Sari la conținut

Problema turatie


Postări Recomandate

Buna seara, sunt posesor de putin timp al unui duster ph2 din 2014 cu 135000km si m am izbit recent de mai multe "mici" probleme cu el. Am observat recent un zgomot ciudat de fond atunci cand scot masina pe liber. Am observat apoi ca atunci cand opresc masina pe loc zgomotul dispare, ca mai apoi sa observ defapt ca turatia pe liber ramane un pic ridicata pana opresc de tot, iar atunci scade cu vreo 100 de rotatii, de la 900 la 800. Am schimbat recent kitul de ambreiaj. E un comportament normal? Nu tin minte sa fi facut asa inainte. Multumesc! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia cu scosul pe liber io zic sa nu te deranjeze este zgomotul de la ambreiaj in special rulmentul de presiune, daca zgomotul dispare dupa ce lasi pedala de ambreiaj.

Variatia de turatie este si ea normala deoarece motorul ' rasufla un pic ' dupa ce opresti masina si il  scoti din viteze urmata de autoreglarea turatiei. In extremis , la uzuri semnificative ale pompei de ulei, presiunea de ulei care unge rulmentul de presiune s-ar putea sa forteze rulmentul spre zgomot, cazul asta nu e de dorit. 

1. Sa testezi zgomotole cu absolut toti consumatorii de energie decuplati.

2. Pedala de ambreiaj trebuie actionata energic la apasare, debreiere.

3. Poti incerca dubla apasare a ambreiajului intre cu un pic de turatie data la motor si ascultat dupa a doua debreiere zgomotul.

4. Sa mai stai un pic sa se rodeze noul ambreiaj, fara sa iesi din garantia operatiei data pe factura. Daca zgomotul persista inapoi la service cu reclamatie.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru raspuns, am sa mai urmaresc problema si eventual revin in service, nu tin minte sa fi facut asa inainte de schimabrea ambreiajului, am lasat o pe liber la vale si turatiile au inceput sa creasca tot asa de la 800 spre 1000. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...