Sari la conținut

Postări Recomandate

16 hours ago, Viperr said:

La grupul Renault am înțeles că au reușit să facă această regenerare insesizabila pentru a nu deranja persoanele din interior , marele avantaj este că dacă oprești motorul in timpul regenerării aceasta se va relua când filtrul atinge temperatura optima , ceea ce multe mașinii nu fac acest lucru. Un avantaj pentru protejarea filtrului pentru a nu se infunda repede..

de ce (naiba) nu au pus un martor in bord sa stii ca se face regenerare ca sa nu opresti motorul ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 154
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare la toata lumea, Mă alătur si eu comunității odată cu achiziționarea modelului Duster 2018, Confort BLUE 1.5 DCI 115 (cai frumosi ca brajii), cu opțiunile de fabrica adaugate: → Inca

180KMh adică 176Kmh real. Cu volanul de Renault Duster și cu tastă PTT (inexistentă în echiparea ta) aș fi mai atent cu intrările în service pe garanție

vorbiti cu t0rquemada ptr activarea "cornering".

Posted Images

Acum 3 minute, siandu a spus:

de ce (naiba) nu au pus un martor in bord sa stii ca se face regenerare ca sa nu opresti motorul ?

Pai nu trebuie sa manaca și gura lor ceva , daca ar fi pus martor nu ai mai merge la service pentru înlocuire filtru particule la înfundarea acestuia ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu crezi că românul înlocuiește așa ceva "NEVER" , anulare filtru particule atât fizic cât și din soft la orice mașină .

Treabă românească , merge și așa . Dar gata să terminat cu merge și așa , mai nou nu mai treci ITP-ul daca ai mașina cu filtru de particule și nu scoate noxele.

Pe modelele cu Adblue ceva mai complicat că trebuie să anuleze și sistemul de Adblue și sincer chiar sânt curios daca cineva va face așa ceva . Din punctul meu de vedere nu as face așa ceva niciodată ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Orice se poate, pentru un tunner bun nu e mare smecherie sa iti anuleze totul din soft insa e clar ca nu asta e calea de urmat si e doar o chestiune de timp pana cand ITP-urile vor deveni mai riguroase si nu vei mai putea trece cu DPF-off.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 10.12.2018 la 21:37, Viperr a spus:

marele avantaj este că dacă oprești motorul in timpul regenerării aceasta se va relua când filtrul atinge temperatura optima , ceea ce multe mașinii nu fac acest lucru.

Cum am avut si eu azi supriza "placuta" sa imi apara mesajul de "verificare sistem antipoluare", m-am apucat sa rasfoiesc din nou prin manualul de utilizare, iar la pagina 2.17 in manualul primit de mine apare: "daca opriti vechiculul inainte de disparitia martorului luminos, va trebui sa reluati procesul de la inceput"

Tot acolo apare ca filtrul de particule infundat se curata ruland masina cu o viteza cuprinsa intre 50-110 km/h timp de 5-20 min, iar in cazul in care dupa aproximativ 20 min nu se stinge martorul luminos de filtru infundat trebuie consultat un reprezentant al marcii.

 

Acum 31 minute, fintex a spus:

Si la mine a aparut mesajul- Verificati sistem antipoluare_Detin duster 1.5 cutie automata.

cum de ti-a aparut si tie acest mesaj? credeam ca apare doar la masinile dotate cu adblue, din moment ce ai cutie automata nu ai acest sistemul SRC.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...