Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 670
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

De curiozitate, Tucsonul asta nu are garda cam joasa, 16 cm, asemanatoare cu cea de la un Sandero Stepway? Consideri ca a meritat sa nu mai astepti Dusterul sau sa te multumesti cu unul pe stoc? 5 cm diferenta o sa se vada cu siguranta cand o sa vina vorba de condus relaxat pe forestiere; zic asta din experienta, caci am avut Stepway si ma tot dadeam jos sa verific sa nu ating.

Editat de mihaibv
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, are garda mai jos ...

Dar, am specificat anterior că și cu Duster ul merg 90 % oraș, restul pe națională cu rare excepții pe drum de țară ...

Am stat și m- am gândit bine la ce zici ...; am ajuns la concluzia că totuși este mai muuuuult timp petrecut în mașină în condițiile de mai sus ...;

Și încă o chestie ...

Văd cum trag de timp și poate conving "șeful" că dacă tot am toate cele plătite la Duster până la vară ... să ținem Duster ul pentru ieșiri în natură 😂 .

( repet, NU prea este cazul! Duster ul nostru nu prea a văzut offroad ...);

Lăsând gluma, nu mă grăbesc să vând Duster ul ...

Este o mașină de care suntem f mulțumiți!

Chiar dacă mulți cârcotași o blamează!

Am optat pentru Tucson tocmai pentru cele enumerate mai sus, NU pentru că am fi nemulțumiți de Duster!

( este mai confortabil + prea puține ieșiri în offroad, și alea soft !)

 

Stimă!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acela nu e GPF, am inteles ca e o clapeta, o componenta a EGR-ului, numita si NOX trap.Totusi poza de mai sus e de la Diesel.

Insea aceasta am primit-o de la un alt coleg de forum, fiind modelul 1.3 tce 4wd.

Acolo se poate observa si GPF, dar fara acel NOX trap.

Acum am o alta intrebare scutul de la EGR este acum necesar pentru protectia GPF ? Pentru ca totusi gaurile sunt la fel ca la diesel in sasiu.

Este necesar un scut pentru GPF?
 

 

 

 

image2.jpg

Editat de kreeper
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak featured și pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...