigurător, după comunicarea seriei de şasiu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

@Namdust,

 

Mulțumesc,

 

La ce te referi că nu am dreptate?

Eu am zis că este doar o bănuială / idee a mea ...

Azi am fost iarăși la Dedeman.

1. Nr roșii imi dau ei   cum ai zis mai sus 

2. Nu am întrebat de RAR, chiar nu știam că e obligatoriu să ți o livreze cu RAR ul facut ...

3 . Chiar dacă îmi dau ei cu RAR  facut , pot să o inmatriculez  la anul ( cand aproape să îmi expire  nr roșii) ?!?

Adica dacă mașina vine in noiembrie , am nr rosii pt noiembrie - ianuarie și să o înmatriculez in ianuarie?

Ar scrie în CI V fabricat 2019 și în certificat - prima inmatriculare 01. 2020 ?!?

Cum este?

 

 

1.3 TCE. 150 GPF 4WD 

Această configurare nu intră la Rabla!

Versiunea SL Orange - fara piele:

- cca 49 000 lei avans

- 44 000 credit - rata de 1300 lei / luna 

- 36 luni 

 

Stimă!

 

 

Editat de quarelin

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Revin cu amanunte... Dupa ce am verificat metodic tot ce mi-ati recomandat toti trei - si vreau sa va multumesc pentru ideile pertinente si pentru implicare - am decis sa ma predau si sa caut un electrician auto.  A venit, à pus contactul, a ascultat putin si à verificat amperajul bateriei.  Bateria era total descarcata. Am lucrat doua zile intregi la insonorizare  cu portiera deschisa. Peste noapte portiera a ramas deschisa deasemeni. Eram convins ca dupa un timp masina va opri toti consumatorii. Nu a fost asa. Bateria aproape descarcata a fost cauza acestui incident, cu cabluri conectate la o alta masina a ponit la sfert.  Totul a reintrat in normal. 
    • Pai poate si  din cauza taxelor isi cumpara!
    • Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
    • Salut. Pe masina stock, cu 215/70/R16 intra lanturi, fara sa atinga la virarea rotii?
    • Scuzeeeee,   Dar am postat pe undeva pe aici pe un topic ... Problema la Dusterica al meu e că săracul a fost ... lovit! Am descoperit, atunci când am dat cutia jos ca să văd dacă bătaia este din cutie/ rulment presiune, că am capacul ambreiaj sudat pe vreo 10 cm ... De aici, am mers pe firul ăsta și am măsurat mașina pe dedesubt, cu un program pe calculator; ( nu mă pricep și este ceva timp de atunci ...); Am lonjeron dreapta mai scurt cu 5 mm ... Coroborat cu sudura aia = mașină lovită pe dedesubt ... Ideea este că de atunci sunt  2 ani + de când merg așa FĂRĂ probleme - nu tocește cauciucurile, trage fără probleme, nu patinează ambreiajul ... Am lăsat o așa ... Atât timp cât merge, fuge, trage pe nisip, bolovani, zăpadă ... sincer NU mă mai interesează că huruie la viteze sub 40 - 50 km/h ... Și în timpul ăsta am schimbat pe ea  doar un braț, plăcuțe frână și un racord pe la motor ( în afară de chit ambreiaj, rulment presiune, rulmenți spate - toate schimbate nu pentru că trebuia ci pentru a scăpa de huruit); Eu zic că este o mașină ușor/ ieftin de întreținut!   Stimă!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...