Sari la conținut

ig2109

DUSTER 2 - kit roată rezervă pentru 4x2

Postări Recomandate

Kitul NU vine cu mașina - trebuie comandat separat... de asta am deschis topicul... pe aci nu-l are nimeni, nici măcar pe comandă.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai, in "Specificatiile masinii" , la echipamente scrie ca vine cu roata de rezerva. Esti sigur ca nu vine cu roata? Poate depinde varianta de echipare? Eu am Prestige si chiar si pe configurator scrie ca vine cu roata de rezerva.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Modelul 4x4 vine cu roată de rezervă - e în portbagaj, are un loc special acolo.

Modelul 4x2 nu vine cu roată de rezervă (ce-l puțin în Irlanda) - are doar cu kit reparație pană (un cpmăpresor + soluție de pus în caiciuc să astupe gaura). Ca și la Duster 1, pentru 4x2 există în schimb un kit de montaj roată de rezervă SUB mașină - kitul se comandă separat (la fel și roata în sine).

Despre acest kit e vorba în topic - dacă-l are cineva, cât costă, se montează ușor... Eu am deja roata de rezervă de la vechiul Duster - e de 16, dar ca dimensiune exterioară e la fel cu cele de 17 (pe mașină am 17). Am montat-o de curiozitate zilele trecute și am mers prin oraș cu ea - nu simt nicio diferență.

Am presupus că ai 4x2 - așa cum ai scris în descriere profil - dacă e așa, și ai nevoie de el, ar trebui sa-l comanzi. Cu ocazia asta, spune-mi și mie cât costă.

Editat de ig2109

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ce vrei sa spui. O sa rog dealer-ul sa imi confirme ca masina vine cu roata de rezerva.
Nu am inca masina... am comandat-o la inceputul lunii si urmeaza sa o primesc pe la mijlocul / finalul lunii Mai.
Daca cumva nu am chitul + roata de rezerva incluse (lucru de care ma indoiesc pentru ca asa cum iti spuneam apare ca vine cu roata in dotari), o sa trebuiasca sa il comand. O sa te tin la curent :-)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca este in functie de tara.Daca locuiesti in cele cu "apa calda" nu primesti roata(doar kit.ul)..La noi primesti roata de rezerva.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 4X2 si pot sa iti confirm ca mi-a venit cu rezerva montata sub masina in partea din spate. Accesul la sistemul de fixare este din port-bagaj.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exacta la asta ma așteptam si eu.

Intreaba dealerul de unde ai luat mașina.. ca poate trebuia sa primesti si tu iar daca nu, sigur e cum zice MAK mai sus, in functie de tara.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare tuturor, revin cu un update, masina am preluat-o din reprezentata in data de 12.02.2020 dar am hotarat sa scriu dupa ce fac cu ea niste km. Asadar, in momentul de fata am 570 km parcursi, procentul fiind de 40% urban, 60% extra-urban, consumul mediu 6.1 / 100. Modul de conducere si consumul: ( incep prin a preciza ca legat de aceste doua aspecte sunt deschis la sfaturi, fiind prima mea masina cu motor diesel, pana acum am avut doar masini pe benzina ) Pana acum doua zile am condus cu modul ECO activat constant si consumul mediu era de 6 / 100, a crescut la 6.1 dupa dezactivarea modului ECO. Schimbarea vitezelor o fac la 2500 rpm ( chiar si din prima in a doua ) iar in oras, cand este mai aglomerat, incerc cat se poate, sa merg cu 2300-2500 rpm, in extra-urban rpm-ul este undeva la 2000-2200 si merg cu viteza a cincea si a sasea), ca si viteza maxima, de asemenea urmez sfaturile din manual si nu am depasit 130 km/h, maximul atins fiind 120 km/h.  Tinuta de condus: scaunele sunt destul de comode, singurul lucru pe care il am de comentat este ca cei de la Dacia puteau sa ofere posibilitatea de a lasa scaunul soferului cu macar o miscare de maneta mai jos, dar sincer dupa 4-5 zile m-am obisnuit si cu maximul oferit de Dacia.  Modul in care se comporta masina pe drum: mie unul imi place, este usor de condus dupa parerea mea si chiar daca este inalta, cu putina atentie si cunoscandu-i limitele poti sa iei virajele mai ample si cu 100 km/h fara sa simti ca fortezi masina foarte mult, virajele mai stranse undeva la 60 km/h, la viraje foarte stranse nu stiu cum se comporta masina deoarece nu am intalnit pe traseele facute pana acum. Pe autostrada masina merge foarte ok si nici nu mi s-a parut ca sunetul exterior ( aer, motor etc. ) se aude deranjant de tare in interior, este mai mult decat ok ( din punctul meu de vedere ).  Un lucru deranjant, pe care doar in aceasta seara l-am sesizat sau doar acum a aparut, este ca un sirenaj care se aude cand motorul este pornit chiar si dupa ce opresc motorul dar nu intrerup contactul si pare sa vina de undeva din zona rezervorului sau a sistemului de alimentare cu combustibil ( nu sunt mecanic si nici nu am cunostinte tehnice ) dar sunt curios daca este normal sau daca a mai avut cineva acest sunet si care este motivul pentru care a aparut. Cam asta este experienta cu masina pana in acest moment, per total eu sunt multumit de masina singura mentiune fiind acel sunet amintit mai sus. Sper sa nu va fi plictisit prea tare postarea. 😊
    • Stiam ca vazusem un alt documentar despre tipurile de uleiuri de baza si acum l-am regasit. Vizionare placuta pentru o intelegere mai amanuntita: https://www.youtube.com/watch?v=Bo2k8FNaAOw
    • Pentru a "intelege" si altii, intreg documentul (gasit si de un alt coleg) pe: https://www.total.it/sites/g/files/wompnd561/f/atoms/files/elf_renault_guidaoli_ita_19_giugno.pdf Cei de la VW au "lasat" Castrolul si l-au "luat" cei de la Renault. Pana la urma tot de cativa centi este vorba. Speram sa fie mai bine sau cel putin sa nu fie mai rau (motor, turbina, DPF, etc).
    • A incercat sa faca o diagnoza, dar in acel moment martorii de bord erau stinsi si nu aparut nici o eroare. Daca cunoasteti pe cineva in Cluj expert in Duster, va rog sa mi-l recomandati. Mulțumesc 
    • Diagnoza..intai..Daca respectivul e meserias iti spune si care ar fi cauza!
×
×
  • Creează nouă...