Sari la conținut

problema sistem antipoluare


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am revenit. Mi-au reparat masina. Ier am ridicat-o de la service. Dupa 2 luni si jumatate de cand a aparut problema si 1 luna si jumatate de stat in service. Nu au mai schimbat cablajul masinii.

Vad ca aici discutiile sunt mai mult filosofice, drept pentru care nu le voi mai continua. Nu sunt nihilist, sunt chiar realist si aplicat, tocmai de aceea nu-mi permit epitete/caracterizari la adresa

Se pot face anumite lucruri și fără să vii cu bordul plin de erori. Faptul că voi acceptați să fiți trimiși la plimbare și să reveniți când o să mai facă, dacă o să mai facă, este propria voastră aleg

Posted Images

Salutare! Duster fabricatie aprilie 2019. La 17000 km a aparut mesajul cu verificati sistemul antipoluare, martor cu cheia si cel de la adblu. Completat cu adblu. A doua zi, dimineata, martorii s-au stins si nu mai aparea mesajul de eroare; la urmatoarea repornire iarasi fara manifestari apoi s-au aprins din nou cu motorul cald. Asa au ramas pt cca 150 km si mi-a aparut si mesajul cu mai aveti 800 km pana la blocare. Azi dimineata plecat cu ea, mesajul de eroare stocat si contor de km pana la blocare, dupa 2 min de la pornire s-au stins cei doi martori si a disparut si contorul km pana la blocare. Marti am programare in service, sper sa fie martorii aprinsi si mesajul respectiv. Suspectez pompa/injector de adblu. Oricum, trist pentru o masina de cca 20.000 euro.

Editat de Cestor
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand ajungeti la service sa nu opriti motorul, astfel incat sa aveti martorii aprinsi si sa se poata depista mai usor eroarea. Daca nu aveti martorii aprinsi nu are sens sa va deplasati le service.

Editat de fintex
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se pot face anumite lucruri și fără să vii cu bordul plin de erori. Faptul că voi acceptați să fiți trimiși la plimbare și să reveniți când o să mai facă, dacă o să mai facă, este propria voastră alegere.

Iar faptul că eroarea de AdBlue nu era stocată mă îndoiesc. Se stochează eroarea când rămâne cartela fără baterie, care e un fleac de problemă, și crezi că nu se stochează ceva ce îți poate imobiliza mașina ?

La AdBlue se pot face 2 lucruri :

1. Resoftare/recalibrare/update soft. Rar a dat rezultate, metoda mai puțin costisitoare.

2. Înlocuire completă a sistemului de AdBlue. Asta a funcționat la toți, dar e și costisitoare.

@Toti

V-as ruga să încercați să treceți peste concepțiile puerile și fără sens :

- mașina de 20.000 euro, nu se poate așa ceva. Ba se poate, chiar la case mai mari și pe mai multi bani. Dar acolo fudulia și mândria câteodată îi împiedică să se plângă, pentru că numai un sărac și un prost face asta (logica lor). Chiar și așa, contează cât costă mașina atât de mult de emiteți pretenții în funcție de preț ? Poate să coste oricât, că e 1 euro sau 1.000.000, mașina ar trebui să fie cu cât mai puține buguri, pe cât posibil bug free.

- mașina nouă, nu se poate așa ceva. La fel, vezi punctul precedent, spre final. Mai mult, mașina nouă nu înseamnă fără probleme, ci înseamnă că nu îmi pasă ce probleme are, nu e treaba mea. Și nu îmi pasă cât costă, produsul trebuie adus în conformitate, dacă nu înlocuit cu totul. Asta înseamnă un produs cu garanție.

- lessons learned - asta se face la același produs, unde se poate. De asta facelifturile de final de producție au cel mai bine implementat acel lessons learned. Ce are in comun Dacia 1310, 1410 cu generațiile de acum ? În afară de nume ? Cum și unde să-l aplice ?

- ăștia nu mai fac testare ?! - Da și nu. Mulțumită creșterii cererii de mașini noi, înseamnă că producătorii trebuie să ofere un volum mai mare de mașini. Liniile de producție sunt deja optimizate pentru flux cât mai rapid și în acest proces trebuie tăiate niște bugete, care de obicei se fac la testare, fiind cel mai de durată și cele mai costisitor lucru din dezvoltare. Deci da, noi testăm propriile produse pentru că momentan tehnologia nu poate ține pasul cu cererea și în plus mulți preferă să aibă un produs nou cât mai repede, fără o necesitate reală in spate ( că are acum 200 airbaguri fata de 4 etc. ). Sunt atâtea cazuri de tăieri de bugete pe partea de testare sau chiar dezvoltare SW în ultimii 10 ani încât mi se pare că lumea e fix cu memorie de pește, care uită că stă într-un bol de sticlă și se lovește de pereți la fiecare 5 secunde.

În momentul de față, că vă place sau nu, testarea se face pe banii și timpul nostru. Ar fi bine să acceptați asta.

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este vorba despre conceptii puerile si fara sens, ok? Ca la o masina achizitionata cu 2000 euro iti asumi asemenea riscuri atunci cand o cumperi. Asa ca la un autovehicul nou si cu o valoare semnificativa de achizitie - pentru Romania - pretentii trebuie si e normal sa existe. Faptul ca se lucreaza cu materiale ieftine si nu se testeaza suficient e valabil nu numai pentru Dacia ci si pentru alte marci. Insa asta nu inseamna normalitate si nu trebuie sa ne lamentam acceptand o anormalitate drept normalitate. Cam atat despre filoZofii de viata. Legat de subiect, continua distractia: cand se aprind martorii si apare mesajul, cand dispare. E ceva aiurea undeva. Voi merge in service la programare si nu iau masina de acolo pana nu am o rezolvare a problemei. Revin cu detalii. Drumuri bune!

  • Like 2
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mers in service, testat, umblat pe la rezervorul de adblue. Lasat masina in service. Se va schimba modulul adblue - problema care am inteles ca este cunoscuta in service-urile Dacia. Imi aparusera si alte mesaje de eroare: verifica injectia, verifica start-stop, aprins martorul de noxe. Oricum, aiurea. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...