Sari la conținut

Noul Duster EDC 1.5 dCi vibratii la schimbul de viteze


Postări Recomandate

Nu prea am auzit de smucituri datorate planetarelor, mai ales ca cuplu motor cu cat urci in trepte superioare nu se mai 'simte' ca la primele doua de exemplu.

In fine.. sa ne tii la curent.

 

Mersi

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 21
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Posted Images

Am acelasi tip de cutie.Am parcurs din mai 2018 pana in prezent 13000 km si nu am sesizat vibratii la schimbarea treptelor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut Esk. Varianta EDC am si eu, din septembrie 2018. Am parcurs aproape 19.000 km pana acum. Voiam sa te intreb cum iti dai tu seama ca e doar la schimbarea vitezei 3 -> 4. Mergi pe manual sau ai tot stat atent si ai numarat vitezele? Intreb, pentru ca in modul "D" nu iti indica vitezele in CB (cel putin la mine nu). 

Eu nu imi dau seama daca am intampinat vibratii, dar recunosc ca uneori mai aud un sunet "ciudat" ca si cum ar da pe langa cand trece dintr-o viteza in alta. Dar nu am stat sa dau atata importanta. Voi incerca sa fiu mai atent pe viitor.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu merg pe manual, doar m-am obisnuit de acum cu ea si cam stiu in ce viteza este :),  iar daca vreau sa verific, mut pe manual pentru cateva secunde.

Se intampla doar din 3 in 4 pentru ca in rest le schimba foarte lejer si fara nicio vibratie.

Mai nou am observat o vibratie usoara si cand schimba din 5 in 6.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu Duster EDC varianta PH2 cumparat aproape nou (16000 km) de la Serus. Are acea vibratie usoara la schimbarea treptelor de viteza dar nu imi dau seama daca intre 3 si 4. Dar oricum nu de la 1 si 2. Am observat ca atunci cand se apasa mai tare pe pedala de acceleratie si schimbarea de viteaza se face la turatie mai mare nu se simte vibratia.

O alta observatie este ca schimbarea treptelor la un condus relaxat se face destul de jos undeva pe la 1500 rot/min ceea ce mie mi se pare putin cam jos.

Daca tot se discuta de EDC pe mine ma preocupa ce se intampla cand se sta pe loc cu cutia de viteze in D si cu pedala de frana apasata. Se freaca ambreiajul de placa de presiune ? 

O alta chestie observata: cu cutia de viteze in N daca apas pe pedala de acceleratie cu intentia sa turez motorul nu trece peste 1500 rot/min. Am incercat aceeasi manevra cu cutia in P si motorul se tureaza in gol mai mult de 1500 rot/min.

 

Cand cutia este pusa pe M+- schimbarea vitezelor se face la 4700 rot/min. M-am jucat si eu sa vad cum se comporta si nu are deloc vibratii.

La Easy-R vibratiile sunt la plecarea de pe loc din ce am citit eu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...