Sari la conținut

Postări Recomandate

salutare dusteristi,de cateva zile sunt posesorul unui duster modelul 2011,si sunt un pic dezamagit deoarece mi am luat o mica teapa ,la prima spalare care am facut o dusterului ,am descoperit dupa aia ca usile sunt pline cu punctulete de rugina ,au fost acoperite foarte bine ,cand am vazut masina nu avea asa ceva ,culoarea este si alba si se observa daca te uiti de aproape confrom imaginilor,imi poate da cineva o solutie cum sa scap de ele,cine a mai avut aceasta problema? astept sfaturi ,mersi ,si cateva poze cu masina ,1,6 benzina + gpl

60580133_434078340721814_8036265989890899968_n.jpg

60727178_2197914913649227_456786419222839296_n.jpg

61088172_1144770032393394_8328862526716510208_n.jpg

60349769_363742247597486_3158368913385848832_n.jpg

59888796_335050063859796_3298272413581574144_n.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt din trafic. Parerea mea, inca vre-o 5 ani trateaza-le cu indiferenta. Pe urma vezi ce se intimpla.

Punctele critice la usile Dacia sunt colturile de jos. Dupa 10 ani.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi:  ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
    • Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie". M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee? Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2. Merci.
    • Dragi colegi, iata ca a aparut prima problema la Duster-ul meu.  Am pornit, motorul rece, am introdus a 2-a si... a dat in nas, s-a aprins "cheia fixa" si "ESP" -ul (chestia aia cu masina care derapeaza) iar computerul imi spunea "verifica ESP", "verifica frane", "verifica injectie" si tot asa. Oricat apasam acceleratia motorul nu urca mai sus de 1.500 rpm. M-am tatrat asa pana la service. Noroc ca este relativ aproape. Am lasat-o acolo ca nu avea cine sa se ocupe de ea. In fisa mi-au scris "lipsa putere". Nu gasesc nimic pe net despre aceasta problema. Repet, Duster 2018 1.6 Sce 4X2.    
    • Cât timp scrie Made in China e aceeași chinezărie dar făcută pe mainland nu pe vapor și vaporul în larg pe furtună , indiferent de cine o "dezvoltă"
    • Produsul este dezvoltat in parte la noi si nu stiu cu exactitate ce e in interior. Decat sa spun o prostie, mai bine mai asteptati putin sa aflu. Ambarella si Sony sigur nu sunt, deocamdata .   De vultur nu știu ce sa zic, dar cu siguranta e șoim! 
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...