Sari la conținut

La cate mii de km adaug fac plinul de ad blue?


Postări Recomandate

Daca nu stiti cat AdBlue mai aveti in rezervor, de ce nu alimentati "preventiv"? 

Interesant ar fi de intocmit o lista cu benzinariile care au AdBlue. Spre exemplu, we asta, am vazut ca au pompe de AdBlue pe A1 la OMV (3.42 lei/l) si la Lukoil (2.6 lei/l).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 26
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Colegul care a initiat topicul are Duster cu adblue. Informatia ca la 5-6 plinuri de motorina trebuie un plin de adblue este relativa. Al meu consuma cam 750-800 ml adblue/1000 km. In al meu 4x4

Chiar era nevoie de asemenea topic?E ca la motorina..Te anunta in bord..

Daca nu stiti cat AdBlue mai aveti in rezervor, de ce nu alimentati "preventiv"?  Interesant ar fi de intocmit o lista cu benzinariile care au AdBlue. Spre exemplu, we asta, am vazut ca au pompe

Nu va jucati! Nu puneti apa sau pishu sau... orice in afara de Adblue!

In rezervorul de adblue este un senzor care masoara concentratia de uree din adblue, daca lichidul nu este in parametrii, masina intra in sistemul de blocare antipoluare si incepe sa va numere de la 800km in jos pana la blocare.

Fara suparare, am si eu o intrebare, sper sa nu supar pe nimeni. A citit cineva manualul masinii la capitolul referitor la sistemul adblue?

Acolo scrie foarte clar cum sta treaba cu adblue. Prima avertizare de nivel scazut apare cand mai ai 2.400 km pana la terminarea rezervei de adblue. Si iti scrie, in 2.400 km aveti in vedere umplerea cu adblue, apoi la 1200 te avertizeaza. De la 800 km te avertizeaza la fiecare 100 km apoi de la 200km parca din km in km. Scrie in carte.

Eu fac umplerea preventiva cam la 10-12k km.

Ieri la 11.000 am facut plinul, au intrat 8,5 l. Deci un consum aproximativ de 0.75l/1000 km. Asta in cazul meu, la stilul meu de utilizare al masinii. Cei care merg mult prin oras vor avea un consum mai mare la 1000 km.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Primul mesaj de umplere (avertisment 2400km) a aparut la ~9000 km, am alimentat cu 10L; acum am 18000 km și încă nu a apărut atenționare. (4x4, mașina are aproape un an).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...