Sari la conținut

Duster 2014 1.5 dci 4x4 - Jurnal de bord


Postări Recomandate

La multi ani, Radu!

Am citi toate posturile din acest topic si chiar ma intrebam daca nu ai patit si tu ca si mine, dat fiind ca am aceeasi masina ca a ta, fabricata cu 2-3 luni mai tarziu. Si am luat-o si cu apoape acelasi kilometraj cum ai luat-o si tu, 47.500 km!  Si, Evrika: aceeasi experienta neplacuta, exact ca cea descrisa de tine, am avut si eu saptamana trecuta, la 110 km/h pe autostrada. Am fost si eu la un test imediat la reprezentanta Dacia din Constanta si mi-au zis ca ar fi defecte injectoarele 1 si 3, insa sigur nu asta este cauza... Am repornit ieri masina, dupa 6 zile de stationare si merge ceas motorul, fara niciun martor aprins in bord. Unul sau mai multe injectoare infundate dau simptome permanente, nu asa sporadic si nu se reseteaza dupa o pornire sau stergerea defectelor din ECU.

Suspectez un contact imperfect la vreo mufa a injectoarelor sau senzor al sistemului de injectie , dar nu am avut timp sa ma iau de verifcari.

Daca nu ii dau de cap, cred ca dau o tura la Dacia Service Galati, fiindca am vazut ca ii lauzi!

Editat de tynn23
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 50
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut Forum Duster,  La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200

Update la problema antigelului: Am dus masina dimineata in service, rezultatele au fost urmatoarele: - nu sunt pierderi de antigel pe la nici o garnitura, imbinare etc - nu sunt pierder

Multumim si noi pentru feed-back, informatiile pot fi utile si altor colegi. Ma bucur ca deocamdata nu am problema asta, nu prea imi place "sa tin sub observatie" de nevoie, prefer cheie, apa (ma rog,

Posted Images

Salut @tynn23! Eu inainte de eroarea rosie cu pierdere de putere am mai patit o data eroare galbena care a disparut dupa cateva secunde, tot in mers, cam cu 2 saptamani inainte de eroarea rosie.

Intr-adevar -- injector infundat probabil ar fi dat simptome mai frecvente. Dar de atunci nici n-a mai facut. Ma gandesc -- cand l-au sters au umblat si la mufe si au rezolvat cu contactele de pe acolo. Vom vedea in timp.

La urmatoarea revizie (probabil saptamana asta sau urmatoarea) am sa ii rog sa verifice contactele si senzorii pe partea de injectie, pe cat posibil, si scriu aici ce aflu.

 

Am citit si eu problema respectiva si am vazut ca mai multa lume se confrunta cu problema asta pe Euro 5. Sper ca daca ajung mai multi pe la reprezentante si intr-adevar e de la o mufa, sa se faca o rechemare si sa o rezolve. E o problema de siguranta destul de serioasa.

 

In fine -- referitor la Dacia Galati. La problema aceasta au fost ok -- dna de la receptie service m-a programat printre masini chiar in ziua respectivea probabil de inteles (problema fiind destul de serioasa), dar daca nu vii "in regim de urgenta", mai ales fara eroare, e posibil sa ai parte de "reveniti daca mai face" (asa mi-au facut cu pierderea de antigel, pierdeam maxim-minim in cateva mii de km si mi-au zis ca e normal, sa o tin sub control... cand colo pompa de apa era crapata)

 

Mai degraba as recomanda Braila -- e si mai aproape :) - taica-meu de acolo si-a cumparat 2 masini si ii lauda pana la Dumnezeu, de Galati nici nu vrea sa auda. La Braila mi s-au parut si mai deschisi cu clientul si mai doritori sa investigheze orice problema (desi nici la Galati nu e neaparat rau -- depinde si de cine te intampina -- il recomand pe Cerbu Alexandru).

 

Daca mai afli ceva mai scrie pe aici, am sa urmaresc postarea respectiva. Scriu si eu ce mai aflu.

 

Numai bine si un 2022 cu beculete rosii doar in pom! 

 

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revizie la 111 000 km, schimbat ulei, filtru combustibil (complet), filtru ulei, filtre aer + habitaclu -- 400 piese originale, 70 manopera. 

Descoperit un amortizor scurs pe fata -- comanda de originale, urmeaza sa ajunga si le schimb.

 

Verificat cablaje injectoare -- la urmatoarea vizita in service le izolez cu banda panzata.

 

Numai bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

800 km de acasa pana la Cheile Bicazului si Lacu Rosu, Cetatea Neamtului, Piatra Neamt si inapoi. 

Viteza media 58 km/h, 45 de litri de motorina, consum 5,6. AC tot drumul, 2 persoane plus bagaje. Drumuri aglomerate peste tot, inclusiv un Tecuci blocat la iesire/intrare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Am schimbat bateria la 120 de mii si un pic -- cea veche avea 4 ani, schimbata cand am luat masina. M-a lasat in fata garajului, nu mai pornea, contactul nu mai mergea, claxonul cand mergea cand nu.

Am luat Caranda 80 Ah, 410 lei.

Totul bine - urmeaza schimb ulei si filtre (probabil si placute - vedem) in August.

 

Numai bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hehe chiar norocos, toata saptamana am avut drumuri lungi si cu "incarcatura sensibila" (sotie insarcinata si copil mic), si masina s-a comportat exemplar, fara semne de baterie slabita. Dupa ultimul drum, am parcat-o pe alee in fata garajului pentru 2 minute si acolo si-a dat duhul :)

Nu are Start Stop... mi s-a parut putin sa ma tina nici 4 ani (la Logan tineau lejer 6) dar probabil ca Dusterul are alte nevoi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...