Sari la conținut

Probleme lipsa compresie motor


Postări Recomandate

Acum 5 ore, ClioRS a spus:

1. In primul rand la 67,000 ,la un  motor pe benzină nu  trebuie sa se ducă compresia la utilizare normală.

2. un benzinar pornește liniștit și cu compresia scazuta In cilindri intră  vapori de benzină după care primesc o scanteie care fac acei vapori  sa explodeze,

3.dacă se duce compresia, se duce din cauza uzurii segmentilor sau a supapelor care nu mai inchid.  Trebuie vazut  cauza care a dus la lipsa compresiei. Chiulasa nu are treabă. 

4. Și daca admitem ca uzura este foarte mare asta NU se intamplă brusc  deci nici  motorul  NU moare brusc. ci da semne de oboseală gradual cu  mult timp inainte.

5. Chiulasa trebuie schimbata doar daca e fisurata si asta se vede daca intra apă in ulei, ulei in borcan  sau ambele.

6.. Chiulasa daca  nu e fisurata ( se face test de etansietate )  se revizuieste și atât  Adică se  rectifica scaunele supapelor odata cu acestea, se inlocuiesc gidurile și simeringurile de supapă ,  mai   cumperi o garnitura noua de chiulasă , prezoane noi  si inapoi cu ea pe motor , Va fi ca nouă si te costa totul  in jur de 1000 lei  

Cum adica sa cumperi alta chiulasa daca ei nu au stabilit cauza uzurii .  E fisurata chiulasa  ?

De ce te pun  sa cumperi o chiulasa noua , nu inteleg !!!

Sfat:  consulta si alt mecanic sa-i faca o diagnoza corecta pt ca o faci pe buzunarul tau.  

Bafta    

1. Utilizarea a fost normală, 90% in oras, nu turata. Nu nimic. Reviziile facute mereu la timpul, totul schimbat la timp. Am incercat sa luam totul din pripa, chiar si bateria am schimbat-o acum 2 saptamani, nu ca m-a lasat, tocmai ca sa nu ma trezesc vreodata ca nu mai porneste deloc. Au testat-o, au spus ca ar fi cazul sa fie schimbata, am schimbat-o.

2.  Mi s-a spus ca e compresia scazute pe toate pistoanele, la 4.5 bari. Ideea e ca ea nu a mai pornit deloc la cheie (se auzea sunetul de pornire, insa nu pornea). Nici la service nu a pornit. Problema e ca masina a plecat pe platforma la service, iar ca s-o duc in alta parte, iar platforma (asta in contextul in care nu mai merge deloc).

3. sper ca nu are chiulasa nimic. 

4. nu a dat semne ca ar avea ceva, pur si simplu a murit din senin, fara preaviz.

5. probabil saptamana viitoare o sa mai am un raspuns de la ei in legatura cu chiulasa, ramasese s-o desfaca si pe aia.

Nu se stie daca e fisurata chiulasa, tocmai ca momentan au luat-o la desfacut pas cu pas si urmeaza sa desfaca si chiulasa. Nu mi-au mentionat nimic nici de ulei, nici antigel etc.

Intr-adevar, la pornire am avut probleme inca de cand am luat masina, asa cum am mai intalnit si la alte persoane, chiar pe acest forum. Am zis ca e din cauza softului. I-au schimbat la inceput (acum 4-5 ani pompa de benzina), la fel, nu stiau de la ce are probleme de pornire. Nu s-a rezolvat nimic. Stau si ma intreb daca nu cumva o fi fost vreo problema din fabricatie, nu ca ar mai conta prea tare, ca oricum nu mai e in garantie.

Daca stiam, am fi cerut la service sa masoare compresia mai des, dar nu stiam de asa ceva.

Mie totusi mi se pare absurd ca un motor la 67,000 km sa aiba deja atatea probleme. 

 

Teama mea cea mai mare este ca si daca o repara, nu ma mai pot increde in masina, mi-e teama ca maine / poimaine sa nu crape de tot. E crapata si acum, dar ma refer sa nu pice motorul complet. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Rezolva problema si lasa grijile de.o parte.Sper sa gasesti oameni competenti. PS.NU CITA ULTIMUL MESAJ!

O ipoteză: pompă de ulei cu probleme + lipsă avertizare în bord* *avertizare presiune zero ulei doar după o anumită turație - "feature" la Duster ph2 și ph3  

Hai sa nu cazi in partea extrema cu drobul de sare,ca daca se strica si altceva..Daca o dai acum vei pierde oricum.Daca potentialul cumparator verifica in retea masina..vede reparatia...o mai cumpara?

Rezolva problema si lasa grijile de.o parte.Sper sa gasesti oameni competenti.

PS.NU CITA ULTIMUL MESAJ!

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este 1.6, pe benzina. 105 cai putere si 4 x 4.

As vrea sa merg la alt service, dar tinand cont ca nu porneste deloc si pana acolo am dat 200 de lei pe platforma s-o duc si tinand cont ca e dezmembrata (cred), poate or afla pana la urma problema, tinand cont ca am platit si dezmembrarea, nu prea am ce sa fac. Am platit 200 de lei si sa le dau acordul s-o dezmembreze (s-o desfaca sau ce-i fac). Nu ma pricep deloc la detalii tehnice.

Nu inteleg totusi de ce dureaza atat sa afle ce are... ca aproape o saptamana am stat fara masina

Editat de Ionica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As vinde-o, insa nu stiu cat as lua pe ea si procesul de gasit vanzator e destul de complicat.

Am vazut ca cei de la Dacia au program sa preia masini vechi ca avans pentru masina noua, insa nu pentru toate orasele. Insa nu stiu daca ar evalua-o cat de cat corect.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Bună seara!

 

Revin cu actualizare la acest topic.

M-au sunat zilele trecute să-mi spună că s-au uitat la chiulasă și că aparent este în regulă, însă nu au aparatura necesară pentru verificarea totală / amănunțită. Chiulasa a fost trimisă la București pentru verificare și a avea un răspuns cert dacă are sau nu ceva.

Ținând cont că a intrat în a treia săptămână de service, am mers la ei sa văd dacă au mai descoperit ceva la ea. Mi s-a spus că nu au mai întâlnit așa ceva și că motorul, deși este pe benzină și ar fi trebuit să fie curat la 67,000 km, este foarte murdar de o substanță (nu i-am reținut numele). M-au întrebat unde am făcut reviziile, ce ulei am pus, însă totul a fost pus la ei in service. Nu știu ce ar fi putut să cauzeze această "murdărire" a motorului...

Am întrebat și dacă au verificat segmenții, au spus că nu, dar vor verifica. 

A mai întâlnit cineva așa ceva?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...