Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu m-am exprimat foarte clar. La 19.360 am primit o oferta de la dealer pentru un Duster Prestige dCI 4x4 nou, facelift, cu scaune incalzite si culoare metalizata, prin programul rabla. In aceste conditii, avand in vedere ca nu gasesti un Prestige dCI 4x4 din 2020 decat la 18.000 de euro (rar la 17.000 de euro) , nu prea are sens sa nu iti cumperi un Duster nou daca bugetul iti permite. Prefer sa dau 1.000 - 2.000 de euro in plus si sa stiu ca inclusiv primii 15.000 - 20.000 de km i-am facut doar eu.

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 670
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

foarte corect. 2 mici completari daca imi permiti ( ma refeream la datele din anutul meu spre comparatie).

- masina de care vorbesti are un discount - Rabla . Deci ai nevoie de o rabla :)

- dCI nu benzina ( nu mai zic de garantia extinsa si de optionale).

In rest sunt perfect de acord cu tine si alegerea( cand nu conteaza 4k si nici diferentele de "economie" facute din iunie 2020 ( eliminare diverse dotari )e cea mai buna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt : diagnoză doar la reprezentanță

Pe lung : te conectezi la mașină cu diagnoza și un token, de pe server se trimite o cheie de deblocare pe sesiunea curentă, pe anumite nivele (citire erori, stergere erori, modificare setări, reprogramare) apoi poți face ce ești lăsat. Ceva de genul are și FCA (Fiat Chrysler).

Vrei aplicație pe telefon pentru a controla mașina, ăsta e prețul cyber securității.

 

LE. Faruri LED, alte stopuri, hayon cu eleron din plastic (din 3 bucăti), Medianav gen 4.5, radar anticoliziune + Ecall nu justifică alegerea unui HJD ph2

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Revin aici pt inca niste informatii .

Astazi o sa merg in reprezentanta sa vad noul model si in functie de detalii si oferte rabla ,in viitorul apropiat o sa comand unul.

In mare masura m-am decis asupra motorului, si anume 1,5 dci, 4wd. In medie pe an o sa fac aprox 25 mii km, majoritatea o sa fie pe drum national si iesiri in natura pe week, si pe drumuri mai accidentate.

Ma tenteaza si motorul de 1,3 tce,150,4wd, dar pretul de achizitie este mai mare plus consumul care e mai ridicat.

Voi ce parere aveti despre alegerea intre cele 2 motoare avand in vedere nr de km pe care o sa ii fac pe an ? Diferenta de consum s-ar merita pentru achizitionarea unui dizel ? ( avand in vedere ca acum pretul este putin mai mic fata de un benzinar).

Multumesc frumos! :)

La un calcul aproximativ, la 2500 km facuti pe luna, cu un consum de 5,5 dieselul si 7 benzinarul, ar fi o diferenta de aproximativ 230 de lei. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseamna sub 5% din pret.

Am deja un Duster diesel (ph2 din 2016), dar nu cred ca in viitor o sa mai renteze diesel-urile, nici macar la noi. Pe langa costurile mai mari de intretinere (revizii un pic mai scumpe, filtru de particule care se infunda mai repede, AdBlue cu toate problemele lui etc.), o sa inceapa si pe la noi restrictii pentru motoarele pe motorina. Nu neaparat o sa blocheze accesul in orase, ca in alte locuri din Europa, dar sigur peste 4-5 ani o sa fie taxe si asigurari mai mari pentru diesel fata de benzina. Plus ca daca o sa vrei sa iesi din tara cu ea (mai ales spre vest), cel mai probabil o sa platesti mai mult diversele vignete si taxe de acces decat daca ai avea motor pe benzina.

Pe partea de consum, motoarele moderne pe benzina nu mai sunt chiar atat de gurmande cat erau pe vremuri. Bineinteles, depinde foarte mult si de stilul de condus. Pentru un sofer linistit, care nu accelereaza cu pedala la podea, probabil o sa fie maxim 1 - 1,5 l /100 km in plus fata de un diesel, ceea ce pe termen lung nu e chiar asa de mult. In schimb, cine merge ca la raliuri probabil o sa consume 3-4 l/100 km in plus fata de un Duster pe motorina, adica o sa se cam simta la portofel.

Personal, o sa iau benzina si ca sa ajut, pe cat imi permite buzunarul, la reducerea poluarii in orase. Motoarele diesel, chiar si cu filtru de particule, polueaza cu oxizi de azot mult mai mult decat cele pe benzina, datorita particularitatilor de functionare a motorului. Daca la CO2 nu prea avem ce face si oricum de ala se ocupa plantele, la capitolul particule fine si oxizi de azot ne afecteaza personal si direct pe toti care respiram aerul din orase. Pana ajung sa-mi permit o masina electrica decenta (probabil inca 7-8 ani), tot ce pot sa fac e sa-mi iau o masina care sa polueze cat mai putin in oras, si asta la momentul actual inseamna motor pe benzina EURO 6. Deja diesel-ul nu prea mai are ce cauta pe masini mici in oras, ar trebui sa ramana doar pe masini de tonaj mare, in afara localitatilor, cu electric pe cat posibil in orase, urmat de hibride si benzina, unde chiar nu se poate fara motor termic.

Orice varianta alegi, iti recomand sa faci socotelile pe macar 4-5 ani (sau mai mult,depinde cat vrei sa tii masina) si sa iei in calcul nu doar pretul de achizitie si combustibilul, ci si restul cheltuielilor: revizii, AdBlue, asigurari, taxe, intervalele pentru diverse piese etc. Doar asa o sa ai o imagine completa a costului total de exploatare a masinii.

 

Editat de bbm
corectare greseli gramaticale
  • Like 4
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...