Sari la conținut

Maror ulei aprins la motor rece


Postări Recomandate

De câteva zile (o săptămână) observ la Dusterul meu că la motorul rece se aprinde pentru o secundă martorul pentru presiune ulei insoțit de becul roșu marcat cu STOP și de un semnal sonor (bip). Se întâmplă numai la motorul rece și numai pentru o secundă. Uleiul are câteva luni și pe jojă arată OK și e la nivel normal, am căutat pe forum pe cineva cu probleme similare dar n-am găsit.

Ceva păreri?

Oricum dacă persistă merge la service că e în garanție.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 21
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am fost ieri cu ea la dealer, au confirmat ca este o problema de care se știe, se rezolva cu resoftare, nu am avut timp sa stau ieri dar o sa merg zilele astea sa o fac. A zis ca nu e nici o problema

Îmi pare rău dar nu pot fi de acord cu afirmația ta, pănă acum o săptămână martorul de ulei se aprindea la punerea contactului și se stingea după pornirea motorului, dacă ar fi cum zici tu de ce pînă

Hai să nu facem varză între modele: La Duster ph1, senzorul de presiune zero ulei controlează direct martorul din bord: presiune zero = martor aprins La Duster ph2 senzorul de presiune zero

Posted Images

Intre 'aprins ' si se aprinde pentru o secundăe este diferenta. Cum ii spune martorului, reflecta presiunea ulei lipsa la pornire, pina pompa de ulei face presiune. O situatie similara cu aprinsul becului la punerea contactului. 

Daca vrei poti cere unui electrician auto sa verifice senzorul de presiune de ulei concomitent cu verificarea si curatirea ( eventual oxidare ),  contactului la becurile din bord: martor presiune ulei si stop engine.  

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Îmi pare rău dar nu pot fi de acord cu afirmația ta, pănă acum o săptămână martorul de ulei se aprindea la punerea contactului și se stingea după pornirea motorului, dacă ar fi cum zici tu de ce pînă acum senzorul n-a văzut că nu e presiune imediat după pornirea motorului. Și doar când e motorul rece, când pornesc motorul cald nu se manifestă.

Oricum multumesc de feedback!

De oxidare, ar fi cam repede, Dusterul face un an în iulie.

Editat de CTB76
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hai să nu facem varză între modele:

La Duster ph1, senzorul de presiune zero ulei controlează direct martorul din bord: presiune zero = martor aprins

La Duster ph2 senzorul de presiune zero ulei nu controlează direct martorul, martorul e testat la punerea contactului, iar presiunea zero e raportată doar după 2000rpm : martor ulei + alte defecțiuni electrice + semnal sonor

La Duster ph3 comportamentul e indentic ca la ph2

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Eu am avut ceva similar. Martorul de ulei nu se aprindea, dar la pornirea motorului rece aparea pentru o secunda Pericol avarie motor, martorul STOP si bip-ul.

La rezivia de 1 an mi-a facut resoftare pentru remedeiarea blocarii comenzilor CB si de atunci nu a mai aparut.

Apare doar Verficare functii vehicul urmat de OK.

Inca  nu am prins calduri mari sa verific comenzile CB.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am si eu aceeasi problema descrisa de colegul @BogdanG cu mesajul scurt de pericol avarie motor si martorul STOP impreuna cu bip-ul sonor. Eu nu am observat ca martorul de ulei sa fie aprins rosu. Avand pornire la buton fara cheie, problema la mine nu se manifesta daca pornesc masina direct de la buton cu pedala de frana apasata fara a mai pune contactul inainte si a astepta stingerea martorilor si apoi pornirea ca la sistemul clasic cu cheie.

Daca ma duc la service oare ma ajuta cu o resoftare pentru o problema asa "minora"?

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...