Sari la conținut

ig2109

DUSTER 2 - kit roată rezervă pentru 4x2

Postări Recomandate

Am DUSTER 2 din ian 2019 - versiunea 4x2, fără roată de rezervă (a venit cu kit reparație). Anterior am avut DUSTER 1, tot 4x2, tot fără roată de rezervă - la care am cumpărat ulterior un kit roată de rezervă compus dintr-o cușcă de metal + cărlig de agățare a cuștii respective - pentru montarea rezervei sub mașină.

Respectivul kit NU este compatibil cu DUSTER 2 - am înțeles că e un alt model (troliu?) - nici un dealer de aici (Irlanda) nu îl are.

Am căutat pe net - nu am găsit nimic, nicăieri... aveți idee, prin țară se găsește? Dacă da - unde? La ce preț?

Mersi anticipat!

 

PS Roata de rezervă o am deja de la cel vechi.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De cati inch ai rotile? E adevart ca daca le ai de 17 primesti roata de rezerva de 16? 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna ca o pot monta (temporar macar.. 100 km sau mai stiu eu) fara probleme?
 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da,poti merge!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci fain! Acum chiar ca pot sta linistit :-)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@elfstone: văd că ai tot 4x2 - știi ceva de kitul de montare roată rezervă?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu il am inca. Abia in Mai imi ajunge masina :-)

Daca ai rabdare pana atunci, iti confirm cum imi ajunge masina cand o am.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Deoarece ma intereseaza tema, un coleg de club din HU ( Dacia guru ) recomanda firma si acest tip de  Cruise control. Pret informativ 150.000 HUF care inseamna apox 500 euro. https://tempomatbeszereles.hu/en/galleries/tempomat-beszereles-dacia-duster-2013/    montaje pe Dacia:   https://tempomatbeszereles.hu/en/referenciak/#filter-dacia
    • @domnulnopcea Cuplul la Duster, la 1.5 dCI si 1.3 TCe, e ok de la turatii foarte joase. De asta, ar trebui sa aplici 2 metode de condus : 1 - schimbat foarte rapid - de exemplu, in maximum 20 m, sa fii deja ~ 40-50km/h, in treapta 4 2 - schimbat in jurul valorii de 3200-3500 rot/min. Din treapta 1 in 2 este posibil sa simti smucitura, dar in rest n-ar mai trebui. Dusterul se conduce mai "special"...treapta 1 e pe post de reductor
    • Daca ridic piciorul exagerat de repede de pe ambreiaj, da, e normal sa bruscheze. De fapt e un fel de frana de motor. In rest eu nu am sesizat vreo problema. Intra perfect in orice viteza, chiar si la 70km/h in tr2  nu bruscheaza, nu agata,doar tiuie... Sincer eu am condus doar benzinare. Iti recomand sa "gadili" un pic ambreiajul cand schimbi in tr inferioare.
    • Salut, eu nu intampin nici un fel de zgomot insa in unele situatii intra mai greu in viteza 1, in special cand plec de pe loc. Dupa ce bag in a 3 si apoi in 1 totul merge ca uns. am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca e complet normal. si eu am acealasi motor ca tine @Amiralul as dori sa te intreb daca tu simti o mica bruscare atunci cand schimbi viteza in treptele inferioare (1, 2, 3). cei de la reprezentanta mi-au spus ca e totul normal. eu vin de pe un motor diesel de laguna 2 unde nu era aceasta bruscare. m-am interesat si multi mi-au spus ca se datoreaza faptului ca duster nu are volanta dubla... mai experimenteaza cineva aceasta bruscare?
    • Salutare, Sunt proaspat posesor de Duster 1.3 TCe 150hp 2WD. Sunt foarte multumit de masina. Motorul trage mult mai bine fata de diesel sau de fostul 1.2 TCe. Stiu ca au existat cateva probleme izolate de sirenaj a cutiei de viteze pentru versiunile diesel. De ce ceva timp aud si eu acel tiuit puternic la accelerari bruste peste 4200 rot/min. In tr 2 se aude cel mai strident.  Nu exista pierderi de putere sau ezitari, dar nu stiu cum va afecta cutia pe termen lung. Ma mira faptul ca benzinarul are astfel de probleme (cu atat mai mut cel de 150hp). Eu nu as da cutia jos chiar si pe garantie daca as sti ca nu e problema serioasa si poti ignora acel sunet + ca nu ai de ce sa treci de 4000 de ture cu 1.3 tce, trage suficient de bine in plaja 2000-4000 (like a diesel  ). Mai are cineva asa ceva? 
×
×
  • Creează nouă...