Sari la conținut

Postări Recomandate

La 31.01.2019 la 10:39, Stef13 a spus:

Stiind cum se misca 1.2 tce si daca as vedea combinatia 1.3 tce cu 4x4, presimt c-o sa ma apuce iar o nebunie..

Buna ! In momentul de fata: ai prefera un Duster, 1.6 SCe, 4x4, Prestige sau Un Kia Sportage Style, 1.6 GDI, 132 CP, doar 4x2, tot benzina, evident ?   Sau te-ar tenta varianta 1.3 TCe ?!?

Editat de olivianonu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 300
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Screenshot_20190201-214200.png

1.3 tce , common rail ???? 

 

 

0/100 km/h la fel pentru 1.2 tce si 1.3 ??? Plus 50 Nm si 25 CP , egal zero ?? Au lungit cutia așa de mult ? 

 

 

Editat de rocaddy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 09.01.2019 la 8:21, Namdust a spus:

Acum emisiile sunt măsurate doar după standardul WLTP, aşa că eu zic că Duster TCE 1.33 cu cele 138g CO2/km ale sale se califică pentru programul rabla

Salut, am fost la reprezenta la Dacia în Constanța, mi-au transmis că motorul 1.3 tce nu se încadrează în programul Rabla! Poate totuși când va începe programul se va modifica ceva!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 03.02.2019 la 16:14, georgea a spus:

Salut, am fost la reprezenta la Dacia în Constanța, mi-au transmis că motorul 1.3 tce nu se încadrează în programul Rabla! Poate totuși când va începe programul se va modifica ceva!

Salut,

Eu am scris la cei de la PSIPAN care administreaza Rabla si am primit raspuns de la d-na Carmen Buibar (implementare):

"vă comunicăm următoarele:

·         Pentru un autovehicul facturat în anul 2019, pentru a beneficia de prima de casare, norma de poluare a autovehiculului nou trebuie sa fie de max 140 g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt IN CONDITIILE IN CARE  IN COC EXISTA DATE INSCRISE SI LA SECTIUNEA WLTP! Insa luam in considerare valorile NEDC.

In cazul in care nu exista date inscrise la sectiunea WLTP, se va lua in considerare pragul de maximum 120 g CO_2/km NEDC."

Adica in COC trebuie inscrise si valorile WLTP si valorile NEDC- BT (back translation- adica WLTP transformat in NEDC). Daca sunt trecute ambele protocoale, se iau in considerare DOAR valorile NEDC - acceptate pana in 140 gr/km.

Pentru Duster 1.3 TCE- valorile NEDC-BT sunt de 137/139 gr/km, deci intra la Rabla.

Dealerul din Mangalia mi-a confirmat acest lucru. Cei de la Constanta trebuie lamuriti. Spune-le sa vorbeasca cu cei de la Mangalia sau cu cel de la Renault care se ocupa de Rabla.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru dezinformare,

Pe Nissan Qashqai e acelasi motor. Valoarea NEDC-BT este de 121 gr/km. Deci valorile afisate de Dacia pentru 1.3 tce sunt WLTP (137/139 gr/km).

Deci oricum am interpreta, Duster 1.3 tce de poate cumpara prin Rabla.

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...