Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 154
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare la toata lumea, Mă alătur si eu comunității odată cu achiziționarea modelului Duster 2018, Confort BLUE 1.5 DCI 115 (cai frumosi ca brajii), cu opțiunile de fabrica adaugate: → Inca

180KMh adică 176Kmh real. Cu volanul de Renault Duster și cu tastă PTT (inexistentă în echiparea ta) aș fi mai atent cu intrările în service pe garanție

vorbiti cu t0rquemada ptr activarea "cornering".

Posted Images

Nu are treabă regenerarea cu Adblue , acesta distruge particulele NOX , regenerarea distruge particulele de funingine care sânt cancerigene. Dacă Adblue nu funcționează regenerarea se va face doar că ne avertizează că există probleme de poluare .

La dusterul vechi euro 5 avea filtru de particule și NOX trap , pentru a scoate euro 6 au băgat și filtru de particule și Adblue.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A facut regenerare si martorii s au stins,exact ca data trecuta.De moment ce sistemul adblue nu functioneaza normal,noxele nu sunt ok si sonda de dupa filtru sesizeaza acest lucru...este doar o parere!

acum 1 oră, Viperr a spus:

Nu are treabă regenerarea cu Adblue , acesta distruge particulele NOX , regenerarea distruge particulele de funingine care sânt cancerigene. Dacă Adblue nu funcționează regenerarea se va face doar că ne avertizează că există probleme de poluare .

La dusterul vechi euro 5 avea filtru de particule și NOX trap , pentru a scoate euro 6 au băgat și filtru de particule și Adblue.

Si de ce se sting martorii dupa regenerare?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui să ne anuleze temporar senzorii până rezolvă situația. ?

Apropo că am uitat,  după ce am făcut plinul cu adblue s-a schimbat un pic eroarea referitoare la km rămași de parcurs. Nu mai zice să completez cu addblue, doar avertizează că în x km se blochează. Deci de citit citește nivelul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se pare că toate sunt legate între ele. 2 regenerări până acum. Nu s-au stins avertizările. Stă băiatul cu Dacia la telefon, îi tot spun ce să-i mai facă, nu mai au variante. Mai urmează o regenerare.

Regenerările eșuează din cauza sistemului adblue. 

Mai durează, dar soluție finală încă nu este. Cei de la uzină lucrează. 

Nu știe nimeni exact ce are.

 Cred că în softul componentelor adblue a scăpat cineva un 2 în loc de 1 și  0. Să mai râdem un pic. ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...