Sari la conținut

Portocala mecanica - 4x4 - 1.5 dCi


Postări Recomandate

14 hours ago, ClioRS said:

A mea e fara sirenaj  din fericire,  și nici nu are tubulatura stropită cu  maglavais , dar fâsâie  discret  admisia  in sarcina intre 2000 și 2500 rpm  de la a 3.a in sus . Si odată ce am sesizat-o  parcă tot mai tare o aud  :) 

 

Adica sirenaju e dupa noroc? Intelesesem ca la toate este problema asta. Cineva de pe forum s-a razboit cu cei de la Dacia, i-au schimbat si cutia si degeaba.

E nasol ca daca stii ca o problema este prezenta, nu poti sa ti-o scoti  din minte.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 33
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare tuturor, De aproximativ 30 de zile sunt posesorul unui Duster Blue Dci 4x4 echipare "Comfort" culoare Orange Atacama. Pe 27 august am achitat avansul, iar pe 30 octombrie am ridicat masi

Stai linistit, asa se aude si la a mea. Am 3200 km cu ea. Acele puncte sunt de la omul sau robotul care da cu ceara de izolare pe sub masina. Acea ceara este data in bataie de joc, a mea est

asta e, unii avem o problema, altii alta, oricum ar fi ...nu scapam de ceva anume, bine ca nu sunt de fapt *probleme* in adevaratul sens al cuvantului....si eu mai aud un usor sirenaj...dar baiatului

Posted Images

2 hours ago, Viperr said:

Salut , și la mine se aude acel fâșâit dar daca ascultați cu atenție se aude in partea stângă , turbina este pusă cumva central . Din cate am văzut se aude in accelerare , cuplu va pot spune că este liniar , am fost plecat cu rulota de 1300kg acum de 1 decembrie și trage fara probleme , ceea ce mă face să cred că nu pierde cuplu.

 

Confirm 100% cele descrise de tine.

 

Faptul ca "problema" descrisa apare si pe alte autoturisme ma "linisteste" oarecum. Pe de alta parte, exista autoturisme cu aceeasi motorizare care nu prezinta aceste simptome, ceea ce imi confirma ca sunetul respectiv nu este un standard.

Pe termen lung este un lucru cu care pot sa traiesc desi din punct de vedere al confortului, acel sunet, este un minus.

Totodata este foarte important ca sursa acestui sunet sa nu creeze alte probleme cu adevarat costisitoare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sirenajul la mers constant cu >90 km/h e prezent la toate variantele 1.5 dci 4x4. Toata lumea remarca sunetul, inclusiv pe forumurile straine. Ca altii nu vor sa se planga de asta, e partea a doua. Si eu cred ca e un zgomot suportabil.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma deranjeaza, cum cineva a zis este o problema de confort, auditiv si psihic.

Citisem pe forum

ca pentru versiunile anterioare de Duster exista o piesa care se monta pentru a elimina sirenajul. La Duster 2018 nu se aplica?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La finele lui noiembrie zicea cineva pe un forum italian ca lasase Dusterul la reprezentanta, pentru investigarea problemei cu sirenajul, dar l-au chemat in aceeasi zi sa-si ia masina inapoi deoarece primisera dispozitie sa nu intervina cu nimic, fiindca de fapt ar fi vorba de o problema la cutia de viteze, urmand ca solutia tehnica sa fie data pana la sfarsitul lui decembrie. Vedem..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Până acum am aproximativ 2550 km, fără evenimente/probleme majore, cu o singură exceptie mai nou: condens in faruri si stopuri.

Deși nu am umblat la nici unul, nu am schimbat nici măcar un bec, se pare ca etanșarea lasă de dorit.

Cu siguranta voi apela la garanție insa după sărbători, nefiind o problemă majoră.

S-a mai lovit cineva de chestia asta?

20181217_204044.jpg

20181215_160028.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Linisteste-te, asa fac toate si nu numai la Duster ci si la alte marci mai cu prestigiu cum ar fi Audi A6 al unui vecin. E normal sa apara condensul in timpul sezonului rece insa farurile si stopurile rece au niste orificii de ventilare si ai sa vezi ca acel condens dispare dupa cateva ore.

Si eu la mine l-am remarcat acum o saptamana si coincidenta facuse ca am observat la o doua zile dupa ce am schimbat becurile pe faza scurta. Ma gandeam ca nu am etansat corect desi nu aveam ce sa gresesc ca nu e mare smecherie, asta pana am vazut un un alt Duster II cu aceeasi "problema".

Condensul apare dupa ce ai folosit masina pentru ca aerul din interiorul farului este cald iar plasticul farului rece, cat timp arde becul nu apare insa dupa ce te-ai oprit e posibil sa ai cateva ore usoare urme de condens dupa care dispare de la sine. Consulta si manualul daca vrei sa ai o confirmare in plus.

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@likety Condens intr-unul din stop-uri am avut si eu zilele trecute si a disparut destul de repede de la sine, masina fiind parcata intr-o parcare subterana timp de 1 ora. Mi s-a parut ca a aparut in urma aprinderii luminilor masinii cand este acoperita cu gheata pe faruri / stopuri. Faptul ca a disparut dupa ce masina s-a dezghetat mai bine eu zic ca e un semn ca sistemul de aersire functioneaza corect ?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...