Sari la conținut

problema sistem antipoluare


Postări Recomandate

A aparut si la mine minunatul mesaj cu sistemul antipoluare (1.5 Blue DCI)

Distractia e alta: am plecat aseara in jurul orei 20.00 din Bacau catre Otopeni si blestematia a aparut la drumul de intoarcere dupa ~500 km de drum intins (aproximativ 2500km total), am mers cu 100~110 km/h, turatie peste 2500. Mai am 600km pana se blocheaza motorul (tot anunt in bord)

Dupa ce am ajuns in Bacau, am mers la service si acolo nenea de la receptie foarte senin: mai are doua si nu stie ce sa le faca !!! Io, biat finutz, ma apuc sa ii spun cum circul cu masina si in ce conditii a aparut mesajul, in secunda cand am mentionat update de soft - a luat foc, ca e satul de astia care stau pe forum si ca ne batem joc de masini, suntem soferi de cacao, etc. etc, 

Am lasat masina la service, am primit asigurarea ca vor fi rezolvate prioritar aceste probleme deoarece sunt garantii, dar fara sa mentioneze vreun termen
Din cate am citit pe aici se rezolva cam in doua zile (sper)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 77
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am revenit. Mi-au reparat masina. Ier am ridicat-o de la service. Dupa 2 luni si jumatate de cand a aparut problema si 1 luna si jumatate de stat in service. Nu au mai schimbat cablajul masinii.

Se pot face anumite lucruri și fără să vii cu bordul plin de erori. Faptul că voi acceptați să fiți trimiși la plimbare și să reveniți când o să mai facă, dacă o să mai facă, este propria voastră aleg

Vad ca aici discutiile sunt mai mult filosofice, drept pentru care nu le voi mai continua. Nu sunt nihilist, sunt chiar realist si aplicat, tocmai de aceea nu-mi permit epitete/caracterizari la adresa

Posted Images

Cu ce naiba iti bati joc de masina prin faptul ca reclami o problema aparuta la o masina NOUA? Nu i-ai spus tu ce sa faca, i-ai dat o sugestie care putea s-o foloseasca ca indiciu sau s-o ignore insa din pacate si mecanicii din reprezentante sunt cum sunt, majoritatea doar de umplutura pentru ca cine e bun isi deschide afacerea lui.

Orice problema electronica sau de soft e o nebuloasa pentru marea majoritate a carpacilor din atelierele patriei. Probabil stie si uzina, stiu si reprezentantele ca exista o problema dar fac pe nestiutorii pana se gaseste solutia. Bafta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am luat masina, de data asta s-a schimbat tonul, a fost suficient de amabil sa imi spuna si ce eroare era in spatele mesajului din bord: "Consum redus de uree" sau "Consum insuficient de uree".

Cand s-au apucat ei de treaba eroarea disparuse de pe bord, mi-au spus ca au gasit-o in computerul de adblue.

La aparitia erorii asteia sunt obligati sa verifice tot sistemul de injectie cu uree, in cazul meu a durat mai putin deoarece nu au fost gasite defecte in urma verificarii. Celelalte doua masini (un Duster si un Logan) inca sunt in service, una cu injectorul de uree si cealalta cu alta componenta defecta sau care nu era in parametri, practic nu au cu ce sa le verifice, computerul le spune ca aia e piesa, ei dau comanda si dupa ce o inlocuiesc ori merge ori dau de alta belea si se reia procedura...

Cam asta fuse odiseea mea cu eroarea vietii.

Sfat pentru cei la care apare eroarea: nu omorati motoarele cu turatii mari, nu este filtrul DPF, aia este cu totul alta eroare si se aprind alte semnalizari in bord.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Revin, m-am intors joi din concediu. Ieri, am fost iar cu masina la service.

Nu au reusit sa-i dea de cap (de la 8 pana la 17 au lucrat pe ea, corespondenta cu Dacia, telefoane peste telefoane). Eroarea cu antipoluarea ramane, km scad. Mai am 260 km pana la blocare.

A ramas sa vina un reprezentant de la Dacia sa se uite la ea.

Nu stie nimeni de la ce face asa si de ce.

A fost resoftata pe partea de addblue, pe partea de injectie este cu softul la zi, nu pot sa ii mai faca update ca nu este update, au dat jos rezervorul de adbue, se gandeau ca e blocat plutitorul din rezervor, nimic, eroarea persista si km ramasi de parcurs nu pot fi resetati.

Acum astept, luni ma suna baiatul de la service sa-mi spuna cand vine persoana de la Dacia sa o vada.

Frustrant, masina noua sa stea in garaj. ?

Va tin la curent cu ce mai apare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam intr-un an de cum apare la tirgul din Elvetia se rezolva toate bolile copilariei. Asa a fost la Duster 1 la face lift si asa e acum la cei care se bucura de ultimul model. Nu exaspera se rezolva. Totul se poate reseta. Trebuie sa-i stii cheia. Eu sincer as incerca ' sa-l scot din priza '  respectiv sa decuplez bateria si sa-l las asa peste noapte. Atentie este un sfat de pianist! Sigur bordul si navi ul pierde tot din memorie de ce nu ar pierde si nivelul de uree. Dar esti in garantie ai rabdare. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Data trecută când am fost cu el la service au făcut și asta. Adică luarea bornelor de pe baterie.  Nimic. Este o adevărată nebunie mașina asta nouă.  E plină de computere. UCH-ul nu mai are aceeași valoare ca pe vechile modele. Acum e mai mult un bătrân computer cu sarcini limitate. ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...