Sari la conținut

Postări Recomandate

kreeper

Ce model de Duster ai? An fabricatie, s.a.m.d. Ca nu ai completat informatiile astea la descrierea masinii.

La dusterul vechi merge scutul de aluminiu peste cel de otel. Asa am eu la vechiul Duster. Este scut de origine, 6 mm grosime. E super ok. Ai doua scuturi unul peste altul. Cel de aluminiu vine cu distantiere si suruburi noi, ala se prinde pe fata in 2 suruburi lungi care inlocuiesc suruburile de prindere a cadrului motor pe sasiu si pe spate in alte doua suruburi care vin prinse pe lonjeroanele masinii, nu se prinde in suruburile scutului de otel.

La modelul nou de Duster, ma refer la ultimul aparut, am scut tot original de alumiu dar este mai subtire, are 4 mm grosime, este si el ok. Dar acesta nu se poate monta peste scutul de tabla, deci ai doar un scut. Acest scut se prinde in locul scutului de tabla, doar cele 3 suruburi din fata vin prinse pe un cadru pentru al distanta un pic de bara fata (protejeaza si o parte din radiatoarele din fata, "urca pe bara"). Cadrul vine la pachet cu scutul daca iti iei pe origine.

Eu zic ca este ok si doar un scut, chiar de aluminiu fiind. Ma gandesc ca nu ai de gand sa dai cu masina in asa hal incat sa-l indoi rau. In principiu daca ii dai una incat sa-l rupi, eu zic ca doar un tanc ar merita investitia :).

O zi buna va doresc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 679
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Între produsele Dacia, Duster este mașina despre care s-a vorbit cel mai puțin ”de rău”, atât în țară cât și ”dincolo”. Dacă nu esti între cei care preferă doar ”high class” (chiar si la mâna 3,

Posted Images

Salut! Am și eu o întrebare la care nu am prea găsit răspuns: la Duster-ul ăsta nou nivelul de benzină afișat pe bord se scurge cursiv, sau sare din linie în linie? Adică nu e ca la Logan, unde dispare câte-o dungă, ceea ce e ucigător.

E un detaliu despre care nu vorbește nimeni în filmările de pe YouTube și chiar eram curios. 

AMR: circa o săptămână 😁

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa mai si radem : La Duster 1.6 Sce 4x2 circuland doar prin Bucuresti se scurge si foarte repede, nu doar cursiv :)). La fostul Logan mergeam ce mergeam si mai disparea o liniuta.. parca nu constientizam asa tare consumul desi si ala era destul de gurmand (motor 1.6 16v).

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak featured și pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...