Sari la conținut

CristianI

Intrerupere, smucitură 1.5 diesel 4x4

Postări Recomandate

Duster 2018, 1.5, încă de la inceput întrerupe pt o fracțiune mai ales in treapta a 5 dacă iau piciorul brusc de pe accelerație sau o las sa 'curga'. Nu face mereu dar la un drum de 500km mi-a dat în nas se vreo 5 ori. E ca o smucitură scurta. Am făcut revizia totul ok, nu am martori sau erori, normal că la dealer n-au mai auzit. S-a mai întâlnit cineva cu problema asta?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, am observat si eu. Parca ar face frana de motor pentru o fractiune de secunda. Sau mai bine spus, parca ar schimba automat intr-o dreapta inferioara. Se simte de către sofer, dar nu cred ca si de pasager. Nu se intampla prea des si nu i-am dat atenție.

Editat de Stef13
  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 minut, Stef13 a spus:

Da, am observat si eu. Parca ar face frana de motor pentru o fractiune de secunda. Nu se intampla prea des si nu i-am dat atenție.

Bravo, e ca o smucitură din ambreiaj lăsat prea repede!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iar motorul isi schimba sunetul în acel moment. Dar repet, e greu de sesizat de altcineva înafara de sofer.  Eu cred că ar fi ceva legat de regenerarea filtrului de particule.  Cu  toate ca am mers mult si cu alte dieseluri si nu am observat un comportament asemănător în timpul regenerarilor. 

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da,exact, se schimbă și zgomotul normal al motorului. M-am mai liniștit acum, credeam că sunt singurul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am pățit doar de vreo 4-5 ori masina are 35000 km nu iam dat importanta si  nici nu pot zice ca ma incurca acest lucru mai ales ca face doar in auto in 2wd nu face deloc am mers ultimi 5000 pe 2wd si nimic,  probabil o fi ceva cu distributia tractiuni intre punti... nu am pus prea mult accent am trecut de 2 revizi nici o problemă semnalata.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 este "momentul" de regenerarea a filtrului de particule, fenomen ce se aseamana cu scaderea de putere a motorului, la alte modele nu face asa pentru ca au probabil alt principiu de functionare al curatarii filtrului de particule.

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,  eu am o Dacia Lodgy, 110 cp euro 5. Acelasi fenomen am patit si eu de cand am lutat masina( de noua). Totul se intampla intre 2200 - 2500 rot/min. Initial am crezut ca este de la regenerarea filtrului. Totul fara eroare ramasa. Pe la 40000 km, dupa un drum mai lung, a facut foarte des. Eroarea ramasa era ceva legat de debit carburant si amestec. S-a schimbat rampa de injectie, are pe ea un senzor si nu vune piesa separata,dar dupa 5000 km a inceput iar dar si la turatii mai mici. Aceeasi eroare. Mecanicul, care si initial mi-a spus ca este simtom de pompa, a cerut la inlocuire pompa de injectie. S-a înlocuit si problemele au dispărut. Acum nu mai am nici o intrerupere si masina are 57000 km. Totul a fost facut in garantie.

Eu v-am impartasit problema mea si sa sugerez sa nu o lasati "ca merge si asa". Nu este de la regenerare. Initial asa am crezut si eu. Bafta tuturor.

  • Like 2

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează-te

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×