Sari la conținut

MESAJ VERIFICA INJECTIA !


Postări Recomandate

Probabil OTS-ul mentiona verificarea seriilor bujiilor ca punct 1 si daca erau din lotul problema se schmbau, iar partea cu softarea ECU era punctul 2.

 

Mie mi-au facut punctul 2 doar, insa iti dau dreptate, are momente cand trage mai slab si momente cand trage mai bine, dar tine si de temperatura aerului/umiditate si nu in ultimul rand ce motorina ai in rezervor (la mine cu cea de 55 se tureaza frumos pana spre 4000, cu cea standard la 3000 deja incepe sa nu mai aiba vlaga).

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 69
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Imi pare rau pentru situatia ta. Nu sunt eu mecanic dar imi vine foarte greu sa cred ca o bujie incandescenta se poate "rupe" la un motor nou, dar cine stie prin ce miracol al tehnicii se poate i

Problema cu bujiile apare mentionata in presa franceză (nu stiu de ce dar cu ip de Romania nu am reusit sa deschid linkul, a trebuit sa folosesc un VPN): https://www.largus.fr/actualite-automobil

Buna   dragi prieteni     si posesori  DUSTER  DIESEL 1.5 4x4  //Noul Duster .In  anul  2018 prin programul   Rabla      de la Opel am  trecut la DUster !  Mi a placut masina  si am  fost impresionat

Posted Images

La mine nu prea se simte diferență în funcție de motorină, iar după 3.000 ture accelerează lent. Când era mai frig afară am avut momente când dădea în nas o secundă, întotdeauna pe accelerare, dar niciodată pe Cruise Control (eu am peste jumătate din km. făcuți pe CC). La diagnoză nu a ieșit nici-o eroare, apoi a venit căldura și nu a mai făcut, dar odată cu căldura uneori se anesteziază pedala de accelerație. 

 

Luni merg la revizie. Să vedem dacă apare ceva la diagnoză. 

Editat de Mazarin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu bujiile apare mentionata in presa franceză (nu stiu de ce dar cu ip de Romania nu am reusit sa deschid linkul, a trebuit sa folosesc un VPN):

https://www.largus.fr/actualite-automobile/rappel-dacia-duster-2-le-moteur-diesel-15-dci-cafouille-10332406.html

De pe forumul italian am aflat codul OTS-ului, 0D4F. Se pare ca scopul reprogramarii ar fi reglarea timpilor de aprindere a bujiilor incandescente si doar atat.

In cazul masinii mele pot spune ca dupa OTS nu se observa nicio schimbare in functionarea motorului, trage la fel, nici mai bine si nici mai rau, iar ocazional continua sa dea in nas, nici mai des si nici mai rar ca inainte.

  • Like 1
  • Haha 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 7 months later...
La 25.07.2020 la 13:14, Mazarin a spus:

La mine nu prea se simte diferență în funcție de motorină, iar după 3.000 ture accelerează lent. Când era mai frig afară am avut momente când dădea în nas o secundă, întotdeauna pe accelerare, dar niciodată pe Cruise Control (eu am peste jumătate din km. făcuți pe CC). La diagnoză nu a ieșit nici-o eroare, apoi a venit căldura și nu a mai făcut, dar odată cu căldura uneori se anesteziază pedala de accelerație. 

 

Luni merg la revizie. Să vedem dacă apare ceva la diagnoză. 

La acea revizie nu am avut vreo eroare. Nici la revizie următoare pe care am făcut-o săptămâna trecută. Totuși săptămâna trecută mi-au resoftat calculatorul de injecție. E prematur să îmi dau seama dacă s-a rezolvat problema pentru că oricum iarna asta îmi făcuse figura doar de vreo 3 ori față de iarnă trecută când mi-a făcut și de 3 ori în aceeași zi. Ce am observat momentan este că mașina este ceva mai leneșă după resoftare. La accelerările mai viguroase instinctiv simt nevoia să verific dacă nu cumva este butonul ECO activ.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ți se pare că e leneșă, chiar este după ultimil soift de fabrica.

Astea și motivul pt care eu unul mi-am resoftat-o la "băieți' dupa ce am patit-o exact că tine și nu are grad de comparație cum merge acum vs mizeria pusă de reprezentanta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am luat în calcul și remap-ul, dar încă mai am un an și jumătate de garanție, așa că îl mai amân oleacă. Până atunci am timp să caut ceva fără EGR off.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu i-am oprit EGR-ul.

Ar fi nasol pt că odată cu creșterea puterii ar crește și temperatura in cilindri și pe termen mediu ar putea apărea probleme la motor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...
La 02.04.2019 la 0:23, VALY66 a spus:

Buna   dragi prieteni     si posesori  DUSTER  DIESEL 1.5 4x4  //Noul Duster .In  anul  2018 prin programul   Rabla      de la Opel am  trecut la DUster !  Mi a placut masina  si am  fost impresionat placut la prima vedere .Asadar   in   luna martie       2018 am  achizitionat modelul  mai sus amintit .

 Am parcurs  aproape 20000 km  mai  exact  19700 km    la 19400 km  am facut revizia de 20000.

La 19700  km intro  dupa amiaza     cand am iesit   de la  serviciu  am pornit  motorul ,   a    scos   ceva  gaze ,  cam  tremura    si  deindata   sa auzit un   zgomot usor      ca o pocnitura ,,,  ulterior    a aparut mesajul  Verifica injectia , si sa aprins cheita in  bord . la prima vedere parea ca  masina merge bine ,,,,, insa        am sesizat ca forta motorului nu mai era aceeasi si  se auzea un   suierat ,,,,,,, 

 am sunat la reprezentanta .   service ,,,   la   trei  zile  am   ajuns  conform programarii la  tester    , 01042019

 am facut  tester .  sa anulat  eroarea   si amplecat la probe    imreuna cu inginerul ,.   

 surpriza  . sa aprins iar martorul    si mesajul   ,,Verifica Injectia ,

 la fel   Dusterul puturos .Am revenit  in  service ,,,,,,,  Inginerul    spune ,,,, ati facut   cruce de dimineata ??? Da Da   raspund ....... ei  bine va spun  banuiala la  problema d  voastra !  au mai fost  doua cazuri       !  sa stiti ca e posibil sa   fie  rupta   o bujie !!!!!!!! si aia  face prapad in  motor !

 Intradevar ,,,,,,,,  s au confirmat  cele spuse de   inginer !    DRAGILOR     POSESORI DE DUSTER    NOUL MODEL ........   SE PARE CA PRODUCATORUL ARE PROBLEME !     MARE DEZAMAGIRE  ,  CU  EFORTURI ,    IMPRUMUT      ETC    AM   ALES  MODELUL PRODUS  DE  DACIA   SI UITE CA  EXACT LA UN AN    LA NICI 20000 KM      A CAZUT MOTORU;L   LA SERVICE   AU SPUS CA   CHIAR DACA SCHIMBA BUJIA MOTORUL  NU MAI POATE FUNCTIONA LA PARAMETRII  NORMALI ACEA PARTE  DIN BUJIE  A FACUT PRAPAD!  ACUM ASTEPT  CU EMOTII SA VEDEM DACA     PRODUCATORUL     APROBA PE GARANTIE   INLOCUIREA MOTORULUI       CU TOT CU TURBINA !!!!   IMI PARE RAU  SA O SPUN DAR MA SIMT  DEZAMAGIT  SI    PACAT  CA MASINA LA DRUM  SE COMPORTA F BINE ,,,,  IMI PLACE   NOUL DUSTER   DAR DACA   FIABILITATEA  LASA DE  DORIT  ATUNCI    CHIAR IMI PARE RAU PARCA DE ALEGEREA FACUTA !  ACEASTA ESTE INTIMPLAREA MEA !  MAI SUNTETI CARE ATI PATIT ASA CEVA ???

!

Salut,aceeasi problema o am si eu,mesaj ,,VERIFICA INJECTIA” dar mai ii ceva,mi a aparut si ,,verifica sistem antipoluare” masina are 600 km,o am de nici o saptamana,la relantiu scoate un sunet subtire pe toba,vreau sa stiu daca i grava treaba asta si daca necesita mai multe zile de,,spitalizare” in service,am vrut sa ma duc in concediu,dar vad ca Dumnezeu are alte planuri pentru mine.

 

8A596C46-F29A-4178-9C6E-60A432E8A2D1.jpeg

8446F37B-7D3B-4E50-818A-1433FF9A5562.jpeg

Editat de Danrus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...