Sari la conținut

Limitare acceleratie 1.5 dCI


Postări Recomandate

Buna seara

Legat de schimbarea uleiurilor va rog sa ma ajutati si pe mine cu size-ul imbusurilor busoanelor de umplere si golire pt transmisie.

Sunt de 10 sau 12? Banui ca sunt toate la fel....

Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1.5 dci 4x4. da in nas inca de noua. undeva la 2000 - 2100rpm, doar in treapta a 5 a, are un moment, din cand in cand, in care taie pentru o fractiune de secunda gazul. Se intampla mai ales la mers co

Întreruperile n-au dispărut nici la a mea, apar totuși suficient de rar încât sa nu le mai dau importanță. Probleme cu accelerația n-am avut. MY2018, vreo 37000 km..

Salut!  Si la mine face la fel, mai accentuat pana cand se incalzeste motorul . Am mai observat ca dupa un drum mai lung, "fenomenul" nu mai este asa accentuat. Am fost in service Dacia , au pus pe te

Posted Images

Eu am intrebat

Eu raspund

Patrat de 8

Dar uleiul din fabrica nu se compara cu cel din comert asa ca ma mai gandesc daca dupa 2 ani merita schimbat.

Poate un aditiv de transmisie.

Doar sa am motiv sa ma mai bag putin sub ea...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mergi pe Elf Tranself 80w90 transfer plus grup si Elf NFJ 75w80 cutie.

Astea mi s-au comunicat de VC.

Nu e nici un aditiv pus din fabrica, nu-si bat ei capul cu din astea.

 

 

Ai sa te miri ce vei scoate din grup, insa daca ai macar 20k - 25k km facuti, mai putin nu cred ca se cunoaste si depinde cat de mult ai mers in Auto macar, Lock evident iese din discutie ca relevanta (doar daca ai rupt off roadul serios).

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu cred ca o sa mai schimb deocamdata uleiurile din transmisie... sa caut un aditiv bun intai

Si da astea sunt uleiurile recomandate si astea as pune.

Cutie vit
75w80 API GL4+ 2 LITRI
DIFERENTIAL 
ELF TRANSELF TYPE B 80W90 0,8 LiTRI
CUTIA DE TRANSFER
CA LA DIFERNTIAL 0,25 LITRI

Si da am 21k in doi ani.

Eu nu am mai avut nici o intrerupere de la revizia 2.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recomandau unii Liqui Molly MoS2.

Astea erau si cantitatile pe care le gasisem eu :

- ulei motor ~ 5L - Elf Full-Tech FE 5W30 | Ravenol VMP USVO 5W30

- ulei cutie viteze ~ 2L-2.3L - Elf NFJ/NFP? 75W80 | Ravenol PSA 75W80

- ulei diferential ~ 0.8L - Elf TransELF Type B 80W90 | Ravenol VSG 75W90

- ulei modul transfer ~0.25L -  Elf TransELF Type B 80W90 | Ravenol VSG 75W90 

Ma gandesc destul de serios sa trec pe Ravenol, pentru ca am vazut cum este Elf pe motorizarea mea, respectiv 1.5 dCI fara AdBlue. In primii 100.000 km, cand reviziile se faceau fie la 10.000 km/1 an, motorul devenise destul de zgomotos si culoarea la fiecare schimb era foarte neagra, insa nu am avut niciodata pierderi sau probleme din cauza lui.

Mai analizez...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...