Sari la conținut

Martori esp și multifuncțional aprinși


Postări Recomandate

Daca este cineva din Iași care mă poate ajuta ar fi perfect. Duminică mă întorc în Iași , sunt cu soția în maternitate și până miercuri sunt in oraș.

Mulțumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 25
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dacă un defect apare, chiar dacă atunci când repornești motorul nu se mai aprinde nimic pe tabloul de bord, el rămâne memorat în calculator impactat până îl șterge cineva. => Dacă chiar îți făcea d

Dacă ți s-au aprins martorii respectivi pe bord, trebuia să găsească ceva defecte memorate în unele calculatoare ale mașinii. Tu ai niște defecte funcționale (nu electrice) care apar atunci când întâl

da, pe la filtrul de motorina poate sa curga daca nu e pus bine.... Cica unele mai au si defect de fabricatie, mare grija....  De verificat zona  la cateva ore dupa fiecare schimb. 

Posted Images

  • 3 months later...
  • 7 months later...

Ați reușit să rezolvați problema? Am si eu aceeași problemă. Am fost in reprezentantă, nu au gasit nimic, doar ca un injector are putere mai mică decât restul. 

Nfine, după multe căutări pe forumuri am găsit 2 oameni cu aceeași problema, care au și reușit să rezolve problema. 

1. Pompă injecție defect. Schimbat pompa,... problem solved. Eu nu sunt mecanic dar nu înțeleg ce legătură are viteza constantă cu pompa de injecție și cu apariția erorii... Că eroarea apare doar la o viteza constantă. (70-80 la mine). Mă rog.. Asta mă depășește. 

2. Un tip pe un forum englezesc a găsit problema (și soluția) la o chestie care mie, ne-mecanic, mi se pare mai logic. Adică este o roată dintata numita inel senzor abs. Eee.. și piesa asta era crăpată. Adică intre 2 dinți distanță era mai mare decât intre restul dinților. Acuma eu nu știu cum măsoară senzorul ăla, dar mi se pare logic, ca la o anumită cadență, dintele ăla crăpat, dă rateuri senzorului, căruia nu îi ies la numaratoare distanță dintre dinți, și da peste cap calculatorul care nu mai știe cu ce viteză merge mașina, așa că, întra în eroare generală și oprește aproape tot ce ține de abs, esp, 4x4 și mai taie și turația. 

Asta e doar pur teorie, că nu m-am băgat încă sub mașina să văd ce e cu inel ăla de senzor abs. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema aceasta este de la pompa de injectie si anume de la regulatorul de presiune. Eu nu am rezolvat problema pt ca nu am avut timp. Insa ceea ce am reusit sa fac a fost sa umblu la mufele se la pompa de injectie si le.am curatat si nu a mai facut vreo 200 km, insa a revenit. Cineva a rezolvat problema schimband pompa. Este o problema comuna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...