Sari la conținut

ddcristi

Antena radio scurta.

Postări Recomandate

Salut,

Am o mica problema pe care nu stiu cum sa o rezolv la Dusterul meu...

Eu tin masina in garaj tot timpul, iar cand bag masina in garaj, din pacate poarta garajului este destul de joasa si nu pot sa intru cu antena montata pe masina... Poarta este doar cu cativa cm mai inalta decat masina. Ati vazut pe undeva de unde pot sa cumpar o antena mult mai scurta decat cea pe care o are Dusterul, dar care sa fie la fel de buna? Sau o solutie sa indoi aceasta antena, fara sa o rup...

M-ar interesa in primul rand o antena mai scurta, care sa poata fi infiletata direct in locul celei existente, sa nu trebuiasca sa fac modificari la masina...

Cristi 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa o tai. Dar corespunzator va scadea eficacitatea ei la receptie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da.... mă gândeam că pot să o tai, dar n-aș vrea să pierd din eficacitate... de aia mă gândeam că poate găsesc un model mai scurt... sau că poate reușesc să o îndoi cumva...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Găsești pe net tijă antena 10 sau 16 cm, diverse culori,  cu adaptoare filet de 5 sau 6 mm. Pe FM isi face treaba, am folosit la Dusterul anterior care avea antena în față și incomoda atunci când puneam cutia portbagaj.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La PH2 se potriveste perfect antena de pe Ford Fiesta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! :)

Pana la urma, dupa o gramada de masuratori, am vazut ca totusi masina intra in garaj cu antena originala montata... Cam la putza de furnica, dar intra, nu agat cand intru in garaj si nu rup antena... Asa ca am renuntat sa mai caut o antena mai scurta...

O zi faina! :) 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la viteze superioare, economie de combustibil, exista permanent tendinta de a scimba in trepte superioare prea repede. Din acest motiv verificati simptomele si cu un motor turat peste o idee in viteza inferioara, fata de obisnuinta Dumneavoastra. 3. La varianta 4 x 4 tineti cont de specificitatea vitexelor 1 si 2.  3. In functie de mediul de utilizare la peste n km pot fi uzuri la timoneria schimbatorului ( sistemul de cabluri de angrenare ). Pret foarte informativ 500 lei piesa. 
    • Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6. PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...
    • Si eu sunt in cautare de cauciucuri de iarna. Ma bate gandul sa iau pe 70...
    • Salut,   Am un  Duster Laureate 4X4 1.5 110CP din 2017 la schimbarea vitezelor in trepte superioare incepand de la a -II a si pana in a -VI -a in momentul in care apas ambreiajul smuceste ca si cum ar agata ceva si s-ar infrana. Nu face de fiecare data cand si cand. Ati mai intalnit problema?
    • Salut @Midnighte Eu am luat iarna trecuta Dunlop Winter Sport 5, care au B la franare pe ud si C la consum, pretul fiind cam tot pe acolo (400 - 450 RON bucata). Prin review-urile si testele pe care le-am citit anul trecut inainte de achizitie se comportase destul de bine si dupa o iarna cu ele ma declar foarte multumit. Am mers si pe zapada mai mare fara probleme, iar pe ud se simte o imbunatatire clara fata de Continental-urile LX2 (all-season) cu care mi-a venit masina din fabrica. La consum nu ma pronunt, ca iarna oricum creste si eu fac destul de multe drumuri scurte, care nu ajuta din punctul asta de vedere. Despre Nokian WR D4 citisem anul trecut ca nu-s chiar rezistente pe termen lung si se uzeaza cam repede.   In ceea ce priveste DOT-ul, cred ca e inca devreme sa prinzi productia 2019, ca inca mai incearca sa scape de stocurile de anul trecut si mai este un pic pana incepe sezonul cand cumpara de obicei lumea anvelope de iarna. Daca gasesti ceva fabricat pe la sfarsitul lui 2018 eu zic sa iei, ca nu s-a degradat cauciucul asa de tare in 8-9 luni, mai ales daca il iei de la un depozit mare si nu de la un magazin mic (unde nu au o hala cu conditii corespunzatoare de depozitare). Acum o luna mi-am luat cauciucuri de vara si la cele 5 magazine online unde am sunat mi-au spus ca nu-mi pot garanta DOT-ul sa fie din 2019, ci doar 2018/2019. Pana la urma au venit cu data fabricatiei 5218, adica prin decembrie. N-au avut nicio problema anvelopele, merg perfect.   Spor la cumparaturi!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...