Sari la conținut

Postări Recomandate

Hmmm... nici eu nu am scapat. In seara asta s-au aprins si la mine martorii cu antipoluarea, verifica injectia si reumple cu adblue altfel in 800 km stop :)

100% este de la citirea nivelului de adblue, de ce zic asta, va explic imediat.

Exact cand aveam 1900 si un pic km cu masina, am umplut (din curiozitate) rezervorul de adblue pana in "gura", au intrat 3 l.

Buunn, dupa cateva zile au inceput sa se planga colegii pe forum de aceasta patanie.

Ce  mi-am zis? Hai sa nu mai bag deloc adblue sa vad ce se intampla. Exact dupa 2250 km facuti de la umplere, hopa, eroarea cu antipoluarea si verifica injectia, dar fara reumple addblue. Masina are acum 4180 km in total.

In prima faza pe drum deplasanduma am avut cele 3 beculete aprinse + mesajele de verificare antipoluare si verifica injectia.

Dupa 15 km am ajuns la destinatie si am stat oprit 10 minute.

I-am dat cheie si am fost atent ce face, nu am plecat de pe loc. Cei trei martori au ramas aprinsi dar pe afisaj mi-a aparut dupa 5 secunde de mers, mesajul, reumple in 2400 km se blocheaza (sau cam asa ceva), dupa inca 5 secunde 1200 km se blocheaza, dupa inca 5 secunde, 800 km reumple adblue daca nu se blocheaza (sau cum mama masi este mesajul).

Concluzia mea este ca nu citeste bine nivelul de adblue, nu ca sunt conduse defectuos masinile.

De ce spun de condus defectuos? Am un PH2 cu care am 140.000 km in 5 ani, nu am pierdut nici o regenerare, ca se vede pe calcul masinii cand este citit cu CLIP, deci exclus in cazul meu conducerea neadecvata a masinii.

Totul este de soft, citire icorecta nivel adblue. Maine la 9 sunt pe ei cu masina :)

Sun 100% convins ca maine dimineata daca refac nivelul de adblue si execut corect, dupa carte procedura de umplere, adica statul pe loc cu motorul pornit minim 10 secunde fara sa plec de pe loc dupa ce am umplut rezervorul de adblue, sa-si citeasca corect nivelul reumplut de adblue, dispar erorile. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 154
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare la toata lumea, Mă alătur si eu comunității odată cu achiziționarea modelului Duster 2018, Confort BLUE 1.5 DCI 115 (cai frumosi ca brajii), cu opțiunile de fabrica adaugate: → Inca

180KMh adică 176Kmh real. Cu volanul de Renault Duster și cu tastă PTT (inexistentă în echiparea ta) aș fi mai atent cu intrările în service pe garanție

vorbiti cu t0rquemada ptr activarea "cornering".

Posted Images

Acum 36 minute, cbogdy a spus:

Am pus adblue, nimic. Tot aceleași erori. Acum mă duc la resoftat. Să vedem ce iasă. 

 

Acum 36 minute, cbogdy a spus:

Am pus adblue, nimic. Tot aceleași erori. Acum mă duc la resoftat. Să vedem ce iasă. 

Salutare.Cred ca am mai spus asta,eu lucrez in reprezentanta Dacia Renault:)...si ca sa va spun sincer...nimeni nu stie exact care este problema,cei de la Uzina au spus ca dupa 30 Ian vor veni cu o solutie exacta.Problema este cunoscuta si cauta rezolvare,pana atunci,resoftari..bla bla,nimic concret.Mie nu mi-a aparut mesaj cu ''umplere adblue''..pur si simplu s-a aprins.Prima data,dupa 350 km,a disparut dupa 2 regenerari din soft,a doua oara,s-a stins in timp ce mergeam,fara sa fac nimic,dupa cateva minute.Acum s -a reaprins dupa vreo o mie de km si masina este in service...Clip ul pe ea si se incearca la nimereala...o fi injector adblue?pompa?:)

Cand nivelul de adblue este la minim,apare mesaj????

Va tin la curent!!!!

Fratilor,nu s a rezolvat nimic,a facut cateva proceduri dar fara rezolvare...solutia:inlocuire modul livrare uree...pompa etc.resoftarea este solutie temporara,ca sa stiti.

Editat de TECARUVIOREL
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, eu maine ma duc la resoftare, la ora 8 am programare.

Buba este ca eu pe 4 plec in concediu in It la ski, ce ma fac daca apar erorile pe acolo?

Sun la Dacia Asistenta si astept sa vad cum ma rezolva?

Hmmm...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 minute, cbogdy a spus:

Ok, eu maine ma duc la resoftare, la ora 8 am programare.

Buba este ca eu pe 4 plec in concediu in It la ski, ce ma fac daca apar erorile pe acolo?

Sun la Dacia Asistenta si astept sa vad cum ma rezolva?

Hmmm...

Retine faptul ca resoftarea te ajuta pt maxim 1000 km...apoi in 800 km nu mai porneste.La mine tester ul spune ca am consum prea scazut de uree asta inseamna injector uree cu tendinte de gripare sau pompa adblue care nu functioneaza cum trebuie sau deloc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e  mi-au spus că ar fi o problema de softul Adblue care este dezvoltat de Bosch , eroare de comunicare între porturile calculatoarelor unu Bosch și altul continental .

Acum daca au mințit,  va mint și eu . Ideea este că vom avea de tras cu acest sistem exact cum au fost și sistemele de la camioane . Până la rezolvare au durat 2 ani , sper sa avem noroc și să se rezolve mai repede.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta este o problema cu acest sistem,partea neplacuta este ca nimeni nu stie despre ce este vorba,sau pot fi mai multe probleme..injector..pompa...soft...

Este foarte neplacut sa ai astfel de probleme cu masina noua,am deja 2 intrari in service in 1400 km...si am evitat masina SH...oare am procedat corect?:)

Stie careva daca te atentioneaza cand trebuie adaugat adblue?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...