Sari la conținut

Alb de Bacau


Postări Recomandate

Arata atat de bine noua.... incat mi-e mila de ea :), pe cuvant, sunt constient ca masina rezista, dar imi plac lucrurile noi... dupa aproape un an tot noua o consider la aproape 15k KM

Acum de garantia extinsa s-ar putea sa ai dreptate, insa e OK, pentru ca eu nu intentionez sa ii montez GPL, e OK consumul, stiam la ce m-am bagat de la inceput, am avut primul logan tot 1.6 MPI si papa si ala putin. Ce as mai fi vrut eu sa fac sa mai activez una alta la el, gen cornering-ul, senzorul de ploaie si ce se mai putea pe acolo... dar cred ca pot sa traiesc si fara astea... :)

Editat de eliadib
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Revin cu câteva opinii după 450 de KM Pro:  - insonorizare  - Cruise control - un mare plus pe drumuri europene și pe naționale când nu este trafic  - ținuta de drum excelenta  - scaune conf

Mulțumesc, fac și la interior... to be continued și la interior.... încă are țiple pe radio și bord... o las pe fiica mea și pe soția mea sa le dea jos

Salutare tuturor, Astăzi am reușit sa ridic și eu al meu Duster, pana acum după 45 de KM, nu prea am ce sa zic, impecabil... ce îmi place cel mai mult e zgomotul motorului... care nu prea e, lips

Posted Images

 @taviro, @Mak,

 

Aveți perfectă dreptate!

Dar parcă merit un upgrade ... :D

O viață avem ...

Mă bătea gândul să- l schimb cu un Tucson / Kona  motor de  1.6  T-GDI  177 CP AWD ...

Sau cu noul 1.3 TCE 150 CP 4x4 ...

O plajă între 20 000 - 25 000 E ... ( cam atât mi- e plăpumioara, asta cu ceva finanțare :P);

Încă stau pe gânduri ...

Dusterul  1.3 TCE 150 CP  4x4 e destul de nouț pe piață, hyundai urile au niște ... bube care nu- mi dau pace ...( unele au probleme chiar de la câteva mii de km cu turbo/ cutia DCT + discuri / plăcuțe față care se duc f repede ... ; cam prea repede chiar de este cutie DCT);

Așa că mai aștept nițel, să vedem care iese câștigător!

@eliadib,

Au cornering, senzori ploaie pe dusterică?

Stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, doar la cornering mai trebuie ceva "bricolat", dar senzorul de ploaie este si trebuie doar activat, la varianta pe care o am eu, comfort, nu e activat.

Legat de upgrade... eu sunt "Daciot" inrait, numai dacie am avut si nici nu vreai sa schimb, are valoare sentimentala pentru mine, deci, upgrade doar cu urmatoarea versiune de duster sau cu 1.3 - ul daca se dovedeste fiabil. Cand am luat Duster m-am uitat si ls Suzuki Vitara dar la test drive a picat, mi-a placut Ford Eco Sport, dar scump cu spume si nu are dotari cine stie ce, deci... din punctul meu de vedere mergi pe Duster 4x4... acum legat de motorizare, nu stiu ce sa zic de 1.3, nu e matur inca, pot aparea probleme sau nu... cu 1.2 de 125 cp, stiu ca au fost ceva probleme, sa speram ca 1.3 e mai matur avand in vedere ca e in colaborare cu daimler benz, doar timpul isi va spune cuvantul despre aceasta motorizare.

Mult succes in alegerea pe care o vi face... mergi la dedeman si cere test drive, si eu zic de ceva vreme ca o sa merg sa fac un test cu 1.3 da nu am mai ajuns.

Cand am luat decizia pt Duster, am facut testul pe un drum care nu era drum, era mai mult o rapa si m-a uimit faptul ca nu a derapat,  a urcat fara sa patineze, mi s-a parut extraordinar si am luat decizia pe loc. Merita sa incerci un test drive.

 

Bafta!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe undeva ma uitam si eu la 1.3 TCE 150. Dusterul nou oricum este cu totul alta masina fata de cel din 2012.

Acum insa cu o autonomie de 1000km la drum lung, cu o intretinere anuala de doar 2-300 RON,  o fiabilitate excelenta trec foarte  usor peste micile neplaceri date de modelele anterioare, gen insonorizare, cuplu, etc. 

Multa bafta in alegerile urmatoare .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adevărul este că și eu am schimbat la ea, în 3 ani, doar:

- distribuție

- braț stânga 

- plăcuțe frână 

 

Am mai schimbat pe ea și alte chestii dar acestea nu mai țin de ... o uzură normală ( am cumpărat mașina fără să- mi dau seama că a fost lovită cândva ...; ce să faci dacă ăștia sunt mecanicii din RO ...; am dus- o la două service uri să o controleze înainte de cumpărare ...; este adevărat că nu se vedea la o verificare obișnuită, adică au tras de ea, am verificat- o peste tot ..., inclusiv la un ITP, cu tester pe ea ...; cu alte cuvinte mașina arăta de km pe care- i avea - 38 000 km ...);

Așa că am schimbat chit ambreiaj, rulment ambreiaj, rulmenți spate pentru că aveam/ am un huruit ca de rulment + o bătaie în rulmentul ambreiaj ...;

Degeaba ... tot huruie/ bate ...

De funcționat funcționează ok! 

Nu am probleme ...

Mergem cu ea în concedii la munte/ mare, încărcată ...

Dar mă deranjează că știu că are acel huruit ca de rulment ( e adevărat că doar până la 40 - 50 km/h, după nu se mai aude ...);

A, și nici pe elevator nu se aude nici un huruit ... deci doar când e pe roți huruie ( ceva apasă/ cuplează pe altceva cu ceva deplasare de la normal ...);

Sau acea bătaie în rulment ambreiaj care dispare la călcare pedală și câteodată nu mai revine nici după eliberarea pedalei ...

Am fost la câteva service uri, dar ... degeaba ...

Explicația universală este că de la accident a rămas ceva ...hâit ...

Deși mașina nu e strâmbă, nu trage într-o parte, nu tocește cauciucurile nefiresc ( am aceleași cauciucuri de 2,5 ani și 25 kkm);

Concluzie:

Atâta timp cât nu am alte probleme în afara  acelui huruit, prezent până pe la 50 km/h ...îi dau bice! :P

De aceea mă gândesc și la un upgrade ... 

( ăsta .. bătrânul să rămână de  ... offroad, căci parcă m- ar durea suflețelul să bag unul nouț pe coclauri :D; de aceea cochetam cu ideea unui tucson - e ceva mai ... luxos decât un duster  );

 

Stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@quarelin

Cornering, senzorul de ploaie ( stergere automata a parbrizului ), senzorul de lumina si follow me/coming home ar trebui sa se activeze DOAR din diagnoza.

Cel putin, asta o fost cazul meu la Duster PH3 ( fabricatie decembrie 2017 )

Fara bricolaje, fara artificii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...