Sari la conținut

Postări Recomandate

acum 1 oră, PufarinaUcigasa a spus:

E sărită vopseaua ? Dacă nu e, se rezolvă ușor prin PDR, fără revopsire. Și poți cere și un mică atenție pentru disconfortul creat.

Dacă e sărită, refuză primirea. O să o încarce cu chit de te plictisești, că n-au habar altfel să o facă.

Nu e problema ta că ei sunt incapabili să păstreze mașinile în condiții optime de livrare. Nu înțeleg de ce au preferat să nu o lase în parcul de livrări ( că sigur au așa ceva ) și au preferat să o lase în fața reprezentanței unde era inevitabilă fapta, mai ales la câți ciobani vin p-acolo.

Și nu înțeleg cum de nu au fost în stare să bage dosarul spre aprobare încă de la început, ca să nu se întâmple fix ce ai pățit tu : mașina la dealer, dosar neaprobat, incident mașina în timpul de livrare.

Este sarita vopseaua in toate cele 3 puncte. A fost lovita cu ceva obiect metalic bine de tot.

Editat de adisavaro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 670
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Corect ar fi sa iti dea alta masina, fara sa afecteze dosarul Rabla. Ai platit o masina noua, trebuie sa ti-o livreze ca atare - in nici un caz o masina lovita ... reparata - nu ar mai trebui pusa in vanzare ca nouă - retrasa si inlocuit elementul lovit pentru a fi vanduta apoi ca noua sau vanduta cu pret redus pentru altcineva, care, de la bun inceput stie ca asta cumpară - nici nu ar trebui sa indrazneasca sa-ti propuna sa o iei ”reparata”, chiar si la pret redus. 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum ceva ani am cumparat o tableta Samsung, parte a unui aboament TV/tel/internet. Dupa cateva zile de utilizare s-a stricat. S-a inlocuit placa de baza - am vrut sa refuz sa o iau, pentru ca eu cumparasem o tableta noua, nu una după reparatie capitala- nu au putut sa o inlocuiasca- nu mai tin minte exact contextul discutiei - m-au sunat si mi-au oferit un voucher pentru produse Samsung, care valora mai mult de jumatate din valoarea tabletei - așa am reușit să fac față ”traumei”, fără să apelez la psiholog :). Asta e doar ca fapt divers, nu se poate compara cu situatia colegului de forum. 

Eu unul, nu as lua o masina ... deja reparată. Chiar m-ar bantui gandul ca altii iau masinile ”țiplă” și eu aș fi nevoit să accept o masina deja trecuta prin service (tinichigerie/vopsitorie) - daca era aripa din fata, se inlocuia relativ usor si era ca noua, dar acolo e nevoie de interventie in vederea indreptării si vopsirii (cred ca nu ma insel daca spun ca elementul ala trebuie decupat/taiat si apoi sudat, daca se doreste inlocuirea - chiar si dupa o astfel de cosmetizare nu mai vorbim de ceva NOU). 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca nu e nicio trauma.O sa.si ia masina sub o forma sau alta..Evident nu cea reparata.Trebuie sa stie cum sa abordeze problema.Poate un avocat l.ar lamuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...