Sari la conținut

Probleme cutie viteza noul Duster


Postări Recomandate

Am 

La 31.08.2020 la 14:07, Stef13 a spus:

Nu cred ca e de la placuta de inmatriculare. Si la mine are joc insa din interior nu se aude niciodata zdranganit, ci doar de afara, cand inchid portbagajul.

Vezi eventual sa nu fie asta problema: https://forumduster.ro/topic/2843-18-duster-15-dci-4x4-prestige/?do=findComment&comment=77729

 

Revin cu un update,

Am folosit exact solutia dvs cu banda de teflon in spatiul acela si zgomotul persista chiar nu inteleg de la ce este. Am mers in spate ca sa aud mai bine si e clar de la usa portbagajului nu inteleg totusi ce poate fi.Este un zdranganit metalic ca si cum ar lovi cv in tabla.Usa portbagajului avea joc si am strans-o din suruburi,acum nu mai are dar sunetul  este prezent in continuare.Cred ca o sa ma resemnez si incerc sa nu il mai bag in seama :)))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 30
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Săptămâna trecuta a fost schimbată timoneria. De atunci am mers cu mașina circa 500 km și deocamdată maneta schimbătorului de viteze se comporta așa cum trebuie, adică nu mai rămâne înțepenită când e

Se schimba fara discutii timoneria pe garantie.  Atentie mare sa nu scoata de la timoneria noua o chestie galbena, de plastic, inainte de montaj. Ala e de fapt ghidajul necesar la remontare. Si c

@domnulnopcea Cuplul la Duster, la 1.5 dCI si 1.3 TCe, e ok de la turatii foarte joase. De asta, ar trebui sa aplici 2 metode de condus : 1 - schimbat foarte rapid - de exemplu, in maximum 2

Am scos tot din portbagaj.Cricul si cheia nu le-am scos de la locul lor dar mi s-a parut ca stau destul de fixe.Nu cred sa fie de la ele pt ca nu mi s-a parut sunetul ca venind din partea dreapta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Nu este nici de aici,am rugat pe cineva sa conduca,am dat prin mai multe gropi(noroc ca in Bucresti ai de unde alege :)))),am tinut de ea cu mana si zgomotul se auzea in continuare. Cred ca este pur si simplu capacul de plastic de pe interiorul portbagajului(cel care acopera sistemul pt stergator) pentru ca daca dau cu palma in el se aude cam la fel cu zgomotul produs in miscare.Nu cred ca este prins bine de clemele alea sau cu ce o fi fixat.

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am cam 11xxx km. la ultimul drum auzeam o bataie prin spate.

m-a luat cu calduri. cutie de transfer, brate, plantare etc.

niciun pattern - ba la franare, ba la accelarare , ba la denivelari...ma luasea capul.

 

dupa 2 ore de cautat ..ridic capacul de la roata de rezerva. cineva, foarte grijulie - a pus vasul de mancare pentru catel IN ROATA de rezerva. vazul mic, de plastic. va imaginati ca se mai lovea de janta, mai ramanea prins prin gaurile ei, se mai lovea de capac.etc.

zgomotul produs era complex:)

 

vasul a fost mutat in compartimentele adiacente rotii de rezerva :))

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Salutare! Am schimbat timoneria si face fix la fel. Mai exact intra in treptele 3,4,5,6 si merge in liber spre dreapta ptr a  selecta tr 5 si 6. 
In schimb din cand in cand nu vine la picior (in stg) pentru a putea selecta 1,2 si R. Daca totusi fortez se duce in 3 respectiv 4.

Pe mine asta ma enerveaza ca rezolvarea nu prea vine. 
Buletinul de service in care este specificat ca ea se monteaza in tr 3 nu prea are aplicabilitate, am intrebat la inca un service Dacia si toti o monteaza pe liber. 
Plus ca in buletin unul din capetele cablurilor este altceva cu alt blocator.
In pozele din buletinul de service este alt model mai vechi sau chiar vreun Renault. Sunt total diferite imaginile incepand cu bordul si terminand cu timoneria in sine. Ambele service-uri au intrat pe seria mea de sasiu (masina fiind 2020). 
Am si un filmulet pe telefon dar nu stiu sa il incarc. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...