Sari la conținut

Limitare acceleratie 1.5 dCI


Postări Recomandate

Eu n-am mai dat așa mare atenție, o simt că mai face din când în când. Normal că nu a făcut când eram cu inginerul de la Dacia în mașină. Sper și cred că este ceva legat de softul mașinii, îi închide cumva gazul!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1.5 dci 4x4. da in nas inca de noua. undeva la 2000 - 2100rpm, doar in treapta a 5 a, are un moment, din cand in cand, in care taie pentru o fractiune de secunda gazul. Se intampla mai ales la mers co

Întreruperile n-au dispărut nici la a mea, apar totuși suficient de rar încât sa nu le mai dau importanță. Probleme cu accelerația n-am avut. MY2018, vreo 37000 km..

Salut!  Si la mine face la fel, mai accentuat pana cand se incalzeste motorul . Am mai observat ca dupa un drum mai lung, "fenomenul" nu mai este asa accentuat. Am fost in service Dacia , au pus pe te

Posted Images

@Stef13

Eu ma feresc de OMV si in general orice produs Petrom (ca tot aia e si in tancurile OMV, doar nu credeti ca aduc din Austria ceva :) )

Masina cand am luat-o avea 15k in bord si dealerul alimentase exclusiv Petrom/OMV ca au carduri business de la astia.

Am facut imediat un schimb de ulei si filtre si cel de motorina era negru.

Am alimentat exclusiv de la Rompetrol si la revizia de 1 an/ 33k nu avea pic de negreala pe el, deci...

 

Am remarcat ca cu cat fac mai multe mii de km, figura asta cu smucitura e din ce in ce mai rara. Urmeaza peste o saptmana sa schimb uleiurile din CV/transfer/diferential ca vad ca la 70 la ora se aude un fluierat intr-a 5-a mai pronuntat.

 

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Revin cu o mica actualizare.

Schimbat uleiurile mentionate mai sus -> cand bag 1-a imediat dupa apasare ambreiaj socul acela care se simte destul de des e foarte mult atenuat.

Uleiul ce l-am dat jos din grup avea culoarea foarte inchisa si vascozitatea foarte foarte densa -> probabil ca pana la 100k km ajungea ca o smoala si se prapadea ceva pe acolo. In rest, parca fluiera mai putin.

 

Legat de smucitura, la dealer mi-au resoftat ECU in speranta ca se rezolva, insa azi mi-a dat in nas de cateva ori cu a 5-a si pedala constanta, deci cred ca ma paste si pe mine o schimbare de pompa anul asta.

Tocmai ce am trecut de trecut de 40k km.

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ELF 75w80 cutie

ELF 80w90 transfer si grup spate

 

Facut in regie proprie, la mecanicul meu, dupa ce in prealabil am confirmat aceste informatii la VC.

Eram in dibiu la cutie daca nu cimva se pune 75w90 in loc de 75w80.

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...