Sari la conținut

Postări Recomandate

La diesel, acea piesa e aproximativ 6000 lei. La benzina banuiesc ca e la fel sau mai scumpa ( fiind mai noua ).

 Deci tu alegi. Aveti grija totusi, nu toate scuturile de "EGR" de pe piata sunt compatibile cu prinderile deja existente de pe masina. Momentan, am vazut 2 variante ( din care una e deja montata pe masina proprie ).

Prima varianta ar fi de aici. Marele dezavantaj este faptul ca scade garda la sol...nu stiu cu cat. A doua varianta ar fi de aici si e unul care se fixeaza de teava de esapament.

Ca opinie personala, nu cumparati celelalte scuturi de pe site-ul mentionat la prima varianta...O parte din ele nu s-au potrivit ( cel din fata barei parasoc ), altele sunt mai slabe calitativ fata de cel deja existent ( cel de la motor are capitonaj, cel aftermarket e doar otel, cu gauri pentru fixarea bucatii ce vine peste bara parasoc ), cel de la rezervor posibil sa agate putin cablul de la frana de mana ce duce spre sabotii din spate, mai exact sabotul dreapta spate. Singurele scuturi care s-au potrivit ar fi cel de EGR si diferential.

Sfatul meu este sa cumparati scuturile OEM, mai scumpe, insa compatibilitatea e 100%. La motor si bara parasoc sa luati cel dintr-o singura bucata, de aluminiu ( 8201700404 )

20190924_182511_HDR[1].jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 670
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Eu am montat scuturile pentru motor si cutie, cel pentru bara fata care se fixeaza de cel de motor, pentru rezervor si diferential de la Scut Protection.

S-au potrivit toate dar au fost mici probleme in sensul ca unele piulite nu au fost centrate bine cand au fost sudate si nu intra surubul, scutul de motor nu are gaura de vizitare acolo unde trebuie pentru motorul de 1,33 (banuiesc ca a fost conceput pentru modele mai vechi de motoare). Scutul nu are capitonaj si nu este asa de bine profilat dar este mult distantat de motor fata de cel original si mai gros. Pentru cine nu face off-road la greu, nu cred ca e nevoie sa fie schimbat.

Ca idee, nici scutul original nu permite schimbarea uleiului si a filtrului (pare sa fie dedesubt) fara sa fie dat jos.

Editat de Zirius
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scutul de motor s-a potrivit, insa mi s-a parut mai slab calitativ ( cum am spus, fara capitonaj, fara nervuri de imbunatarire a rigiditatii, cred ca e si mai usor cel cu care a fost livrata masina ).

Scutul de la bara parasoc era efectiv...din alt film. Cand incercam sa-l prind de scutul motor, se departa la minim 5cm de bara parasoc. Statea efectiv labartat; imi pare rau ca nu am facut o poza. Am incercat sa il indoi, sa micsorez distanta dintre spoiler si scut insa fara succes. Nu mai zic de faptul ca saibele de la el erau inutile : scutul avea margine de 2cm, piulitele erau in diametru peste 3cm.

Daca e interesat de ele cineva, sunt la vanzare...

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recomand scutul OEM care e pentru bara parasoc + motor 8201700404, care e si de aluminiu.

Pentru diferential, rezervor si EGR, le recomand pe cele de pe scutauto, fiind identice cu cele de pe mudster. Cel putin, cel de EGR e compatibil fara nici o problema.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma pot decide intre aluminiu si otel. Stiu ca cel OEM e defapt 4mm nu e 6 cum scrie pe net, l-am vazut si masurat. Aluminiu la 4mm nu e grozav, fiind raport de 2:1 cu otelul. Asa ca 3mm otel = 6 aluminiu. As prefera sincer otelul, dar stiu ca poate rugini, imi asum asta. Se poate curata si vopsi oricand.

Am pus ochii pe asta: http://www.mudstershop.com/ro/scut-din-otel-pentru-motor-cutie-viteze-si-bara

Are protectie si la radiator, l-a mai montat cineva ? Cum se comporta sau cum arata? Stiu doar ca e vopsit in camp electrostatic.
Scutul OEM sau asta, se poate monta impreuna cu cel original?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@kreeper  eu am de la scutauto scutul similar, cu protectie bara (pentru Ph2): https://www.scutauto.ro/scut-auto-dacia-duster-2-5-mm-2010-2015

Eu l-am montat peste (ma rog, e de fapt sub) scutul original, n-au fost probleme. Bineinteles, mai scade un pic din garda la sol, dar eu am masina inaltata cu 3,5 cm, deci nu se simte. Nu e greu de montat daca ai cheile potrivite, doar ca e destul de incomod de tinut pe pozitie, scutul fiind destul de mare. Eu am avut acces la o rampa si am putut sta in picioare sub masina.

La mine nu vine chiar perfect pe bara, ca unghiul unde e indoit scutul nu e chiar identic cu cel facut de bara, asa ca in fata sta un pic departat de bara (3-4 mm). Probabil cand o sa-l dau jos prima data il mai indoi la mana ca sa se muleze cat mai bine pe bara.

Avanatajul la aluminiu e ca e mai usor fata de scutul de otel, ceea ce inseamna ca nu adaugi atat de multa greutate pe fata, unde deja ai motorul.

Editat de bbm
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

PAi si orice scut merge montat peste cel original? Ce implica asta ? i-ai pus distantiere / realizate din ce ?

Cu cat se departeaza/scade garda daca il montezi peste ? da mai multe detalii te rog. Totusi ma gandesc la cel original de aluminiu. Il voi putea monta peste cel deja existent?

Editat de kreeper
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak featured și pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...