Sari la conținut

Postări Recomandate

Revizia 2-a facuta la benzinarul meu la Dacoserv Militari (Buc.):

- manopera revizie 105 lei (daca mergi intre orele 17-20.00)

- filtru ulei Mann 17 lei

- filtru aer Mann 44 lei

- filtru habitaclu Mann 60 lei

- ulei ELF (made in France) 5W40 170 lei/5 litri (raman 0,5 litri rezerva)

Total (consumabilele le-am luat eu de la baietii de la Autorahova- vezi topicul piese auto) 396 lei!

a gasit cineva mai ieftin in Bucuresti?

servire excelenta la Dacoserv (manopera) si la Autorahova (consumabilele)!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 11 months later...
  • Răspunsuri 95
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am facut revizia la un an / 18300 km.   Pret total - 349.82 Ron. Mi s-a parut un pret bun.   Atasez si factura.

Astazi am facut revizia de 1 an (cu vreo 3 saptamani mai devreme). La masina s-a schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si filtrul de habitaclu. S-au verificat placutele de frana, s-a corect

Salut tuturor! Am facut revizia la 6 ani: schimbat distributia, curea alternator, bujii, maruntisuri la suspensie, filtre, ulei, 2 becuri. Cu manopera aferenta: 1.650 lei. Km la bord: 61.000.

Posted Images

Salut,

Prima revizie la Dusterul meu pe benzina 1.6 16V 4x2, facut in Craiova:

(mentionez ca aceste preturi sunt reduse cu 15% fata de normal pentru ca Dacia are acum o promotie referitoare la operatiile de service)

A ) Manopera

- manopera revizie: 89 lei

- inlocuit filtru aer: 13.7 lei

- inlocuit filtru habitaclu: 13.7 lei

- schimbat roti de pe fata pe spate: 27.4 lei

Total manopera = 143.8 lei

 

B ) Piese:

- lichid antigel 1L (au completat vreo 250g, insa cumperi 1 litru): 27.2 lei

- filtru habitaclu: 61.9 lei

- filtru ulei: 34.1 lei

- garnitura buson ulei (se schimba la fiecare desfacere): 2.6 lei

- filtru aer: 63.6 lei

- ulei ELF 5W40 5L: 184.4 lei

Total piese = 374 lei

 

Total revizie 1an : 143.8 + 374 = 517.8 lei

 

(daca nu ar fi fost reducerea de 15% atunci ar fi costat 595.4 lei; in ambele cazuri mi se pare cam mult)

Am reclamat problema cu pornirea greoaie din cand in cand (atunci cand motorul da sa moara dar totusi porneste) si la insistentele mele au resoftat calculatorul de injectie (zic ei). O sa vad in timp daca mai apare problema, mai ales ca vine sezonul rece.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

am efectuat si revizia nr 3 (la 3 ani si 52 mii km) la service Auto Cobalcescu.

manopera:

- revizia

- completari lichid racire

- demontat "oale" si curatat interior si sabotii frane spate

- inlocuit filtru ulei

- inlocuit ulei motor

- inlocuit filtru polen

- inlocuit filtru aer

- inlocuit bujii

total cost manopera 138 lei (cu discount pentru Asociatia Club Duster)

materialele au fost aduse de mine (filtre, ulei, bujii).

nota 10 pentru serviciile prestate!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am efectuat si revizia nr 3 (la 3 ani si 52 mii km) la service Auto Cobalcescu.

manopera:

- revizia

- completari lichid racire

- demontat "oale" si curatat interior si sabotii frane spate

- inlocuit filtru ulei

- inlocuit ulei motor

- inlocuit filtru polen

- inlocuit filtru aer

- inlocuit bujii

total cost manopera 138 lei (cu discount pentru Asociatia Club Duster)

materialele au fost aduse de mine (filtre, ulei, bujii).

nota 10 pentru serviciile prestate!

 

se poate revizia cu materialele aduse personal?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Observ si pe alte forumuri ca multa lume inca e speriata de serviceurile reprezentantelor avand probabil in minte ce se intampla acum o gramda ani cand erai obligat sa iei totul de la ei ca altfel te amenintau cu pierderea garantiei.

 

Din 2007 de cand am cumparat loganul am facut 6 revizii la reprezentante Dacia cu piesele mele, in putine cazuri completand cu cate-o piesa de la ei pentru care nu am mai stat eu sa alerg sa o iau separat. Revizii facute marea majoritate la Dacoserv Preciziei (unde fac in continuare si la Duster) si una la Meridian Vest fara absolut nici o problema de pierdere a garantiei si nici un comentariu din partea lor in legatura cu faptul ca am adus eu piesele.

 

@dusty2010: era mizerie multa la saboti pe spate? La duster nu i-am curatat niciodata, masina avand 3 ani jumatate si 44.000 km in acest moment. Ma gandeam daca merita sa cer curatarea lor la urmatoarea revizie care va fi cel mai probabil in martie 2014(sau putin mai devreme daca parcurg ~6000 km pana atunci ceea ce nu cred)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dusty2010: era mizerie multa la saboti pe spate? La duster nu i-am curatat niciodata, masina avand 3 ani jumatate si 44.000 km in acest moment. Ma gandeam daca merita sa cer curatarea lor la urmatoarea revizie care va fi cel mai probabil in martie 2014(sau putin mai devreme daca parcurg ~6000 km pana atunci ceea ce nu cred)

Mie mi-au facut curatirea tamburilor la revizia de 60.000 km si... nu era extrem de multa mizerie acolo

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

curatirea tamburilor se face la 60 mii insa mecanicul mi-a spus ca e bine sa o faci mai devreme (la mine la 52 mii) pentru ca se intepeneste oala pe ax si te chinui sa o scoti. la mine a durat vreo 30 minute operatia de desfacere (intepeniti bine), de curatare (era ceva rugina si praf pe acolo) si remontare.

in legatura cu piesele, da, nu e nici o problema. ei doar iti noteaza in fisa/carnet de garantie ca ai adus tu piesele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...