Sari la conținut

Albinuța mea!


Postări Recomandate

Acces mai facil la un Thule, design, nu știu, îmi plac cum arata deși după ce sunt montate mi se pare ca ii afectează un pic garda la sol. Aștept păreri pro contra, poate ma convingeți sa nu. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 33
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

În sfârșit am primit-o și am fost la o plimbare cu noua achiziție, un 1,5 DCI 4*4 echiparea Prestige. Sună bine, merge bine, un pic cam scurte treptele, în rest încă îl mai descopăr. Pana acum însă îm

Salut, felicitări pentru achiziție și kilometri fără incidente !  Personal sunt posesor de Dacia Logan din 2006 și de aproape 1 an, am tot analizat piața auto și bineînțeles am ajuns la concluzia ca D

Practice pe naiba. Ca se doreste sa para (nu sa fie) mai robusta masina cu ele, e altceva, de gustibus.. Intrebare: de ce ne luam suv-uri, ca sa facem unghiul de rampa cat mai obtuz doar de dragu

Posted Images

Practice pe naiba. Ca se doreste sa para (nu sa fie) mai robusta masina cu ele, e altceva, de gustibus..

Intrebare: de ce ne luam suv-uri, ca sa facem unghiul de rampa cat mai obtuz doar de dragul ochiului?

Tare asta cu sa urce mai usor printisorul :) Nu cumva sa faca intindere.

  • Like 2
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa garda la sol micsorata pragurile laterale fara bull-bar vor arata inestetic si asimetric daca privesti masina din lateral insa bull-bar-ul este o porcarie kitsch-oasa care va face mai multe pagube in caz de impact frontal fie el si unul usor.
Sfatul meu e sa renunti la praguri, copilul oricum va putea urca si cobori fara probleme, sunt in aceeasi situatie. Daca vorbim de accesul la un Car Top, ala e o data sau de doua ori pe an, prea putin ca sa merite moftul si investitia zic eu.

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bull bar - nu are utilitate nici in caz de accident, oricum vei schimba bara. 

Pragurile, micsoreaza garda si in caz de impact pot deforma caroseria in punctele de prindere. 

In plus, aerodinamic - bullbar-ul si pragurile vor creste consumul si zgomotul la rulare,  precum vor afecta stabilitatea la viteza. 

Tu hotarasti. De banii acestia e mai util un CASCO. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aproape m-ati convins sa NU, CASCO mi-am facut si o sa raman totusi la un carlig de remorcare, in rest nimic deocamdata. Bull bar nu am vrut din start. In alta ordine de idei cum rezolvam problema stergatoarelor care sunt scurte de-abia acum am observat pe ploaie. A incercat cineva unul mai lung cel putin pe partea soferului?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Revin cu o intrebare pentru mai la toamna intr-adevar. Ce cauciuce de iarna aveti sau va veti pune? Mie sincer mi-au facut cu ochiul niste Nokian WR SUV 3, sau 4, si Cooper Discoverer. Sunt cam pe la acelasi pret si Nokian pe iarna am avut si am fost foarte multumit de ele. Astept eventual si alte sugestii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...