Sari la conținut

Duster 1.5 blue dCi 115 4x2


Postări Recomandate

In cazul meu, după ce mi-a apărut a doua oara eroarea, am completat cu adblue și am parcurs aproximativ 500-600 km pana sa îmi dispară pe rand erorile. De atunci am mai parcurs 2000 km, fără probleme deocamdată. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
  • Răspunsuri 101
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Imi cer scuze ca scriu pe topicul colegului, sper sa nu deranjez si poate intereseaza pe cineva. Am un Duster Blue 1.5 DCI, am facut fix 2000 km cu el. De curiozitate la fix 2000 km am umplut rez

Revin cu un update după o săptămână de utilizare, am făcut deja de 1200 km. S-a întâmplat sa alimentez fix la 1000 km, în acest interval am consumat 54 litri de motorină, de unde rezulta un consu

Mulțumesc, imediat ce sunt în putere sa le pun, fac și poze.  Asta e ce mi-a trimis soția mea după ce au sosit. Doar o prima impresie, par ok

Posted Images

"Curios ca la ce am citit  in acest topic ,cam toate au aceasi problema in jur de 2000km. Posibil un defect de fabrica??"

Unde scrie ca toate?

Toate au acea clapeta, dar nu toate se strica. :)

Este scut pentru acea piesa, chiar eu il am montat pe masina.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel puțin în cazul meu nu cred ca a fost nicio clapeta problema, ci doar ceva erori de soft, nu mi s-a schimbat nicio piesa, doar doua update-uri la sistemul de antipoluare. 

Am trecut de 12000 km, fără alte probleme. În plus pe mașina am mai pus doar folii, pe toate geamurile Llumar. 

Mai vreau sa achiziționez :

- apărătoare noroi 

- protecții pe aripi

- tava portbagaj 

- bare pt pavilion, Thule WingBar Edge

- jante de aliaj pentru celălalt set de anvelope. 

Minusuri constatate:

- clapeta de acces la rezervor uneori nu se blochează la închidere, necesita o verificare după fiecare deschidere

- bancheta din spate este uneori incomoda din cauza sistemului de prindere a centurilor de siguranță care iese în relief fata de partea de șezut. 

Am făcut de curând un drum de Germania, și am avut ocazia sa merg și cu 160 km/h, mașina s-a comportat destul de bine, fără vibrații etc. Și mi am dat seama cât de slab combustibil avem pe la noi în Ro, mers în același condiții de viteza. Încolo 2 persoane, copil și bagaje puține, din vama Borș pana lângă Linz, consum la pompa 6.2 l/100km, iar la întoarcere mașina încărcată full cu bagaje din 🇩🇪 pana la vamă consum la pompa 5.2 litri. În ambele situații am mers cu tempomatul fixat pe 120 km/h. Atașez și poza cu ce îmi afișează CB. 

IMG_20190507_064213.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

@petrelee se comporta chiar bine,  cu 2 adulti+copil+bagaje in masina eu personal am fost multumit de cum se mista.

Am ajuns la aproape 21k km, am facut de curant si prima revizie. Au fost schimbate toate filtrele + uleiul.

Pe parte de sistem de antipoluare nu au mai aparut alte erori de la ultima resoftare. Am alimentat cu 20 l de adblue pana acum, nu stiu cu cat a venit din fabrica nici cat mai este. Din pacate pe la noi prin tara nu prea gasesti pompe de adblue pe la benzinarii, spre deosebire de alte tari (si aici nu ma refer la Europa de vest) si pentru mine e enervant sa stau cu bidonul de adblue in casa.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...