Sari la conținut

Postări Recomandate

Da, are garda mai jos ...

Dar, am specificat anterior că și cu Duster ul merg 90 % oraș, restul pe națională cu rare excepții pe drum de țară ...

Am stat și m- am gândit bine la ce zici ...; am ajuns la concluzia că totuși este mai muuuuult timp petrecut în mașină în condițiile de mai sus ...;

Și încă o chestie ...

Văd cum trag de timp și poate conving "șeful" că dacă tot am toate cele plătite la Duster până la vară ... să ținem Duster ul pentru ieșiri în natură 😂 .

( repet, NU prea este cazul! Duster ul nostru nu prea a văzut offroad ...);

Lăsând gluma, nu mă grăbesc să vând Duster ul ...

Este o mașină de care suntem f mulțumiți!

Chiar dacă mulți cârcotași o blamează!

Am optat pentru Tucson tocmai pentru cele enumerate mai sus, NU pentru că am fi nemulțumiți de Duster!

( este mai confortabil + prea puține ieșiri în offroad, și alea soft !)

 

Stimă!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va pun si eu o intrebare, destul de proasteasca poate, dar nu ma pricep si nu am gasit un raspuns concret pe net.

Asadar, motorul 1.3 TCE - Benzina are asta? (cerc verde)

Si cum se numeste asta?

image.thumb.png.26d22647b50153fda84069a48a149a24.png

Editat de kreeper

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acela nu e GPF, am inteles ca e o clapeta, o componenta a EGR-ului, numita si NOX trap.Totusi poza de mai sus e de la Diesel.

Insea aceasta am primit-o de la un alt coleg de forum, fiind modelul 1.3 tce 4wd.

Acolo se poate observa si GPF, dar fara acel NOX trap.

Acum am o alta intrebare scutul de la EGR este acum necesar pentru protectia GPF ? Pentru ca totusi gaurile sunt la fel ca la diesel in sasiu.

Este necesar un scut pentru GPF?
 

 

 

 

image2.jpg

Editat de kreeper

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La diesel, acea piesa e aproximativ 6000 lei. La benzina banuiesc ca e la fel sau mai scumpa ( fiind mai noua ).

 Deci tu alegi. Aveti grija totusi, nu toate scuturile de "EGR" de pe piata sunt compatibile cu prinderile deja existente de pe masina. Momentan, am vazut 2 variante ( din care una e deja montata pe masina proprie ).

Prima varianta ar fi de aici. Marele dezavantaj este faptul ca scade garda la sol...nu stiu cu cat. A doua varianta ar fi de aici si e unul care se fixeaza de teava de esapament.

Ca opinie personala, nu cumparati celelalte scuturi de pe site-ul mentionat la prima varianta...O parte din ele nu s-au potrivit ( cel din fata barei parasoc ), altele sunt mai slabe calitativ fata de cel deja existent ( cel de la motor are capitonaj, cel aftermarket e doar otel, cu gauri pentru fixarea bucatii ce vine peste bara parasoc ), cel de la rezervor posibil sa agate putin cablul de la frana de mana ce duce spre sabotii din spate, mai exact sabotul dreapta spate. Singurele scuturi care s-au potrivit ar fi cel de EGR si diferential.

Sfatul meu este sa cumparati scuturile OEM, mai scumpe, insa compatibilitatea e 100%. La motor si bara parasoc sa luati cel dintr-o singura bucata, de aluminiu ( 8201700404 )

20190924_182511_HDR[1].jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat scuturile pentru motor si cutie, cel pentru bara fata care se fixeaza de cel de motor, pentru rezervor si diferential de la Scut Protection.

S-au potrivit toate dar au fost mici probleme in sensul ca unele piulite nu au fost centrate bine cand au fost sudate si nu intra surubul, scutul de motor nu are gaura de vizitare acolo unde trebuie pentru motorul de 1,33 (banuiesc ca a fost conceput pentru modele mai vechi de motoare). Scutul nu are capitonaj si nu este asa de bine profilat dar este mult distantat de motor fata de cel original si mai gros. Pentru cine nu face off-road la greu, nu cred ca e nevoie sa fie schimbat.

Ca idee, nici scutul original nu permite schimbarea uleiului si a filtrului (pare sa fie dedesubt) fara sa fie dat jos.

Editat de Zirius

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scutul de motor s-a potrivit, insa mi s-a parut mai slab calitativ ( cum am spus, fara capitonaj, fara nervuri de imbunatarire a rigiditatii, cred ca e si mai usor cel cu care a fost livrata masina ).

Scutul de la bara parasoc era efectiv...din alt film. Cand incercam sa-l prind de scutul motor, se departa la minim 5cm de bara parasoc. Statea efectiv labartat; imi pare rau ca nu am facut o poza. Am incercat sa il indoi, sa micsorez distanta dintre spoiler si scut insa fara succes. Nu mai zic de faptul ca saibele de la el erau inutile : scutul avea margine de 2cm, piulitele erau in diametru peste 3cm.

Daca e interesat de ele cineva, sunt la vanzare...

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A testat cineva scuturile de la mudster ? Cele de otel 3mm (rezervor, motor, diferential)
Ce parere aveti de ele? Sunt bune?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...