Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua. Si eu am masina pe care vrei sa o cumperi tu. Singura problema a fost cu schimbatorul de viteze. Am scris despre asta. S-a schimbat pe garantie. 

Acum sunt in concediu si inca nu am facut un consum din plin in plin. Dar consumul imi convine, cel din oras, ca acolo am folosit-o cel mai mult. Adica 7.6-7.7. 

In rest ai tot confortul, masina isi merita banii. As prefera un Duster oricand unui SH la aceeasi bani. Motorul trage, are cuplu, putere si te poti baza pe el. Nu regret alegerea facuta. Singurul semn de intrebare pe care il am este despre rezistenta la coroziune. Dar asta o voi vedea in timp. 

In concluzie, faci alegerea cea mai buna la banii astia. Raport calitate pret foarte bun. 

Toate cele bune si sa faci alegerea corecta pentru banii tai!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 300
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

salut , revin si eu cu mici informatii , masina , 1.3, 150cp este f.ok , trage f. bine , consum f.ok pentru o asa masina , confort ...acum ca pentru 14600 euro sa recunoastem , nu poti avea confortul si calitatea ca la una de 20.000 euro , probleme rezolvate , schimbat timonerie pe garantie , socul de la tereapta 1-2 tot mai e uneori desi am fost la verificari si s-a mai reglat pozitia tampoanelor de cauciuc la usa din spate , fixat mai bine suport numere ...si intradevar nu se mai aude zmucitura puternic , doar ceva soc sa zic la schimbarea 1-2 , dar vad ca e generala , si apare la anumite turatii si daca se face trecerea mai brusca , daca se face mai lin nu apare.Deci ce vreti sa luati masina la asemenea bani zic este ok , spatioasa ,inalta , motorul de 150 trage f. bine in turatii ok , nun se tureaza la max pentru cuplu maxim .Am facut zilele astea traseul tg-jiu -ranca - obarsia lotrului -caciulata si retur , deci forta la max , urcat cu tr.2 ..3 turatii max uneori 3000 , consum la intoarcere 6.6, mentionez ca la urcare in varful traseului la stana era afisat 8.9-9.2, dupa care scade , eu consider ca este ok , un motor 1.6 nu stiu daca scoate asa ceva , poate a avut cineva sa spuna aici ...ce-mi place ca de exemplu daca mergi in spatele unui tir masina merge leger in tr.2 cu ture de max 2500-2700 , si zic ca este ok tinand cont de traseul destul de solicitant de pe Transalpina ....ce sa zic la ses , local in limite de viteze mergi si cu 5.5...5.8, daca nu treci de 70 poti avea instansi 4.4-4.8...pina acum motorul e ok....mai vorbim.DRUMURI FRUMOASE , EU CEL PUTIN SUNT PLACUT INCANTAT DE MERSUL CU NOUL DUSTER 1.3, ESTE F.SILENTIOS  SI REACTIONEAZA BINE LA SOLICITARI. Am avut innainte un nissan juke , era ok , dar totusi deseori aveam impresia ca merg cu un mic tractoras , mai ales in pornire desi motorul era f.ok

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor membrilor acestui forum!

Am decis ca urmatoarea mea masina sa fie un Duster 4wd pentru mai multe argumente, majoritatea tinand de aspectul practic al masinii, dar nu in ultimul rand datorita aparitiei ph2 si a noului motor 1,33 TCe.

A ramas sa aleg motorizarea, dar dupa 12 ani de Logan dCi 85cp si adaugand la aceasta trend-ul european de eliminare pe viitor a motorizarilor diesel am fost convins ca va trebui sa aleg/revin la un motor pe benzina.

Totusi daca e sa fiu corect pana la capat, argumentul hotarator in decizia mea a fost aparitia noului motor turbo 1,33 TCe facut, din cate am inteles de la un prieten (ingier mecanic care a lucrat la Dacia si acum e la Renault HQ), in colaborare cu Mercedes si Mitsubishi. Tot de la el am aflat ca puntea spate la varianta 4wd este preluata de pe Nissan X-trail ...

Ei bine dupa ce am aflat si motorizarea (TCe 150cp) si am ales varianta Prestige 4wd am purces la strangerea de oferte la cei 5 dealeri din Bucuresti.

Iata pe scurt ce am aflat:

1. Oferta actuala cea mai buna este pentru varianta SL Orange si ajunge undeva la 19.000E. De ce nu e prezenta in configuratorul de pe site nu cunosc. Poate pentru faptul ca este valabila doar pana la 30 aug a.c.?

In varianta Prestige pe care am ales-o sunt incluse: keyless entry, camera multiview+unghiul mort. In plus se mai primeste o tableta Huawei, un modem, suportul si husa aferente. La aceasta varianta, in pretul de mai sus s-a obtinut un discount de 900E dat chipurile de Dacia. Si s-ar mai adauga inca un discount de 2,5% pentru plata cash, deci vreo 450E (desi citisem pe aici ca el variaza intre 400 si 600E, daca nu gresesc ...) discount pe care unii dealeri il dau sau nu din motive lesne de inteles ...

2. La unul dintre dealeri am fost personal sa iau o oferta si mi s-au spus urmatoarele:

- a). Varianta TCe 150 4x4 are un consum intre 10 si 12L/100km in oras, recte Bucuresti, deci asta inseamna ca avem o crestere intre 40 si 60%! Al dealer mi-a raspuns ca e undeva intre 8 si 10L/100km functie de stilul de condus.

- b). Exista 3 oferte - BOX1, BOX2, BOX3 - de 1 an, 3 ani recte 5 ani/100.000km revizii gratuite (prima limita atinsa), insa ea e valabila doar pentru situatia ca iei masina in rate/leasing. De ce nu si pentru plata cash? Pe mine ma intereseaza varianta cu cei 5 ani de service gratuit si chiar sa platesc varianta de extragarantie de 2 ani in asa fel incat sa nu ma doara capul 5 ani cu masina (3 ani/100.000km sunt dati de ei initial).

- c). Bull-bar-ul poti sa ti-l achizitionezi insa ei nu-l monteaza, motivele fiind: 1.La ITP trebuie dat jos si 2.ARR-ul te amendeaza pentru ca pui siguranta pietonilor in pericol! In plus de asta unii spun ca e montat de bara din fata, iar altii spun ca de scut ... Deci care e realitatea?

- d). Perioada de service se face, ba la 15.000km dupa unii, ba la 30.000km, dupa altii ... Care e realitatea?

- e). Nu se mai face service dupa perioada de rodaj. De ce? Si aici adoptam optimizarea costurilor?

- f.) Garantia se acorda pentru, citez: " ... defecte aparute din cauza de fabricatie sau piese defectuoase", exprimare foarte ambigua spre deosebire de alti producatori gen Suzuki unde ti se explica clar ce acopera garantia ...

...

Dat fiind cele expuse mai sus as dori sa-mi spuneti parerile voastre argumentate, ele fiindu-mi de ajutor in luarea deciziei ulterioare in ceea ce priveste aceasta masina.

Cu multumiri anticipate,

A.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 14.08.2019 la 11:30, domnulnopcea a spus:

am si eu un TCE 150 cp 4x2 SL Orange

sunt multumit de el.

am avut o problema cu senzorul de nivel combustibil in rezervor (ramanea aprins chiar daca alimentam).

s-a rezolvat la reprezentanta prin initializare soft.

am mai semnalat la reprezentata o problema dar ei au spus ca este comportament normal.

vreau sa intreb aici sa vad daca si altii s-au lovit de problema asta: cand schimb din viteza 1 in 2, sau din 2 in 3 si las ambreiaul si accelerez simt o mica smucitura... ei au spus ca este normal ca intra motorul in cuplu...

simtiti si voi aceasta "smucitura"?

multumesc

 Da, este prezenta si la mine. Nu are cum sa fie un defect. Cred ca este vorba de turbina care da cuplu undeva in jurul a 1500 turatii. E ceva ce se simte la viteze mici si la treptele inferioare.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, atanatizante a spus:

Iata pe scurt ce am aflat:

1. Oferta actuala cea mai buna este pentru varianta SL Orange si ajunge undeva la 19.000E. De ce nu e prezenta in configuratorul de pe site nu cunosc. Poate pentru faptul ca este valabila doar pana la 30 aug a.c.?

In varianta Prestige pe care am ales-o sunt incluse: keyless entry, camera multiview+unghiul mort. In plus se mai primeste o tableta Huawei, un modem, suportul si husa aferente. La aceasta varianta, in pretul de mai sus s-a obtinut un discount de 900E dat chipurile de Dacia. Si s-ar mai adauga inca un discount de 2,5% pentru plata cash, deci vreo 450E (desi citisem pe aici ca el variaza intre 400 si 600E, daca nu gresesc ...) discount pe care unii dealeri il dau sau nu din motive lesne de inteles ...

La SL Orange plătești un abonament orange degeaba 2ani

Keyless e condiționat de multiview+BSW(blind spot warning) - nimic nou aici

Citat

2. La unul dintre dealeri am fost personal sa iau o oferta si mi s-au spus urmatoarele:

- a). Varianta TCe 150 4x4 are un consum intre 10 si 12L/100km in oras, recte Bucuresti, deci asta inseamna ca avem o crestere intre 40 si 60%! Al dealer mi-a raspuns ca e undeva intre 8 si 10L/100km functie de stilul de condus.

- b). Exista 3 oferte - BOX1, BOX2, BOX3 - de 1 an, 3 ani recte 5 ani/100.000km revizii gratuite (prima limita atinsa), insa ea e valabila doar pentru situatia ca iei masina in rate/leasing. De ce nu si pentru plata cash? Pe mine ma intereseaza varianta cu cei 5 ani de service gratuit si chiar sa platesc varianta de extragarantie de 2 ani in asa fel incat sa nu ma doara capul 5 ani cu masina (3 ani/100.000km sunt dati de ei initial).

- c). Bull-bar-ul poti sa ti-l achizitionezi insa ei nu-l monteaza, motivele fiind: 1.La ITP trebuie dat jos si 2.ARR-ul te amendeaza pentru ca pui siguranta pietonilor in pericol! In plus de asta unii spun ca e montat de bara din fata, iar altii spun ca de scut ... Deci care e realitatea?

- d). Perioada de service se face, ba la 15.000km dupa unii, ba la 30.000km, dupa altii ... Care e realitatea?

- e). Nu se mai face service dupa perioada de rodaj. De ce? Si aici adoptam optimizarea costurilor?

- f.) Garantia se acorda pentru, citez: " ... defecte aparute din cauza de fabricatie sau piese defectuoase", exprimare foarte ambigua spre deosebire de alti producatori gen Suzuki unde ti se explica clar ce acopera garantia ...

...

 

2a. Depinde de multe chestii.

2b. E posibil să ieși mai bine fără întreținere gratuită cu reduceri de costuri

2c. Multiview e incompatibil cu orice bullbar (camera fată e obturată 60%), itp și rar nu mai contează chit că ăla original are omologare rar

2d Noua grilă de revizii e 30000km sau 1an, că tu faci revizii la 5000km nu e problema Dacia

2f. E foarte clar, concret un bec led la plafonieră poate da peste cap încărcarea bateriei și /sau cauza imposibilitatea pornirii mașinii

 

 

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc atat pentru raspunsuri cat mai ales pentru promptitudinea lor, tOrquemada!

Referitor la 2b. mi s-a spus ca o revizie costa cam 700 lei, deci daca fac revizia anuala inseamna 3.500 lei in 5 ani!

In aceste conditii merita sau nu sa iau cu oferta de 5 ani revizii gratuite?

Si in final care e consumul real si mai ales ce varianta a masinii mi-ai sugera sa cumpar?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E t0rquemada cu 0(zero) nu cu o(litera o).

2b. Revizia e cam 700 din care 120 e filtrul de habitaclu. Revizia gratuită = pun ei ce piese vor și ce ulei vor(s-au mai văzut cazuri cu ulei 10w40 pus în 1,2 TCe și chiar 0,9TCe, ambele cereau ulei 5w40)

130 sau 150 dacă ești împăcat cu:

-cost impozit și RCA

-schimb consumabile (frâne) mai des la 150cp

P.S. Dusterul actual se numeste Duster ph3, Duster ph2 a fost între 2013-11/2017

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...