Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu am comandat masina la inceput de aprilie.Inca nu intrase programul Rabla si a trebuit sa astept verificarea dosarelor depuse inaintea mea. Cand m-a sunat dealerul sa vin sa configurez modelul dorit mi-a comunicat si ce modele sunt pe stoc la varianta Comfort aleasa de mine. Eu mai vroiam niste optionale din fabrica pe varianta aleasa, adica navigatie, volan si schimbator imbracate in piele dar nu erau cu aceste optionale nici pe alta culoare asa ca am asteptat si am ales si culoarea dorita, un gris comete. Masina am ridicat-o de la dealer la inceput de iunie, deci timpul de asteptare a fost mai mic de 2 luni ( eu nu m-am grabit dar cred ca in jur de o luna jumate era in aceea perioada).

Referitor la discount-uri am intrebat si eu la dealer si asa cum spunea si colegul @Stef13 Renault Commercial Roumanie isi ia banii imediat indiferent ca tu platesti cash sau prin credit asa ca in afara de reducerea oferita la momentul respectiv si care era si pe configurator nu tin minte sa fi avut ceva. Prioritati doar daca alegi un model aflat pe stoc. Ca o paranteza am intrebat si la Suzuki daca fac reducere in cazul in care platesc cash si am primit acelasi raspuns: Acestea sunt preturile, pe noi nu ne intereseaza ca veniti cu valiza cu bani sau ca o luati in credit/leasing ca noi tot ne luam banii integral.

Legat de faptul ca nu se mai iau comenzi pentru Duster mai mult ca sigur ca e legat de noile norme de poluare care au intrat in vigoare (asa cred, nu m-am documentat) de la 1 septembrie.Chiar dna de la reprezentanta mi-a spus neaparat sa fac programare cat mai repede si sa inmatriculez masina pana la final de august, cu toate ca eu mai puteam circula vreo cinci zile si in septembire.

Si inainte de 1 septembrie 4X4 pe motorizarea de 1.3 benzina nu intra la Rabla.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Salut,

E posibil să fie așa ...

Dar mă întreb de ce au oprit toate variantele ...

Adică puteau stopa TCE 4x4 care nu se încadrează la programul Rabla, fără să oprească toată producția Duster ...

Mă rog, vom vedea noi ce și cum ...

Eu, unul, am preferat să mai aștept - căci așa cum ziceam anterior, puteam cumpăra ieri unul care era pe stoc, singura diferență ce m- a reținut a fost la CP ( 130 / 150 );

Plus că am avut așa,  o curiozitate în ceea ce privește aceste modificări ...

Am hotărât să nu mă grăbesc ( nu am motiv );

 

Stimă!

Editat de quarelin

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Revin cu amanunte... Dupa ce am verificat metodic tot ce mi-ati recomandat toti trei - si vreau sa va multumesc pentru ideile pertinente si pentru implicare - am decis sa ma predau si sa caut un electrician auto.  A venit, à pus contactul, a ascultat putin si à verificat amperajul bateriei.  Bateria era total descarcata. Am lucrat doua zile intregi la insonorizare  cu portiera deschisa. Peste noapte portiera a ramas deschisa deasemeni. Eram convins ca dupa un timp masina va opri toti consumatorii. Nu a fost asa. Bateria aproape descarcata a fost cauza acestui incident, cu cabluri conectate la o alta masina a ponit la sfert.  Totul a reintrat in normal. 
    • Pai poate si  din cauza taxelor isi cumpara!
    • Ai sa te miri cati clienti va avea in Anglia acest motor. Iti spun sigur. Sunt in tema.
    • Salut. Pe masina stock, cu 215/70/R16 intra lanturi, fara sa atinga la virarea rotii?
    • Scuzeeeee,   Dar am postat pe undeva pe aici pe un topic ... Problema la Dusterica al meu e că săracul a fost ... lovit! Am descoperit, atunci când am dat cutia jos ca să văd dacă bătaia este din cutie/ rulment presiune, că am capacul ambreiaj sudat pe vreo 10 cm ... De aici, am mers pe firul ăsta și am măsurat mașina pe dedesubt, cu un program pe calculator; ( nu mă pricep și este ceva timp de atunci ...); Am lonjeron dreapta mai scurt cu 5 mm ... Coroborat cu sudura aia = mașină lovită pe dedesubt ... Ideea este că de atunci sunt  2 ani + de când merg așa FĂRĂ probleme - nu tocește cauciucurile, trage fără probleme, nu patinează ambreiajul ... Am lăsat o așa ... Atât timp cât merge, fuge, trage pe nisip, bolovani, zăpadă ... sincer NU mă mai interesează că huruie la viteze sub 40 - 50 km/h ... Și în timpul ăsta am schimbat pe ea  doar un braț, plăcuțe frână și un racord pe la motor ( în afară de chit ambreiaj, rulment presiune, rulmenți spate - toate schimbate nu pentru că trebuia ci pentru a scăpa de huruit); Eu zic că este o mașină ușor/ ieftin de întreținut!   Stimă!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...